Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

1. NisshinMaru

NisshinMaru Blue Tier

Leuk Bevonden:
    173
    Trofeepunten:
    43
    jammer, geen uitnodiging gehad dit jaar.

2. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    860
    Trofeepunten:
    143
    Emirates moet je de A380 hebben. In 2023/2024 mijn vluchten zo aangepast dat we op vier vluchten de A380 hadden. De B777 is inderdaad geen fijn toestel.

3. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    860
    Trofeepunten:
    143
    Hier ook alweer niet. Teleurstellend.

4. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.483
    Trofeepunten:
    558
    Er zijn 7000 mensen uitgenodigd en het betreft een 'light' variant. Alleen toegangskaart is vergoed en er is een voucher van 8 euro per persoon voor eten en drinken gedurende de dag.
    Alle ulti's zijn uitgenodigd en daarna P4L en Platinum op basis van recent vlieggedrag. 5 kaarten pp en bij gemiddeld 4 bestelde kaarten betekent dat, na aftrek ulti, ongeveer 1300 P4L en platinum van de in totaal 42000 in Nederland. Dus by far de meeste plat/p4l zijn niet uitgenodigd.

5. pw1979

pw1979 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    123
    Nouja, light. Mijn gezin gaat (met schoonouders, ik ben vliegen). De waarde voor 5 personen is iets van 300,-. Niet echt een gamechanger, maar toch een mooie geste. Hoewel het kerstcircus toch wel mooist was 3 jaar geleden.

Ik ben altijd uitgenodigd geweest, ondanks dat ik pas dit jaar P4L ben.

TimH en Dan1 vinden dit leuk.
  6. JPD

JPD Newbie

Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Zouden ze wellicht niet ook kijken naar of je een FB family hebt opgezet? Is toch een family-event.

Ben ook elke keer nog uitgenodigd afgelopen jaren, maar zoveel vlieg ik niet, is alleen privé. Wel altijd BC, ook met de kids, dus wellicht dat daar ook een filter op zit.

7. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    860
    Trofeepunten:
    143
    Eens m.b.t. het Kerstcircus. Dat was echt heel leuk! Kregen we daarna niet een survey waarin we konden aangeven wat we ervan vonden en hoe Family Events er in de toekomst uit konden zien?

8. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    860
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb een FB Family, maar ben sinds het Kerstevent niet meer uitgenodigd. Ik heb daarover een bericht gestuurd en het antwoord was dat het op basis van loting was voor Platinums.

9. TimH

TimH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Hier geen kinderen en dus ook geen FB Family. Desondanks ben ik elk jaar uitgenodigd.

Dat ze onderscheid in status maken is wel duidelijk. Ik ben sinds een jaar Ultimate, mijn vriendin is Platinum en heeft alleen twee jaar geleden (Pathe Amsterdam) een uitnodiging gehad.

Deel Deze Pagina