Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

1. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.545
    Trofeepunten:
    373
    Volgens mij kan je wel de exit rows halverwege het vliegtuig gratis kiezen. als ik bij de Airbus a330 met Delta naar de VS wil, kan ik vanaf rij 32 alle stoelen selecteren die er zijn, dus ook de nooduitgangen. Beenruimte zelfde als bij KLM. Al vind ik de algemene ruimte in een rijtje van 2 in de a330 sowieso iets ruimer qua beleving dan een 777.

2. jvad

jvad Newbie

Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    18
    Die beleving kan ook zeker kloppen, als het goed is zijn de economy stoelen van Delta in de A330 46cm breed (bij KLM in de A330 overigens ook), ten opzichte van 43cm in de 777's van KLM.

3. Nixxin

Nixxin Newbie

Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Mijn collega's Miles zouden verlopen, hij vroeg of ik ze wilde hebben.
    Natuurlijk, hij heeft 2500 Miles overgezet naar mijn Flying Blue account.
    Echter, nu vertelde hij dat hij hiervoor blijkbaar €25 moest betalen. Daar baalde hij wel een beetje van. Ik wilde er wel voor betalen, maar dat vond hij niet nodig.
    Het was direct bij mij bij geschreven.
    Dus mocht iemand punten naar je willen overmaken even opletten op de voorwaarden.

4. NLAviation

NLAviation Blue Tier

Leuk Bevonden:
    83
    Trofeepunten:
    28
    Helaas zijn de exit rows al bezet anders hadden we die zeker geboekt, daarom ben ik ook wel benieuwd hoe de reguliere Economy stoelen zijn qua beenruimte.
    We zitten immers bijna 9 uur in het vliegtuig naar Atlanta.
    Het is overigens een A330-900neo, rij van 2 vind ik sowieso prettiger

5. DuckDuck

DuckDuck Blue Tier

Leuk Bevonden:
    312
    Trofeepunten:
    63
    https://news.klm.com/klm-offers-free-wifi-on-european-flights/#

Na bij Air France Starlink (ook gratis) gebruikt te hebben is het jammer dat KLM toch bij Viasat is blijven hangen. Vooral de latency is heel erg hoog waardoor het browsen langzaam aanvoelt.
    Dat gezegd, een gegeven paard niet in de bek kijken. Voor het meeste van mijn werk is het wel geschikt.

6. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.975
    Trofeepunten:
    428
    Er stond hier vanochtend weer een mooie rant van William over KLM. Ik twijfelde nog om te quoten omdat ik het vermoeden al had dat de post weer door hem weg gehaald ging worden. Helaas niet gedaan, maar voor de uitslapers: jullie hebben weer een juweel van een post gemist over piloten die niets omroepen en dat EVA het neusje van de zalm is... :D

Dan1, Ozzietukker, Eagle en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Peer

Peer Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    KLM annuleert vluchten naar het Midden-Oosten. En maakt hiervoor eigen afweging van de veiligheid. Is hier meer over bekend? Want anderen zoals AF vliegen wel door.
    Hoe handelt KLM nu de omboekingen af. En hoe gaat KLM om met EU-261?

8. JosEnrafNonius

JosEnrafNonius Blue Tier

Leuk Bevonden:
    172
    Trofeepunten:
    43
    Volgens de Platinum lijn vanmorgen wordt omgeboekt naar Emirates en Air France (notabene!) die wel vliegen... voor de vluchten voor de komende dagen was nog niet bekend bij hen of die geannuleerd worden. Ik moet zaterdag 7 Feb naar Dubai en kan nog niet omboeken zonder kosten, moet een annulering afwachten...

9. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.296
    Trofeepunten:
    408
    Kennelijk is de informatiepositie van Nederland niet voldoende.
    Hier is geacteerd op de mogelijkheid van een ‘preventieve’ aanval van Iran vermoed ik. Die van de VS kan het nog niet zijn.

Het blijft lastig en better be safe then sorry, want er speelt natuurlijk wel degelijk iets, al acht ik zelf het niet logisch dat Iran de eerste stap zet, daar heeft het niet genoeg steun voor.

10. Peer

Peer Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Onze KL427 van donderdag naar DBX is geannuleerd. Deze business class was geboekt met FD miles. En we kregen vrij direct als alternatief de EK148 aangeboden! Ook in business class. Wij zijn tevreden over deze oplossing. Ook al vinden we het vreemd dat ze om veiligheidsredenen zelf niet vliegen, maar hun passagiers wel laten vliegen.

Deel Deze Pagina