Flying Blue American Express

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

1. Robinho

Robinho Silver Member

Leuk Bevonden:
    341
    Trofeepunten:
    63
    Elbers weg..moeten we al vrezen voor onze zuur verdiende miles!?

2. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.392
    Trofeepunten:
    508
    Of de XP-spaarpotten die sommigen erop nahouden..

Ruut vindt dit leuk.
  3. Godenzoon14

Godenzoon14 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.350
    Trofeepunten:
    508
    Wordt het niet tijd om je username te veranderen naar Azijn05? De minachting die hierin doorklinkt over mensen die een XP-run doen, het eeuwige zeiken op het beleid van KLM wat betreft upgrades, nu weer lounge-toegang...

Het voegt echt vrij weinig toe...

TimH, Ambtenaruh, Sandor en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.392
    Trofeepunten:
    508
    Bedankt voor het selectief knippen in mijn bijdragen en het herhalen van je standpunt van vorig jaar. Ik was een van de weinigen die nog onder eigen naam op IF zaten, maar zal de mods vragen of ik net als jij een veel passendere bescheiden gebruikersnaam kan krijgen.

Ruut vindt dit leuk.
  5. Robinho

Robinho Silver Member

Leuk Bevonden:
    341
    Trofeepunten:
    63
    *Pakt popcorn*

BartF, arjen05, Godenzoon14 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Godenzoon14

Godenzoon14 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.350
    Trofeepunten:
    508
    Selectief knippen was het zeker, maar deze komen allemaal uit je laatste ± 5-10 berichten, je voegt af en toe wel wat doe, dat zal ik niet ontkennen maar het is wel duidelijk dat je neerkijkt op mensen die een XP-run doet en dat je een hekel hebt aan het upgrade "beleid" van KLM en daar heeft precies niemand iets aan... En wat betreft die eigen naam (weet überhaupt niet wat dat er per se mee te maken heeft maar goed), als je in mijn handtekening kijkt, denk ik dat het niet zo moeilijk is mijn echte naam te achterhalen, en dat is nog mét achternaam ook en niet zo anoniem als alleen met je voornaam en een profielfoto van de achterkant van je hoofd...

jphorn, Ambtenaruh, TimH en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.440
    Trofeepunten:
    483
    De anonieme mensen zijn inmiddels toch allemaal al ontrafeld door @xprunner hé.

Ambtenaruh, jphorn, Tim82 en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. JdV030

JdV030 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    510
    Trofeepunten:
    123
    Vandaag toch nog mooi de FB Platinum kaarten voor mijzelf en mijn vrouw binnen gekregen. Ook 4 bagagelabels. Waarschijnlijk omdat ik in december platinum ben geworden.

MoonJ, Carel1 en Escape vinden dit leuk.
  9. Christian

Christian Administrator Captains

Leuk Bevonden:
    417
    Trofeepunten:
    63
    Ik zie wat reacties op reacties voorbij komen wat prima is, maar houd het netjes tegenover elkaar. Het forum is bedoeld om inhoudelijk te discussiëren.

Zag een reactie over een artikel wat niet klopt met betrekking tot Delta en Curaçao. Dat laat ik de betreffende blogger oppakken.

Ruut vindt dit leuk.
  10. Sebas

Sebas Blue Tier

Leuk Bevonden:
    225
    Trofeepunten:
    43
    Wat is de snelste manier om platinum for 2 aan te vragen en op welk moment in de aanvraag kan dit gedaan worden?

11. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    561
    Trofeepunten:
    123
    @Sebas, om FB Platinum voor persoon X of Y te kunnen aanvragen heeft de persoon in kwestie de eerste subkaart uit jou account nodig. Dus de snelste weg om dit voor elkaar te krijgen is om die kaart (Amex FB Platinum, subkaart) te bestellen en zodra die uitgegeven is met Amex te bellen voor het verzoek voor Platinum for 2.

Amsterdam, FlyingFonz, Sebas en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Sebas

Sebas Blue Tier

Leuk Bevonden:
    225
    Trofeepunten:
    43
    Top, kaart is inderdaad al aangevraagd. Dan wacht ik even tot die binnen is.

13. Escape

Escape Blue Tier

Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    28
    Is het mogelijk om een indicatie te geven van hoe lang dit ongeveer proces ongeveer duurt? Dus vanaf aanvraag van sub-kaart voor een derde tot erkenning Platinum status voor de sub-kaart-houder, een maandje ofzo?

14. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.710
    Trofeepunten:
    523
    Die derde moet weer identificeren, wat niet soepel verloopt de laatste tijd. Als dat eenmaal geregeld is en FB nummer is bekend nog ongeveer 10 dagen is onze ervaring

Escape en FlyingFonz vinden dit leuk.
  15. Escape

Escape Blue Tier

Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    28
    Als ik een upgrade van FB Amex Gold naar FB Amex Platinum aanvraag, hoe snel is dat geregeld? Neem aan een paar dagen?

16. Robinho

Robinho Silver Member

Leuk Bevonden:
    341
    Trofeepunten:
    63
    Heb dit vanochtend gedaan, dus over paar dagen weet ik het ;)

Escape vindt dit leuk.
  17. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.063
    Trofeepunten:
    223
    Ligt er een beetje aan hoe snel het identificatieproces verloopt. Trek er minimaal een week voor uit.

FlyingFonz en Escape vinden dit leuk.
  18. Escape

Escape Blue Tier

Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    28
    Neem aan dat de jaarbijdrage volgende maand wordt geïncasseerd en dat het verrekend wordt met de jaarbijdrage van de Gold card of niet?

19. WHM

WHM Blue Tier

Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    3 weken ongeveer, ze moeten je weer identificeren. Dan scannen ze je historie, wanbetaling, downgrade afgelopen 6 maanden, betwisting etc.

Er was een upgrade actie van 75000 miles, ik zie em niet snel terug. Via invite krijg je wel 30000 miles en 50% korting op de jaarbijdrage.
    Laat maar weten als je een invite link nodig hebt

20. WHM

WHM Blue Tier

Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    jaarbijdrage gold card wordt gecrediteerd en dan wordt platinum in rekening gebracht

Escape vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina