Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

1. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.949
    Trofeepunten:
    428
    Misschien is dat precies waar sommigen op uit zijn, de proef laten mislukken... :rolleyes:

FrBo, Thom, Eagle en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    593
    Trofeepunten:
    123
    Zojuist een e-mail van KLM ontvangen voor het nieuwe Family event dit jaar: de Efteling op (een datum die we lekker niet online posten zodat XR wappies niet mee kunnen doen). Ulti waarschijnlijk als eerste batch uitgestuurd, P4L/Platinum volgen sowieso.

Vind het wel een vooruitgang, het kerstcircus was echt voor een jonge doelgroep, de Efteling voor alle leeftijden. Ik mocht max 5 tickets reserveren. Leuke geste.

Ambtenaruh, lloydje33, FlyingFonz en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. TimH

TimH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Zojuist aangemeld. Leuke locatie!

4. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.272
    Trofeepunten:
    408
    Ik vind het zeker een leuke geste, en oom ozzietukker gaat het wederom goed doen bij mijn nichtje voor de favoriete oom verkiezing, die vond de bioscoop leuk, die vond Freek Vonk leuk, en gaat dit ook leuk vinden.

Alleen bij het reserveringsproces moest ik wel een AMEX nummer ofzo invullen, of heb ik iets niet goed gelezen?

Ben wel benieuwd hoeveel tickets anderen statushouders mogen reserveren, want ik vond 5 wel ruim, niet dat ze niet opkomen, maar kan me niet voorstellen dat ze dat bij iedereen gaan doen want dan heb je er wel een heleboel nodig.

5. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.226
    Trofeepunten:
    223
    KLM app versus AF app.

Zijn ze nu vergeten om de wintertijd te synchroniseren? WhatsApp Image 2025-10-28 at 21.39.32.jpeg WhatsApp Image 2025-10-28 at 21.39.33.jpeg

FlyingBlob en arjen05 vinden dit leuk.
  6. pw1979

pw1979 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    123
    Ook de uitnodiging gisteren middag geaccepteerd. 5 kaarten. Helaas ben ik op reis, maar mijn vrouw/kinderen/neefjes gaan er mooi gebruik van maken.

7. Gin_klm

Gin_klm Blue Tier

Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    28
    Gaat goed bij KLM met de IT ja. Ik kreeg vanochtend een melding dat ik kon inchecken voor mijn vlucht naar Curacao terwijl ik alleen een vlucht heb staan naar Las Vegas begin januari.
    Zodra ik op verder drukte kwam ik bij mij vlucht van Januari uit o_O

Bijgevoegde bestanden:

Ruut vindt dit leuk.
  8. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.828
    Trofeepunten:
    253
    Benieuwd of normale Plats hem ook nog krijgen :rolleyes:...

Menno vindt dit leuk.
  9. pw1979

pw1979 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    123
    De Efteling kan 40k bezoekers per dag aan. Op het moment dat je de Ultimate's, de P4L en degene die KLM Pa hebben, elke 5 kaarten aanbiedt, gaat het al wel heel hard naar de limiet.

Nu zal niet iedereen gaan natuurlijk. Maar toch kan slechts een klein deel van de Plats nog uitgenodigd worden.

10. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.272
    Trofeepunten:
    408
    Krijgen de P4L en de PA ook de mogelijkheid tot 5 kaarten dan?

11. JPD

JPD Newbie

Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Heb als gewoon Platinum gisteren de mail gehad en kon 5 kaarten reserveren

Menno en Ozzietukker vinden dit leuk.
  12. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    860
    Trofeepunten:
    143
    Hebben ze de hele Efteling afgehuurd? Sinds het circus in Ahoy (wat ik zeer leuk vond!) ben ik steeds overgeslagen als ‘eenvoudige Platinum’.

13. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.404
    Trofeepunten:
    583
    PA hier, ik heb 4 introductiekaartjes gereserveerd.

Nee, als ik op de website van de Efteling een kaartje wil kopen, zie ik wel een aantal data met "bedrijfsevenement (mogelijk drukker)".

Laatst bewerkt: 30 okt 2025
    Dan1 vindt dit leuk.
  14. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    860
    Trofeepunten:
    143
    Wat is het event precies? Gratis entree naar de Efteling? In de winter?

15. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.272
    Trofeepunten:
    408
    Meer informatie volgt, maar aangezien er wordt gesproken over een wandeling in het sprookjesbos en dat het begint op het tijdstip dat de Efteling open gaat, zit er inderdaad ook toegang tot de Efteling bij, want anders kom je niet in het sprookjesbos.

En ja het is in de winter, niet de beste periode, is de Efteling ook minder druk, dus dan heb je acties als deze wel nodig om het park (vol) te krijgen.
    En op zich rondwandelen in het sprookjesbos, warme chocolademelk, is natuurlijk helemaal niet verkeerd.

16. bernard

bernard Blue Tier

Leuk Bevonden:
    349
    Trofeepunten:
    63
    Op zich wel treffend de KLM en een sprookjesbos. Ook naar de IT rollercoaster, de Marketing hut waar slecht nieuws als positief gebracht wordt, het restaurant waar alleen Frans gekookt wordt en de kassa waar de prijzen weer gestegen zijn?

Menno vindt dit leuk.
  17. pw1979

pw1979 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    123
    Minder druk? De Efteling is in de winteraankleding ramvol. Dat is bijna zomers.

Volgens mij is het gewoon vrije toegang, zonder speciaal programma.

18. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.309
    Trofeepunten:
    248
    Vandaag weer eens met LO gevlogen ipv KL. Wat een verademing die lounge in WAW, lekker warm eten, keuze uit 3 gerechten met vlees en 1 vega. Dus precies het omgekeerde van wat er in de KL kantine verkrijgbaar is. Daarnaast nog allerlei snacks, toetjes, drankjes. Genieten.

michiel1 vindt dit leuk.
  19. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.272
    Trofeepunten:
    408
    Maar de lounge die KLM gebruikt op Warsaw biedt dit ook, niet alleen de LO lounge.

En hoewel ik met je eens ben dat in de KLM lounge het aanbod niet altijd optimaal is, zijn deze lounges, zowel 25 als 52 wel van een andere categorie qua aantal bezoekers dan die in Warsaw.
    Dat gezegd hebbende, de lounges in Warsaw zijn goed, dinsdag zit ik in Budapest mij af te vragen waarom ik de moeite neem om überhaupt de lounge binnen te gaan.

20. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.309
    Trofeepunten:
    248
    De lounge die KL gebruikt op WAW is idd ook OK, maar die van LO steeds daar nog met kop en schouders boven uit.
    Je hebt gelijk qua aantallen bezoekers, maar dat is toch gewoon een kwestie van aantal personeelsleden en heeft niets te maken met de kwaliteit van het eten en drinken.

Deel Deze Pagina