Is Amex zuiniger geworden?? Krijg alleen nog maar referral promoties binnen met 10k punten..geen 20k meer
I know, maar het is al vrij lang geleden dat je 20k miles kreeg... Hou het nl. goed in de gaten aangezien mijn vrouw hoognodig een nieuwe Gold Card nodig heeft
Hoe verkrijg je die UXP dan? Dan zijn toch dezelfde XP's die de bij AF/KL haalt? Bij mij staat nl overal 0.
Waarschijnlijk moeten ze het nog verder implementeren. Als ik Sandor zo lees, zul je idd net zoveel uxp als xp verdienen op AF/KL vluchten en 0uxp op alle andere skyteam vluchten.
Hebben zeker last van pax die op andere vluchtnummers boeken sinds de wijziging naar revenue verdienen van miles
Ze zouden binnen 5 werkdagen bellen. Omdat ik op donderdag einde middag heb gebeld, zal ik ze die dag kado geven. Dan zou ik vandaag wat moeten horen. Op mijn account zijn sinds 8 maart geen miles meer bijgeschreven. Los van de miles via Amex, had ik ook nog wat earnonline. Die zullen nog wel langer onderweg zijn maar nu de reguliere Amex al problemen geeft, vertrouw ik niets meer haha.
Miles via Earnonline zijn inderdaad langer onderweg. Ik denk dat er iets is misgegaan specifiek met jouw account. Als je niets hoort, nog een keer bellen. De ledenservice vind ik altijd erg behulpzaam.
Het blijkt dat ik in de min stond omdat toen de rekening werd gemaakt, ik op dezelfde dag ook een bedrag terugkreeg van een eerdere betaling via Amex ivm een retourzending. Het heeft elkaar net gekruist en daardoor konden mijn miles over maart niet worden uitbetaald en krijg ik de resterende miles bij april erbij.
Deze maand 56 miles per £10 bij Hotels.com via de UK link van Earnonline. Je komt dan niet in aanmerking voor gratis hacht na 10 overnachtingen.
Onlangs ook KM naar Malta gevlogen met KL als marketing carrier. Ik had me van te voren niet direct gerealiseerd wat de consequenties hiervan waren. Niet online kunnen inchecken/stoelen selecteren. Glazige ogen als je in hal 1A vraagt waar je kunt inchecken bij een grondstewardess van KLM, die je vervolgens weer naar 1 stuurt. In 1 nog maar eens gevraagd en weer naar 1A gestuurd. Bij dezelfde grondstewardess kenbaar gemaakt dat we daar toch echt moeten zijn om in te checken, waarna ze (weliswaar met excuses) 50 meter verder wijst naar de Air Malta balie. Op de heenreis in eerste instantie moeten betalen voor onze koffers, maar na wat gepraat slechts voor een. Weer naar 1 om deze af te rekenen en vervolgens weer terug naar 1A om het bewijsje te laten zien en m'n ticket te krijgen. Op de terugvlucht hoefde ik echter voor geen enkele koffer te betalen toen ik m'n FB kaart liet zien. Weinig consequent in ieder geval. Geen priority security. Maar, ach, het was toch niet druk. Een soort van raar aangekeken worden en kaart laten zien bij de lounge met m'n KM ticket. Krappe stoelen (hoewel we op de heenweg bij de gate stoelen kregen voor de nooduitgang). Zelfs geen watertje o.i.d. zonder te betalen, terwijl dit hier toch echt anders staat. Al met al een beetje vermoeiend, maar niet iets waar je je reis door laat verpesten. Zou ik de volgende keer weer via KL boeken? Wellicht niet. Ik had mijn ervaringen overigens nog wel gemeld bij de FB lijn en kreeg nog een gebaar aangeboden, wat dan wel weer gewaardeerd werd door mij. Overigens is die hal 1A echt een lelijk ding.
Hmm, zojuist retour AMS-WAW geboekt. Light fare. Ruimbagage doe ik los want dat is goedkoper. Nu wilde ik via de app dat regelen, maar nu is de optie met miles betalen er niet? Kan je geen ruimbagage meer bijboeken en met miles betalen?