Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

1. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.288
    Trofeepunten:
    408
    Ik heb dus een keer zo'n connectie gehaald, wel de andere kant op van 2G naar 2F, het was even crossen met de Porsche naar 2F, maar ze zonden netjes te wachten bij de gate 2F, kon aan boord, deuren dicht en we gingen direct.

Maar als je op eigen gelegenheid moet connecten, tja je moet ook nog de bus nemen, en ook al heb je geluk dat de bus er net staat en je gelijk kan rijden duurt de busrit alleen al 10 minuten, naast dat van boord gaan bij aankomst, lopen naar de bus gate, en van de 2G aankomst naar de gate van vertrek ook tijd kost, en een 5 minuten connectie op eigen gelegenheid, daar gaat men zeker niet op wachten.

2. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.963
    Trofeepunten:
    428
    Ik moet het helaas zonder Porsche doen... Maar is pas over een paar maanden dus zal in de tussentijd vast nog wel een keer veranderen

3. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.288
    Trofeepunten:
    408
    Oh dit soort wijzigingen vooraf vindt ik ook altijd wel leuk, soms zien ze het, en krijg je een ander voorstel, soms niet, zelfs niet als het -15 minuten is, en moet je er zelf achteraan.
    Maar nooit een probleem, want dan kan je het wijzigen zoals je wilt, en ben je niet gebonden aan ticketvoorwaarden.

Vliegende_Keep vindt dit leuk.
  4. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.963
    Trofeepunten:
    428
    Ja klopt. Ik heb van deze ook geen melding gehad, zag het zelf toevallig.

Maar had eerst een latere vlucht en kan hierdoor mooi veranderen naar een veel beter tijdstip, dus helemaal prima.

Deel Deze Pagina