Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

1. FlyingBlob

FlyingBlob Blue Tier

Leuk Bevonden:
    645
    Trofeepunten:
    123
    Ik ben dit jaar voor 475 euro in economy heen en weer naar Montréal gevlogen via Parijs. Boeing 777 met gratis gekozen nooduitgang stoel op de heenreis en Airbus A350 met gratis vooraf gekozen nooduitgangstoel op de terugreis. Enorm veel beenruimte en lekker gegeten en gedronken in de lounges. Dankzij mijn platinum status kwamen de stewardessen voor het uitdelen van het eten naar mij toe om te vragen wat ik wilde eten zodat ze zeker wisten dat mijn keuze nog beschikbaar was. Dus ja, platinum heeft voor mij absoluut voordelen! En ik hark de XP binnen door SAF aan te schaffen bij elke vlucht, (bijna) nooit rechtstreeks te vliegen en door binnen Europa zeer regelmatig business class te vliegen. Zo speel ik het spelletje met ze. Iedereen werkt op zijn of haar eigen manier naar de XP drempel toe. En inderdaad, ik had al mijn Europese bestemmingen ook met Transavia of Easyjet kunnen doen, maar de vliegreis is onderdeel van mijn vakantie. Niet alleen mijn vervoersmiddel. Hetzelfde dat mensen kiezen voor een nieuwe Audi in plaats van een tweedehands Dacia. Beide auto’s zullen je naar je bestemming brengen, maar het comfort tijdens de reis verschilt nogal. Sommige mensen boeit dat niet en voor anderen is het een must.

rickbeerendonk, MilesHunter, rezag en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.224
    Trofeepunten:
    428
    Dit inderdaad. Voorheen begon de vakantie op bestemming of, bij verre reizen, een paar dagen na op bestemming te zijn gearriveerd.

Menno vindt dit leuk.
  3. FlyingBlob

FlyingBlob Blue Tier

Leuk Bevonden:
    645
    Trofeepunten:
    123
    Niet alleen vroeger hoor! Veel collega’s en familieleden vinden vliegen maar stressvol, gedoe en onhandig en vooral “een noodzakelijkheid” om ergens te komen wat niet kan met een ander vervoermiddel.

Er zijn echter weinig plekken waar ik meer tot rust kom dan op 10km hoogte en de schoonheid van onze aardbol aan mij voorbij zie trekken. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst een film heb gekeken tijdens een dagvlucht. Uit het raam kijken is gaver dan welke film dan ook! :)

Het is wel jammer dat je met reward tickets geen XP’s verdient, want je kunt nu voor 75.000 Miles naar Tahiti vliegen :eek: dat zou heel wat XP’s opleveren. Waar sparen jullie voor? Het lijkt me gaaf zo een verre bestemming te bezoeken.

Deel Deze Pagina