Flying Blue American Express

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

  1. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Mijn ervaring is dat het wel kan binnen 12 maanden :)
     
  2. rosebud

    rosebud Newbie

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Weet iemand tot wanneer de 22.000 Miles Gold referral nog geldt aangezien het is verlengd? Voorheen zag ik op m'n referral pagina altijd een uiterlijke aanvraagdatum onder de voorwaarden, maar met de vernieuwde pagina zie ik geen datum meer.
     
  3. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Toevallig gisteren voor gebeld en die is geldig t/m 27 oktober. T/m 7:15 om specifiek te zijn :D
     
  4. rosebud

    rosebud Newbie

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Bedankt!
     
  5. Wes

    Wes Blue Tier

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    128
    Mede-reizigers. Doordat ik dit jaar iets minder gevlogen heb dan afgelopen jaren, kom ik in de knoop met m'n FB gold status. Nu zag ik dat vorig jaar op 25 oktober de 4 QF zijn bijgeschreven vanwege de Amex gold. Even ter check: als ik na het bijschrijven van deze 4 QF m'n Amex kaart ga upgraden (of downgraden), krijg ik dan daarna extra QF? Dus bij silver 4+2 en bij Platinum 4+8?
     
  6. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Net contact gehad om wederom op te zeggen. Kreeg meteen aangeboden of om 50 euro terug op jaarbijdrage + komende 3 maanden dubbele punten of om 20.000 award miles + 3 maanden dubbele punten.

    Heb gekozen voor het laatste
     
  7. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Geen persoonlijke ervaring hiermee. Maar aangezien AMEX ook niet gek is denk ik eerder bij downgrade 4+0 en upgrade 4+4.
     
  8. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Upgrade is 4+8, downgrade weet ik niet maar denk ook 4+0
     
  9. Telebarrer

    Telebarrer Newbie

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
    Ik moet binnenkort ook contact opnemen om op te zeggen. Ik ben benieuwd welk aanbod ik krijg. Hoeveel was het afgelopen jaar ongeveer jouw spend?
     
  10. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Dat zal ongeveer 7K zijn geweest denk ik
     
    Telebarrer vindt dit leuk.
  11. tamibcn

    tamibcn Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Same hier, wou ook opzeggen kreeg bovenstaande aanbod maar dan 75 euro terug op jaar bijdrage + dubbele punten. Ben ook voor de 20k punten gegaan + 3 maanden dubbele punten
     
    MartinR vindt dit leuk.
  12. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    618
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
    Als je QF tekort komt kun je dan je gold upgraden naar platinum en als de QF zijn bijgeschreven gelijk weer downgraden?
    Prijsverschil Platinum en Gold vind ik iets te groot...
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2017
  13. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Hoe is jullie ervaring met bereikbaarheid van de Klantenservice? Probeer nu al een aantal maal te bellen i.v.m. mislukte transactie (AMEX zou wel geaccepteerd worden, toch komt betaling niet door) maar sta telkens behoorlijk wat minuten in de wacht voordat ik het dan maar opgeef.
     
  14. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik bel niet vaak met de Klantenservice, maar als ik bel heb ik binnen een paar minuten iemand aan de lijn.
     
  15. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Mijn ervaringen zijn enorm positief. Vaak binnen enkele minuten iemand aan de lijn die mij goed kan helpen. Altijd vriendelijke mensen.

    Jammer dat het bij jou nu wat langer duurt..
     
  16. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Hmm, oké. Ik krijg namelijk ook telkens eerst een melding dat er verhoogde drukte is, met het verzoek dat als het niet dringend is op te hangen.
     
  17. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Ook hier zelfde ervaring, snel iemand aan de lijn en altijd zeer behulpzaam.
     
  18. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Inmiddels keurig te woord gestaan :) Moest inderdaad 'gewoon' wat langer wachten, een goeie 5 minuten.
     
  19. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Dat is inderdaad ook mijn ervaring. maximaal 5 minuten. Voor mij acceptabel. Vind al netjes dat ze het aangeven.
     
  20. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    618
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
    Hoe snel mag je een Amex FB Platinum weer opzeggen? Wil mijn Gold wellicht upgraden naar Platinum voor de extra 8 QF!
     

Deel Deze Pagina