Flying Blue American Express

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

1. Zr40

Zr40 Newbie Premium Member

Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Grappig, mijn FB Amex is nog niet eens binnen, maar bij FB staat de kaart al genoemd bij de actieve voordelen. Dat gaat dus vrij snel :) De XP zijn er trouwens nog niet.

Menno vindt dit leuk.
  2. Zr40

Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    En de kaart lag al in de brievenbus. Ook dat ging snel :)

Bij mij niet, de FB kaart heeft hetzelfde jaartal gekregen als de gewone.

3. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    474
    Trofeepunten:
    63
    Heb je ze in hetzelfde jaar aangevraagd? :D:p. Of heb je bij het aanmeldformulier aangegeven al klant te zijn?

Ik heb dezelfde ervaring als @FlyingBlob , mijn reguliere heeft '24, de FB '21.

4. Zr40

Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Ha, nee hoor, member since 20 :p Inderdaad bij het aanmeldformulier aangegeven al klant te zijn.

5. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    485
    Trofeepunten:
    63
    Mijn Amex Corporate heeft 2019, mijn Amex Platinum 2021. De FB Platinum die ik dit jaar heb aangevraagd heeft ook 2021. En als ik bel voor een retentiebod dan word ik altijd beloond voor mijn loyaliteit sinds 2019 :D

6. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    474
    Trofeepunten:
    63
    Kregen jullie @Zr40 en @Dan1 wel de welkomstbonus als jullie aangaven al klant te zijn?

7. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    485
    Trofeepunten:
    63
    Wel de welkomstbonus, niet de korting op de membership fee omdat ik al klant was. Dat mocht niet (nog wel gevraagd).

Menno vindt dit leuk.
  8. Zr40

Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Dat weet ik nog niet, ik heb de kaart letterlijk pas een paar minuten geleden uit de brievenbus gehaald. Eerst maar eens €4k besteden voor februari :p Je hoort het nog.

9. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    485
    Trofeepunten:
    63
    Aanvulling: voor mijn Amex Platinum wel de korting op de membership fee gehad, omdat mijn Amex corporate niet onder een huidige kaart viel. Dat lukte helaas niet met mijn Amex FB (ik heb voor de Platinum ook nog een Gold gehad, ook met datum 2021).

Deel Deze Pagina