FB Mileage runs (segmenten dan vooral)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Hastamanana, 11 sep 2014.

  1. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.678
    Leuk Bevonden:
    2.449
    Trofeepunten:
    358
    Zit de laatste dagen ook een beetje te kijken, maar kom niet veel verder dan de standaard Scandinavische vliegvelden helaas.
     
  2. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb ooit een rondje via latij s Amerika gedaan. Volgens mij via Rome, Sao Paulo, Buenos Aires, Peru, Colombia en weer terug. Was volgens mij €650 én een leuke trip

    Had hem trouwens niet geboekt als XP run
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2019
    Roberto, beuse242, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. dutchskies

    dutchskies Blue Tier

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    167
    Trofeepunten:
    43
    Leuk, maar graag concrete voorbeelden. Als ik je voorbeeld zo zie ga ik uit van FCO-EZE en de tariefsvoorwaarden laten geen LIM of BOG/MDE toe. ROM-KL/AF-PAR-KL/AF-AMS-KL/AF-PAR-KL/AF-SAO/RIO-LA/KL/G3/AR-BUE levert max 64 XP en is met 650 meer dan €10/XP?
     
  4. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.678
    Leuk Bevonden:
    2.449
    Trofeepunten:
    358
    Jij hebt het over 400-500 euro, maar heb jij die BLL voor die prijs gezien dan? Ik kom niet lager dan rond de 550 euro.
     
  5. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    346
    Trofeepunten:
    63
    7 en 8 december bijvoorbeeld voor 461 euro. En zo zijn er nog veel meer mogelijkheden rond dezelfde prijs te vinden
     
    Johan10 vindt dit leuk.
  6. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.678
    Leuk Bevonden:
    2.449
    Trofeepunten:
    358
    Ja maar dan heb je het over één tussenstop (60XP), voor de 90XP variant vind ik niks onder de 550 euro.
     
  7. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    346
    Trofeepunten:
    63
    Deze is inclusief 2 tussenstops. Gewoon spelen op GF of ITA en dan via bv Momondo boeken.
     
    Johan10 vindt dit leuk.
  8. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.678
    Leuk Bevonden:
    2.449
    Trofeepunten:
    358
    Haha, nou, top! Vul m in bij Momondo en meteen die prijs inderdaad. ITA en GF gaven me deze prijs iig niet. :D
     
  9. dutchskies

    dutchskies Blue Tier

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    167
    Trofeepunten:
    43
    €5.8/XP vanaf BRU naar LAX/SFO
     
    Avest, Flyer1981, MVA20 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Avest

    Avest Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Beste allen,

    Ik ben hier al een tijdje aan het speuren en ik moet zeggen dat ik jullie tips alleen maar lof en waardering kan geven! Toch besloten om mijzelf aan te melden en binnenkort (7-8 december) een XP run te laten maken. Ik vlieg meerdere malen per jaar, maar nooit echt genoeg voor het behoud/behalen van statussen. Ik wil dus binnenkort 90XP halen in 1 trip. Ik heb namelijk voor later in december (laatste week) en begin februari alweer wat trips staan met KLM, waarbij gold alleen maar mooi is meegenomen.

    Toch ben ik benieuwd wat jullie, als experts, mij als advies geven. Ik heb in mijn hoofd de DUS-BLL run, maar kan deze niet echt ergens vinden waar ik vervolgens kan afrekenen met mijn AMEX kaart. Ik heb hem eerder gezien voor 443 euro, maar deze vind ik ook nergens terug. Kunnen jullie mij helpen of van wat advies/inspiratie voorzien?
     
  11. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik gebruik altijd Google flight om te zoeken.
     
    beuse242 en Avest vinden dit leuk.
  12. EVO

    EVO Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Op 7-8 december is deze XP run prima te boeken. Via Skyscanner zijn er genoeg opties te vinden waar je met je AMEX kaart kan betalen, ook de 443 euro versie. Qua vliegtijden zou ik die van 455 euro boeken, hoef je niet om 06:45 al in het vliegtuig te zitten. Maar dat moet je zelf weten natuurlijk ;).
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Avest en lloydje33 vinden dit leuk.
  13. Avest

    Avest Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Dit was inderdaad precies degene die ik wilde boeken. Maar supersaver accepteert geen AMEX...
     
  14. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Dat is raar, deze icoontjes staan op hun site.
    781E31A2-3FCB-40EE-8DFA-6ECDBC657160.jpeg
     
  15. loualex1399

    loualex1399 Blue Tier

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    43
    Ja klopt. Maar op de mobiele website staat er geen amex bij. Bij het afrekenen had ik ook niet de mogelijkheid om te betalen met amex.
    Erg misleidend van Supersaver!!
     
  16. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Zeker, want eer je hier achter komt heb je alles natuurlijk al ingevuld. Ze gokken er op dat je dan toch boekt en anders betaalt.
     
  17. Everjas

    Everjas Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb onlangs een BC ticket AMS-CDG-MAD-OPO vv uit matrix gehaald en met behulp van KLM agent geboekt en met Amex betaald. 90XP voor €587. Zaterdagochtend heen, middag/overnachting in Porto en zondag 20.00 terug in AMS.
    Er waren nog genoeg opties in Nov/Dec. voor degene die nog 90 XP nodig heeft wellicht een leuk alternatief voor de BLL run?

    In Matrix is het ticket voor deze vlucht €612, maar bij het boeken kwam de KLM agent met €587. De leg MAD-OPO is met air europa maar levert gewoon 15XP op
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2019
    Djowie, Johan10, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Dat is zeker een hele goede deal om 90 XP te verdienen.
     
  19. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.614
    Leuk Bevonden:
    3.231
    Trofeepunten:
    508
    Heb je deze ook al daadwerkelijk gevlogen? Want dit lijkt me qua prijs een gevalletje dat de leg op Air Europa geboekt is in O en daar ontvang je geen XP over...

    Edit: Op Matrix vind ik de route in Z en I, deze route geeft zo dus idd 90XP.
     
  20. Everjas

    Everjas Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    3
    Ja, ik heb hetzelfde traject in het voorjaar al een keer geboekt en gevlogen, netjes 90XP voor ontvangen
     
    Roberto, Godenzoon14 en DirkOnTour vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina