Ach, in augustus start Jet Blue met vluchten AMS-NYC. En hun bc product laat geen spaan heel van de Klem BC.
Mwoah, op welk vlak dan wel? Ieder z'n voorkeur natuurlijk, maar KLM heeft nog wel wat voordelen ten opzichte van Jet Blue. Stoel e.d. is natuurlijk allemaal prima bij Jet Blue, maar een narrow body blijft allemaal krapjes.
De Mint Studio suite is zeker een fijn en ruim product, maar daar moet je wel $ 299,00 per segment extra voor betalen.
Vandaag vlucht AMS-NBO geupgrade naar business, met Miles. Nu zie ik in de app nog steeds de optie om loungetoegang te kopen. Ook moet ik in de app 75 euro per stoelreservering betalen! Zit bij een upgrade naar J de loungetoegang er niet meer in...?
Upgrade naar business is incl. loungetoegang (dit was bij mij zo). Betreft de stoelen, even je voorkeur doorgeven aan klantenservice en zij kunnen dit kosteloos voor je wijzigen.
Weet iemand hoe het nou precies zit met XP sparen via CO2 compensatie ? Als ik naar de flying Blue pagina kijk raak ik een beetje in de war…. heeft iemand het gedaan en voorbeelden? Ik mis 6xp nog voor silver dus wil graag het via deze manier proberen
Er staat heel veel info hier: https://insideflyer.nl/forums/threads/gebruik-uw-miles-voor-co2zero-nu-met-xp.3873/page-11
Had laatst als test voor 1,92 Euro SAF gekocht. Helaas zag ik niets terug bij m'n miles en XP's. Normaliter krijg je vanaf 10 Euro 1 XP en alles achter de komma wordt naar boven afgerond. Via chat op de site van Flying Blue dit aangekaart. Klopt, u heeft recht op 1 XP en miles. Uurtje later werd er inderdaad 1 XP en 14 miles bijgeschreven. In theorie ben je dus met 300 losse betalingen van 1 Euro Platinum, maar ik denk niet dat ze dat gaan accepteren
Weet iemand welke 777-200ER's van KLM ondertussen zijn uitgerust met de nieuwe premium economy class? Ik had gelezen dat 3 maanden gelden de eerste klaar was maar kan sindsdien geen info meer vinden. Op de website van KLM laten ze wel het plaatje zien van de nieuwe PE, maar of het nou echt zo is is nog maar de vraag. Gaat om vluchten KL645 en KL646
PH-BVA. Maar ik dacht dat ze eerst alle 777-300 gaan doen. Hier houden ze een lijst bij: https://www.flyertalk.com/forum/klm-flying-dutchman/2009836-klm-introduce-real-premium-economy.html
Volgens mij alleen een 773 idd. Ze hebben in de tussen tijd de indeling van alle dreamliners geupdate.
Balen zag een leuke fb reward voor 60.000 in PE retour New York, maar waarschijnlijk dus omdat het nog de oude PE is
Ja, maar daar komt dan weer geen nieuwe van. Economy Comfort is gewoon exact hetzelfde als Economy, met een paar inches meer beenruimte.
Nee snap ik, mijn verwarring kwam eigenlijk uit het feit dat KLM de nieuwe premium economy aanbied als optie op KL645 en ik zie net dat zij zeggen te vliegen met een 787-10 op bijvoorbeeld 21 Juli, maar de historie en nabije toekomst zegt 777-200ER. Vandaar de verwarring. Mochten ze dan uiteindelijke toch met een 777 vliegen heb je waarschijnlijk wel een involuntary downgrade naar de economy comfort in de niet geupdatet toestellen.
Nee, dan heb je waarschijnlijk een involuntary downgrade naar economy, aangezien eco comfort waarschijnlijk al vol zit tegen de tijd dat er een equipment swap is, dus wees voorbereid op stoel 38F oid
Inmiddels kun je je airmiles voor Flying Blue omruilen of andersom op de website van Airmiles en Flying Blue. Gelijk alle airmiles omgezet