Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

1. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    931
    Trofeepunten:
    143
    Oh dat is minder zeg. Ben tot nu toe twee keer ooit mijn bagage kwijtgeraakt en dat was op CDG...

Hildo vindt dit leuk.
  2. Hildo

Hildo Newbie

Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Ja. CDG is een bende. Maar Barcelona komt daar niet ver achter. Ik heb echt een hele lange rij met koffers in de bagage hal zien staan zonder enige bewaking. Had al aangegeven dat als het de volgende dag niet binnen was, het dan doorgestuurd moet worden. En hoewel het allemaal correct in de PIR staat, zie ik geen enkele effort oid vanuit Barcelona.

3. DuckDuck

DuckDuck Blue Tier

Leuk Bevonden:
    321
    Trofeepunten:
    63
    Ok.

4. bernard

bernard Blue Tier

Leuk Bevonden:
    358
    Trofeepunten:
    63
    Om het een beetje te nuanceren in deze verwarrende tijden. Als je BC Suite reist en de deur zelfs kan sluiten lijkt het me geen probleem. Echter als je gewoon cattle class op rij 28 zit en tante sjaan achter je belt luidruchtig met het thuisfront of snelle jelle de wannabe business man bespreekt op vol vermogen de stand van zaken met een klant gaat het niet goed komen. De beste vluchten zijn rustige vluchten en dit is een potentiele bron van conflicten en ruzies aan boord. In dat licht is de opmerking van Dan helemaal niet zo gek.

5. bernard

bernard Blue Tier

Leuk Bevonden:
    358
    Trofeepunten:
    63
    waren er geen stakingsacties van afhandelaars in Bcn?

6. hellolaurent

hellolaurent Newbie

Leuk Bevonden:
    55
    Trofeepunten:
    18
    We gaan nu wel wat off-topic maar UA heeft videobellen en media zonder oortjes inmiddels verboden. Op QR-vluchten komt aan het begin ook een aankondiging met het verzoek oortjes te gebruiken en het volume te beperken. Vind dat eigenlijk best redelijk.

Bij AF zijn er volgens mij nog geen duidelijke regels, maar dat zal niet lang duren nu Starlink breder wordt uitgerold. Anders krijg je onvermijdelijk mensen die op vol volume TikToks kijken of luid gaan bellen. Helemaal in de ban doen moet niet, maar beperken tot een redelijk volume zoals een normaal gesprek lijkt me wel goed.

7. Hildo

Hildo Newbie

Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Klopt! Maar meer kleine acties. Op maandag , wornsdag en vrijdag. En dan vroeg in de ochtend, middag en laat in de avond in blokken van twee uur.

8. Samm

Samm Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Naar mijn mening is het ook gewoon asociaal om langdurig in het openbaar te bellen, of dat nu in de trein, in de supermarkt of in het vliegtuig is (als dat al mogelijk is). En stel dat ze het toestaan, waar moet de crew dan de grens trekken?

Ik had laatst op een nachtvlucht mensen die continu met elkaar zaten te praten en ik ergerde me er dood aan. Moet je nagaan hoe het zou zijn als er ook nog mensen gaan videobellen, met of zonder oortjes maakt dan eigenlijk niet eens meer uit

DuckDuck vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina