Flying Blue American Express

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

  1. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Nee sorry Ik was in de war
     
  2. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Ik kreeg vandaag wel een mailing van Privium waar de Amex Platinum werd gepromoot (50% korting). Daar stond ook een einddatum van 17 juli in
     
  3. appie

    appie Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Ok, even een vraag.
    Mijn vrouw heeft geen betaald werk, maar ik maak elke maand geld naar een aparte rekening over voor de dagelijkse uitgaven.

    Nu wil ik voor haar een eigen AMEX FB Gold kaart aanvraag doen, maar vragen ze om het jaar inkomen. Het bedrag dat ik overmaak naar haar rekening per jaar ligt boven de inkomensgrens van 23.000.

    Moet er echt sprake zijn van een officieel dienstverband om de aanvraag te doen, of gaat het om het bedrag dat op de rekening wordt gestort per jaar?
     
  4. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Dat gaat niet werken. Het geld moet wel een oorsprong hebben die aan haar toegeschreven kan worden (dus dienstverband, eigen firma, etc.)
     
  5. ChrisM

    ChrisM Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Heeft iemand onlangs een FB AMEX Silver aangevraagd? Zo ja, wat was toen het aanbod?
     
  6. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Het beste aanbod is wat nu geldig is, zijn de referenties via huidige gebruikers. Je krijgt voor een FB Silver nu 5.000 punten en 15 XP. Kaart is het eerste jaar gratis.

    Gold is ook het eerste jaar gratis en levert je 20.000 miles en 30 XP op. Ik zou je dan ook aanraden om voor Gold te gaan.

    Je kunt mijn referral link gebruiken. Dan krijg je het beste aanbod, namelijk 20.000 Flying Blue Miles & 30 XP met als bonus een GRATIS Flying Blue American Express kaart. Vraag via de volgende link een American Express creditcard aan: Klik hier www.americanexpress.nl/introduceren/nielsv98ot?XLINK=MYCP
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2019
    ChrisM vindt dit leuk.
  7. vkpeter

    vkpeter Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    28
    Heb ingetekend in juni op het aanbod via een link in een handtekening hier op het forum. Na uitgeven van 500€ krijg je 5000 miles en 15 XP.
    Ik zie die miles en xp echter nog niet in mijn Flying Blue account zelf. Ook is het een beetje apart is dat Amex zegt "bedankt voor uw betaling op 1 juli" terwijl er nog geen incasso van de bankrekening is afgegaan.
     
    ChrisM vindt dit leuk.
  8. Derek

    Derek Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    8
    Dat komt waarschijnlijk doordat ze 1 cent van je rekening hebben afgeschreven ter verificatie. ;)
     
  9. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    De miles en XP's zul je zien op de eerste maandafrekening. Er waren problemen tussen AMEX en banken mbt de incasso. Bij mij stond er "bedankt voor uw betaling op 28 juni" en de afschrijving was een week later op 5 juli.
     
  10. vkpeter

    vkpeter Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    28
    Oke, ik denk dat ze hier meelezen, want het is een half uurtje geleden afgehouden via incasso ;-)
     
  11. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Elke maand houden ze een vaste datum aan waarna binnen 5 dagen de incasso volgt. Komt deze dag slecht uit, kan je een verzoek doen deze datum aan te passen. Even belletje en is zo geregeld.
     
  12. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Klopt helemaal @Daan3, maar ik had met Amex gebeld en deze keer waren er problemen tussen Amex en de banken waardoor het nu wat later werd.
     
  13. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Dat zou verklaren waarom er bij mij deze maand ineens later afgeschreven werd..
     
  14. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Controleren ze dat uberhaupt? Bij mij vroegen ze alleen wat ongeveer de hoogte van mijn inkomen is. En het maakt helemaal niet uit dat dat inkomen niet in NL verdiend wordt en ook niet op de NL bankrekening komt.
     
  15. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Ik denk niet dat ze het actief controleren, maar de bovenstaande constructie is geen inkomen.
     
  16. Berie

    Berie Newbie

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Iemand happig om een (actieve) link te sturen voor een Flying Blue Gold Card en zodoende zelf wat extra miles oud te verdienen? De aanbieding op het moment bij American Express is ietwat karig, namelijk 7.5k ipv de gebruikelijke 20k.
     
  17. Wes

    Wes Blue Tier

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    128
    Sure , komt eraan. ;)
     
    JustinCase vindt dit leuk.
  18. Berie

    Berie Newbie

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Dank. Ik krijg echter steeds een baco pagina bij het door verwijzen naar deze actie. Bij doorklikken kom ik echter weer op de reguliere 7.5k uit..
     
  19. Wes

    Wes Blue Tier

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    128
    Hmm.. apart, bij mij werkt t wel. Ik stuur je even een apart berichtje.
     
  20. Berie

    Berie Newbie

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Dank! Echter bij mij nog steeds dezelfde melding..ga even iets anders proberen (andere browser wellicht)
     

Deel Deze Pagina