Flying Blue American Express

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

  1. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.653
    Leuk Bevonden:
    1.710
    Trofeepunten:
    523
    Tussen het beschikbaar komen van je afrekening en de incasso heb ik de miles altijd wel binnen.
     
  2. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.555
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    De datum overschrijf datum is voor iedereen anders. Bij mij de 23e. In maart en april zijn er bij mij ook geen miles overgeschreven naar FB. Na het 3e gesprek heeft Amex toegezegd er alles aan te doen om de miles bij de afrekening in mei over te boeken.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  3. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    815
    Leuk Bevonden:
    445
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb nu twee keer gebeld en zou in beide gevallen binnen vijf dagen worden teruggebeld. Niets gehoord. Heb het idee dat de kwaliteit van de klantenservice recht evenredig daalt met het stijgen van de bonus aanbiedingen….
     
    Ruut vindt dit leuk.
  4. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.555
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Ik ben wel teruggebeld op de afgesproken tijd. De medewerkster zou het blijven volgen en als het niet zou lukken weer bellen. Zij was er zeker van dat het in mei goed zou gaan. Ik houd jullie op de hoogte.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  5. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.222
    Leuk Bevonden:
    1.064
    Trofeepunten:
    223
    Zojuist heb ik maar weer even gebeld en aangegeven dat het om ruim 40K-miles gaat die ik binnenkort nodig heb voor een reward ticket.

    Wordt doorgegeven aan de backoffice en zou in de loop van volgende week moeten zijn bijgeschreven.

    Fingers crossed...
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  6. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    878
    Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Tsja Carel... dat zal wellicht iets met status en historie te maken hebben he ;)... ik kreeg vanmorgen ook binnen 2 min antwoord...
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  7. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    3.350
    Trofeepunten:
    508
    Meteen laten escaleren en je account helemaal opnieuw laten resetten, heeft hier 7 maanden geduurd voordat ze een oplossing hadden en nu is het vorige maand voor het eerst weer goed gegaan, volgende week kijken of het nu weer goed gaat...
     
    Ruut vindt dit leuk.
  8. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.222
    Leuk Bevonden:
    1.064
    Trofeepunten:
    223
    Als het volgende week niet geregeld is laat ik dat doen.
    Thanks!
     
  9. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    594
    Leuk Bevonden:
    475
    Trofeepunten:
    63
    Bij mij hetzelfde dat miles sinds vorige maand niet meer over komen. Gisteren gebeld en dan krijg je een of andere medewerker uit Indonesië/verweggistan met een slecht accent die niet snapt wat flying blue is 'en een interne notitie gaat maken waar je binnen 10 dagen reactie op krijgt'.
    > Hoe krijg je gewoon contact met iemand van de NL desk die dit wel snapt?
     
  10. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.222
    Leuk Bevonden:
    1.064
    Trofeepunten:
    223
    Nadat je 1 kiest voor Nederlands, direct op 0 drukken. Dan krijg je meestal binnen heel korte tijd iemand uit NL aan de lijn.
     
    michiel1 en noppie vinden dit leuk.
  11. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    594
    Leuk Bevonden:
    475
    Trofeepunten:
    63
    Heel nuttig! Thanks!
     
    Ruut vindt dit leuk.
  12. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    3.350
    Trofeepunten:
    508
    Ook de laatste tijd krijg ik als ik dit doe 9 van de 10 keer een Engels sprekend iemand aan de lijn, echter niet uit "Indonesië/verweggistan" zoals Menno zegt.
     
  13. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.222
    Leuk Bevonden:
    1.064
    Trofeepunten:
    223
    Vermoedelijk kaap ik dan net die NL sprekende medewerker voor je neus weg;)
    Laatste tijd geen Engels meer gehoord aan de andere kant van de lijn.
     
  14. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.653
    Leuk Bevonden:
    1.710
    Trofeepunten:
    523
    Of vragen naar een NL sprekende medewerker, dan verbinden ze door.
     
  15. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    594
    Leuk Bevonden:
    475
    Trofeepunten:
    63
    Dit vroeg ik, maar was niet mogelijk. Ik sprak zelfs extra slecht inglisj met Nederlands er throughheen. Enige wat hij kon doen was een terugbelverzoek aanmaken met antwoord binnen 3 dagen…
     
  16. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.653
    Leuk Bevonden:
    1.710
    Trofeepunten:
    523
    Dan is de klantenservice de laatste weken nog slechter geworden :confused:
     
  17. FlyingDutch

    FlyingDutch Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Ik ben inmiddels verhuisd naar Spanje en helaas kun je daar geen amex (of andere cc) met gratis XP's en miles aanvragen. Weet iemand nog iets waarmee ik vooral extra XP kan sparen?
     
  18. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.732
    Leuk Bevonden:
    1.958
    Trofeepunten:
    648
    Je kan een abonnementskaart van AF kopen. Heb je inhoudelijk waarschijnlijk niks aan, maar het levert wel XP op.
     
  19. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    3.350
    Trofeepunten:
    508
    Heb je niet nog een NL bankrekening + adres waarmee je die aan kunt vragen?
     
  20. rosebud

    rosebud Newbie

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Ik heb een nieuwe kaart ontvangen omdat de vorige bijna verliep. Ik heb een aantal abonnementen die elke maand automatisch via PayPal van m'n AMEX worden afgeschreven. In m'n PayPal account heb ik m'n bestaande kaart geüpdatet met de nieuwe vervaldatum en cvc code (dus door de kaart bij te werken, niet te verwijderen en opnieuw toe te voegen). Weet iemand hier toevallig of dat dan goed gaat met de automatische betalingen? Of zoekt ie dan zeg maar naar de oude kaart die er niet meer in staat en mislukt de automatische betaling?
     

Deel Deze Pagina