Flying Blue American Express

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

1. tjappie

tjappie Blue Tier

Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    Thanks,

heeft iemand een referral link voor de 50k punten voor FB Amex Platinum?

2. Wilcoleone

Wilcoleone Blue Tier

Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Je hebt een prive bericht

tjappie vindt dit leuk.
  3. Wilcoleone

Wilcoleone Blue Tier

Leuk Bevonden:
    185
    Trofeepunten:
    43
    Hmm ik lees nu een vorig bericht van je waar je aangeeft momenteel FB Amex Gold te hebben, dan gaat de referral link niet werken denk ik aangezien dat voor nieuwe kaarthouders is voor zover ik weet.

4. ErikBenjamin

ErikBenjamin Silver Member

Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Ik heb zojuist contact gehad met AMEX over de upgrade naar Platinum en de huidige actie (50.000 Award Miles cadeau). Voor de mensen die dit overwegen, de actie loopt tot 31 december. Zowel de 50.000 miles alsmede de 8 segmenten worden in 2017 bijgeschreven.

5. Melchior

Melchior Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Heb deze upgrade bijna 2 maanden geleden gedaan. De 8 vluchten heb je bijna direct. De 50k miles duurt inderdaad 6-8 weken.

6. ErikBenjamin

Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Ik heb de medewerker driemaal laten uitspreken/bevestigen dat deze in 2017 pas worden bijgeschreven. Zo niet, ik heb het gesprek opgenomen :)

Melchior vindt dit leuk.
  7. Melchior

Melchior Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Ja dat klopt dus ook met wat ik zeg ;) Bijna direct is in jouw geval 2017 haha

ErikBenjamin vindt dit leuk.
  8. ITZ

ITZ Newbie

Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Ik had dezelfde ervaring, toen ik een dag later echte rergens anders over belde kwam ik erachter dat dit dus niet altijd het geval is. Ook in mijn geval werd eerder bevestigd dat de QFs pas in 2017 bijgeschreven werden, maar ik heb tijdens het 2e gesprek de garantie van amex gekregen dat het ook in 2016 kan ivm een promotie KLM intern heeft op dit moment.

Ik heb toen ook mijn ongenoegen geuit over de slechte communicatie en de respons vanuit amex was dat niet iedereen even goed op de hoogte was. Je kan me evt pm'en voor het contact bij amex mocht je de vluchten in 2016 willen hebben.

9. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Vraag, off the topic, hoe neem je met bijv een iPhone een gesprek op?

10. ErikBenjamin

Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Dat is niet zo eenvoudig op een iPhone volgens mij. We bellen op kantoor via VoIP (Verbonden.nl) en hier kan je eenvoudig je inkomende en uitgaande gesprekken opnemen. Handig voor dit soort telefoontjes ;)

11. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ok, thnx. Heb even snel gegoogled. Met de iPhone kan het alleen middels een 'driegesprek'. Dat zie ik niet zitten.
    Back to topic maar weer... ;)

ErikBenjamin vindt dit leuk.
  12. ribruijn

ribruijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    28
    Anders gewoon vrijdag 30 December bellen, beetje aan het einde van de dag. Zit je altijd safe en weet je dat e.e.a. pas in 2017 wordt bijgeschreven....

13. JustinCase

JustinCase Silver Tier

Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Juist op 30 november een paar grote aankopen met mijn AMEX kaart gedaan, en nu in december nog net een paar honderd te kort om aan de 1.000 te komen. Wie heeft er nog even een creatief idee om in de laatste dagen over de drempel te komen?

14. flexion

flexion Newbie

Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    3
    Bij b.v. de Sting kleding bestellen. Na 1 januari terugbrengen in de winkel. Je krijgt er dan contact geld voor terug... (was in ieder geval een jaar geleden wel het geval. Weet niet of ze het ondertussen terugstorten op je AMEX)

15. Skywalker88

Skywalker88 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    58
    Trofeepunten:
    128
    Cadeaukaarten kopen bij de jumbo :)

16. JustinCase

JustinCase Silver Tier

Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Dat is een slimme! maar verbaasd me dat zoiets werkt in NL. Ik dacht nl. dat cadeaukaarten meestal uitgesloten waren van credit card betalingen, omdat er een hoge transactie fee op zit.
    Maar dan is het makkelijk om een Mediamarkt cadeaukaart te kopen, daar moet je toch wel eens wat kopen in de toekomst :)

17. PJOTR

PJOTR Blue Tier

Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Vandaag extra aflossing bij Amex geregeld. Hoef ik over dat bedrag in ieder geval geen vermogensbelasting te betalen.

Carel1 vindt dit leuk.
  18. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Ik heb kort geleden ook het bedrag dat ik Amex verschuldigd ben overgemaakt. Dat doe ik ieder jaar, het scheelt toch weer wat belasting.

19. Bento

Bento Newbie

Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    8
    Kan ik mijn FBAMEX Silver die ik in Februari heb aangevraagd nu opzeggen en daarna een FBAMEX Gold aanvragen? En zo alsnog bonus miles en QF te krijgen?

Didier13 vindt dit leuk.
  20. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Punten kopen bij bv SPG, IHG, AA etc

Deel Deze Pagina