Flying Blue American Express

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

  1. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Hier de tekst uit de mail:

    Nodig nu vrienden uit voor de Flying Blue – American Express Gold Card en profiteer beiden van het beste aanbod.

    Voor iedere goedgekeurde kaartaanvraag door een introducé ontvangt u deze bonus Miles cadeau.

    Dit aanbod is slechts geldig t/m 17 juli 2019, dus start nu met introduceren.

     
  2. BartF

    BartF Blue Tier

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    210
    Trofeepunten:
    43
    Zojuist gebeld met Amex en de einddatum van deze actie die nu genoemd werd is 27 augustus
     
  3. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Dat is nogal een verschil met 17 juli, 6 weken langer. Wel vreemd dat ze dat niet communiceren via de mail.
     
  4. BartF

    BartF Blue Tier

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    210
    Trofeepunten:
    43
    Hoor graag of jij @Carel1 of een ander het kan bevestigen na een belletje.
     
  5. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik zal morgen met Amex bellen.
     
    BartF vindt dit leuk.
  6. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik heb net gebeld met Amex en de 20.000 miles actie is inderdaad verlengd tot 27 augustus.
     
    DirkOnTour, michiel1, FlyingFonz en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    "Het is zo'n ontzettend succes..."
     
  8. Michel1

    Michel1 Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    18
    ik ontvang net een mail van AMEX dat de actie van 20.000 miles wegens succes is verlengd t/m 31 juli.. bij de klantenservice geven ze een andere datum op als ik het zo lees (27 aug?).
     
  9. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik begrijp Amex ook niet meer. Ik krijg ook net die mail:

    Nodig nu vrienden uit voor de Flying Blue – American Express Gold Card en profiteer beiden van de vele kaartvoordelen. Bijvoorbeeld als eerste toegang krijgen tot concerten.

    Voor iedere goedgekeurde kaartaanvraag door een introducé ontvangt u deze Miles cadeau.

    Wegens succes verlengd: Dit aanbod is geldig t/m 31 juli 2019, dus start nu met introduceren.
     
  10. Michel1

    Michel1 Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    18
    Verwarrend inderdaad. Interne communicatie lijkt niet geheel synchroon te lopen.
     
  11. BartF

    BartF Blue Tier

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    210
    Trofeepunten:
    43
    Heb zojuist nogmaals gebeld met Amex en na bestudering van interne communicatie over de actie door de medewerker werd mij nu verteld dat de actie de hele maand augustus nog doorloopt! Dus tot de laatste dag, iets langer dan 27-8 dus. Een beetje verwarrend allemaal, maar dit lijkt de meest actuele informatie te zijn.
     
    Michel1 en Carel1 vinden dit leuk.
  12. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Zou het een foute datum in de mail zijn? Misschien moet het 31 augustus zijn i.p.v. 31 juli.
     
  13. BartF

    BartF Blue Tier

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    210
    Trofeepunten:
    43
    Dat lijkt mij ook de meest logische verklaring. De medewerker wist het ook niet in ieder geval.
     
  14. vkpeter

    vkpeter Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    28
    Waarschijnlijk kunnen ze op deze manier in augustus nog een mail sturen dat de actie wegens succes een maand verlengd wordt ;-)
     
    Carel1, Ambtenaruh en BartF vinden dit leuk.
  15. Barbapapa

    Barbapapa Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    ik dacht ook weer een vriend blij te kunnen maken met extra miles (en ikzelf uiteraard ook) maar klopt het dat je met de explorer kaart geen vrienden meer mag aanbrengen ? ik heb de kaart net 6 weken geleden teruggezet :(
     
  16. BartF

    BartF Blue Tier

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    210
    Trofeepunten:
    43
    De bonus hangt af van de kaart welke de verwijsde persoon kiest uiteraard. Als het goed is bedoel je de Silver kaart (Explorer is het laagste Flying Blue level). Ook daarbij heb je een referral code waar een bonus aan vast zit. Even inloggen op de Amex site en dan vind je het snel genoeg. Hopelijk kunnen jullie beiden een bonus tegemoet zien op die manier! Anders kun je natuurlijk altijd een link van een van de forum leden gebruiken door even op een naam te klikken. Daar kun je de link meestal vinden.
     
  17. Barbapapa

    Barbapapa Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    mijn fout, ik bedoel de Entrycard. ik ben 6 weken geleden teruggegaan van gold naar Entry en ondanks dat ik constant banners in beeld krijg van meld een vriend aan/verdien extra miles krijg ik een foutcode zodra ik daarop klik. uiteraard kan ik de link van iemand anders gebruiken maar het was mooi geweest als ik zelf ook weer wat extra punten kreeg :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. BartF

    BartF Blue Tier

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    210
    Trofeepunten:
    43
    Ah! Dat is wel balen zeg! Wellicht een kaart aanvragen voor een gezinslid met een link hier en dan via die weg een referral naar de betreffende vriend? Via die weg heb je dan alsnog 40.000 miles.
     
  19. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Hijg hijg, kom bij mij, neem mijn referral hijg hijg.. serieus gast, de helft van je post zijn (indirecte) smeek posts om referrals te schrapen. @TheFlyingDutchboy wanneer pakken jullie die kansloze referrals nou eens aan?
     
    Ambtenaruh, Bok, TimH en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Valt wel mee, toch? Ik vind @Carel1 best waardevolle dingen posten buiten het Amex FB topic.
     
    Ambtenaruh, vkpeter, BartF en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina