Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

1. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.416
    Trofeepunten:
    583
    Ja, je wordt onvrijwillig omgeboekt. Ik heb vaak meegemaakt dat ik een overstap had maar ik uiteindelijk op een directe vlucht ben gezet. Het kan zijn dat je achter die extra XP moet gaan.

Nee. Je boekt vrijwillig om en dus zijn de XP's in de nieuwe boeking van kracht.

Succes met je run!

Max2000 vindt dit leuk.
  2. Max2000

Max2000 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    382
    Trofeepunten:
    63
    Dank! Ik ben inmiddels omgeboekt naar directe vlucht naar Helsinki met KLM (zag gelukkig net nog de mail voordat ik ging slapen). Enige vervelende is wel dat ik in economy ben gezet en niet in business. Heb ook niet de chillste stoel en moet ook wel echt wat werk verrichten. Heb ik nu wel nog loungetoegang en dergelijke? en zou ik bijvoorbeeld kosten voor een betere stoel kunnen claimen bij SAS?

Kon nu met mijn SAS boekingscode in de klm wel boekingsgegevens zien. Staat gelukkig wel bij 90 xp.

Laatst bewerkt: 4 jan 2026 om 22:59
  3. Deman23

Deman23 Newbie

Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    18
    Vergoeding vragen voor de downgrade. Loungetoegang zou te regelen moeten zijn denk ik al moet je vermoedelijk langs de Balie van SAS of KLM. Vermoedelijk staan daar nu lange rijen.

Max2000 vindt dit leuk.
  4. Max2000

Max2000 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    382
    Trofeepunten:
    63
    Dankje, ik heb mijn originele boardingpas nog, dus wellicht valt daar iets mee te regelen. Wordt veel bellen met de klantenservice haha en ik ga denk ik gwn een betere stoel kopen en die ook claimen.

5. finsdeflyer

finsdeflyer Blue Tier

Leuk Bevonden:
    78
    Trofeepunten:
    28
    Dat is wel vervelend, net unieke pech zo...

Hier inmiddels via het formulier voor missing miles met SAS PNR en ticketnummer de XP van mijn run geclaimd. Binnen een paar uur 15XP per leg erbij, dat was wel opvallend.

Deze werden niet binnen 2 weken automatisch toegekend bij mij, terwijl het FB nummer wel ingevuld was en de boekingsklasses ervoor in aanmerking kwamen. Misschien was het later alsnog gebeurd, maar ik was ongeduldig.

Dus maak inderdaad overal screenshots en foto's van zou ik zeggen, maar dat is hier gesneden koek gok ik.

Deel Deze Pagina