Bij earnonline constant de mededeling NO RESPONSE FROM AUTHORIZATION SERVICE. Het gaat nu om meer dan 1000 extra credits, dus ik wil de moed niet opgeven. Maar het is wel zeer irritant dat het niet gaat zoals het zou moeten.
Heb je al eens in een andere browser het geprobeerd? Met dat ik soms wel met Chrome toegang en en dan weer met Firefox
Ik heb hierover contact gehad met KLM en zij hebben het in behandeling. Op dit moment kreeg ik de tip om de regio op Nederland te zetten en de taal aan te passen naar Nederlands. Dan zou het in Google Chrome moeten werken.
Ondanks probleem met earnonline toch twee boekingen bij hotels.com gedaan. Tot mijn verbazing komen er mailtjes van FlyingBlue, de extra credits zijn bevestigd! Blijkbaar heeft “het systeem” mij “ onthouden”.
Probeer je toevallig in te loggen met je mailadres in plaats van Flying Blue nummer? Hoewel met email inloggen op de normale FB sites wel mogelijk is, kon ik alleen bij Earn Online inloggen met het nummer.
Sinds dit jaar duurt het erg lang voordat Flying blue miles via de Amex worden bijgeschreven. Voorheen altijd rond de 15e, dag van de rekening van de kaart. Maar nu heb ik bijvoorbeeld maart nog steeds niet in het overzicht. Lijkt wel alsof het nu tien dagen tot veertien dagen duurt. Ik vind het wel irritant.
@Nasil Vreemd, bij mij is het nog steeds keurig op tijd. Mijn afrekendatum is de 25e, maar de miles ontvang ik altijd eerder. 2 dagen geleden stond de teller op de Amex site op 0, dat betekent dat de miles zijn overgeschreven en vandaag waren de miles aan het saldo op FB toegevoegd.
Dat was normaliter ook zo. Nu zie steeds dat saldo blijft staan en duurt het lange tijd voordat ze over worden geschreven. Uiteindelijk staat dan wel bij Flying Blue de 15e genoemd als datum waarop de miles zijn ontvangen. Ik zal eens nagaan bij welke partij ik dit kan navragen waarom dit zo is. Update: Flying Blue kan er niets aan doen. Ik moet bij Amex zijn. Komende week maar eens bellen.
Heb vaak hetzelfde probleem, erg irritant idd. Een tip die wellicht jou, en anderen met dit probleem kan helpen, is om eerst bij je KLM account in te loggen via KLM.com, en daarna op earnonline.nl in te loggen. Dit lukte mij 3 van de laatste 4 keer dat ik weer eens een NO RESPONSE kreeg.. . Succes.
Ik heb in het verleden, KLM gebeld en zij hebben het ticket zelfs voor het laatste stuk laten vervallen. Dan letterlijk uitstappen in AMS en naar huis gaan in plaats van dat laatste stuk niet vliegen en “weglopen”. Geen gezeur met bagage en boete etc. Ik zei nog: die stoelen kan je nu verkopen, krijg ik nog iets terug?? Ik weet zelf niet wat ze ermee doen, maar jij bent ingechecked en uitgaande dat je voor je volgende vlucht moet boarden dan missen zij een persoon. Er wordt wel vaker mensen die te laat boarden geoffload, maar zoals hiervoor en hierna geschreven is: doet het gewoon niet/doe het incidenteel. Lastige passagiers die zich hebben misdragen worden op een black list gezet, dan mag je voor een x periode niet met KLM meer vliegen.
XP vraagje: ontvang je gegarandeerd XP's als je de Garuda vlucht naar Jakarta boekt via KLM(.nl), en een indicatie van het aantal miles wordt opgegeven? Of ben je dan nog steeds afhankelijk van de boekingsklasse bij Garuda?
Als je een KL vlucht boekt dan heb je altijd XP's afhankelijk van de segementen/afstand en miles wordt als volgt hieronder berekend (carrier is uitgangspunt, niet de vluchtnummers) Garuda en Flying Blue:
Ik heb contact gehad met Amex. Voor maart zijn de miles nog niet eens uitgezet om over te zetten naar FB account. Normaliter zou dat omstreeks de 15e (mijn incassodatum) moeten gebeuren. Op een of andere manier gebeurd dat nu dus niet. Ze gaan het uitzoeken.
Het is ook geen algemeen probleem. Dat maakt het lastig. Mede dankzij reacties hier en ook in omgeving kon ik aangeven dat het geen landelijke storing oid is. Dus ze gaan nu na in mijn account wat er mis gaat.
Sinds kort verschijnt in mijn profiel ook de term UXP in het FB overzicht. Ik neem aan dat ze hiermee refereren naar de ultimate status waar ik nog lang niet op zit (huidig 297 XP). Iemand die hier ervaring mee heeft? Wellicht iemand met Ultimate status op dit forum (die hebben vast geen tijd om actief te zijn op dit forum want die zitten continue in het vliegtuig ?
Zojuist even contact gehad met de helpdesk (moest toch bellen voor iets anders), dus dacht "gelijk even vragen". Het is inderdaad voor het vergaren van de level boven Platinum (Ultimate), hiervoor moet je in 2 jaar 1800UXP behalen. Deze UXP's zijn (volgens de helpdesk) anders dan de reguliere XP's, op niet elke vlucht kun je namelijk UXP's verzamelen. Helaas dus weer een extra hoepel om doorheen te springen om die gewenste stoel met flesje water in de CDG lounge te krijgen