FB Mileage runs (segmenten dan vooral)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Hastamanana, 11 sep 2014.

1. r0gerthis

r0gerthis Blue Tier

Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Ben het met je eens qua prijs. Soms vind je er nog wel eens wat leuks, maar een boutique hotel doet niet onder voor airbnb, zeker niet qua prijs in de grote steden - en daar heb je vaak wel betere service met schone lakens, handdoeken, receptie, etc. Vaak zijn dat de dingen die een airbnb wat minder heeft.

Snoepjes85 vindt dit leuk.
  2. erlug

erlug Blue Tier

Leuk Bevonden:
    136
    Trofeepunten:
    43
    Ik moet binnenkort voor werk naar Las Vegas. Ik zit er aan te denken om wat extra XP te pakken voor FB gold; GOT-AMS-LAX-LAS/LAS-MSP-CDG-GOT. Heenreis vertrekt de vlucht om 9:50 in GOT, heeft er iemand ervaring of als ik om 9:20 in GOT landt met hetzelfde toestel van 9:50 weer terug kan?

3. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Ik riskeer dat meestal niet, zeker niet als het een ander ticket (het re positioneren) betreft.

Carel1 en erlug vinden dit leuk.
  4. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.398
    Trofeepunten:
    508
    Er is een interessante wiki op FT waar je veel ervaringen van anderen kunt lezen over turnarounds op luchthavens. Het kan natuurlijk per terminal of zone verschillen of je na het uitstappen meteen in de terminal terechtkomt of direct naar de uitgang geleid wordt. GOT staat niet erg uitgebreid beschreven, maar wellicht voor toekomstige zoektochten!

Roberto, beuse242 en erlug vinden dit leuk.
  5. SjoerdDXB

SjoerdDXB Newbie

Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Jezus, er gaan veel berichten doorheen hiero waarvan 1% maar echt de data bevat van en mooie segment run LOL
    Is het misschien een idee om een shared google doc excel file ding op te zetten, waarin we specifieke segment runs kunnen zetten (eventueel incl. link naar de boekingstool)?

We kunnen het alsnog hier melden, vervolgens in de file zetten en hier verder erover berichten. Maar dat zou een hoop zoekwerk in alle berichten schelen...?

6. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.720
    Trofeepunten:
    523
    Dat komt doordat goede deals steeds minder vaak gepost worden. Er zijn teveel runs naar de knoppen geholpen doordat ze teveel bekend werden. Dan steekt de maatschappij er een stokje voor. Neem bijv. de BC run van AF in Europa vorig jaar.

JustinCase en MVA20 vinden dit leuk.
  7. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Die zijn er nog volop maar ze blijven posten schiet niet echt op.... Of je moet niet doelen op 90 XP voor minder dan 450 euries

Laatst bewerkt: 1 mrt 2019
    Roberto vindt dit leuk.
  8. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.720
    Trofeepunten:
    523
    Ik bedoel de bijna onbeperkte route (IKT)

mgo01, Ambtenaruh en lloydje33 vinden dit leuk.
  9. Vakantieman

Vakantieman Newbie

Leuk Bevonden:
    56
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb die op een paar uur gemist. Toch te lang gewacht. Eigen schuld maar had 'm graag gedaan! Leuke bestemmingen!

10. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Op het moment dat ticketspy met de AMS-CDG-TLV mogelijkheid komt, dan weet je dat die binnenkort wel eens snel zou kunnen verdwijnen als XP-run voor deze prijzen

*link deleted

Laatst bewerkt: 11 mrt 2019
    Daan3 vindt dit leuk.
  11. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.720
    Trofeepunten:
    523
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  12. Miya

Miya Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.977
    Trofeepunten:
    253
    Is ook te boeken via Ita+powertools direct by AF. Deze "run" bestaat al maanden en denk niet dat het snel verandert gezien men met intra-continental vliegtuigen vliegt en ook andere maatschappijen vergelijkbare tarieven aanbieden.

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  13. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Dat hij al enige tijd bestaat is bekend, ook in dit topic reeds meerdere keren voorbij gekomen, bedoelde eerder dat de prijs omhoog zal schieten net zoals bij de VNO run.

dave vindt dit leuk.
  14. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Oeps :D verwijderd

Flying doc en Daan3 vinden dit leuk.
  15. MVA20

MVA20 Silver Member

Leuk Bevonden:
    974
    Trofeepunten:
    123
    Daar snap ik eerlijk gezegd niks van. Ik zie de meerwaarde niet om met AF business class naar TLV te vliegen buiten de XP om. Ze vliegen de route gewoon met een narrowbody.

Voor het publiek van ticketspy vind ik het een misleidende post. Ook omdat er een foto van hun BEST configuratie boven staat. Zet dan een post op je site voor de Swiss deal via Zürich. Dan krijg je de vlucht ZRH-TLV in ieder geval in een widebody.

De AF-deal stond ook al een tijdje op Secret Flying. Daar snapte ik ook al niet zoveel van. Waarschijnlijk heeft ticketspy hem daar ook vandaan.

Roberto, Daan3 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  16. dave

dave Newbie

Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    3

goedenavond, ik heb 2 weken geleden de VNO run nog gedaan, de run is goed te doen en zelf vind ik hem efficient in de zin van wachttijden icm dat ik Vilnius een mooie stadje vind. Ik wilde het weer boeken gezien tijd over heb en een ticket te wijzigen heb wegens omstandigheden. ik zie nu dat de 90 XP VNO run niet eens meer te boeken is. Klopt dit, of zoek ik niet goed ?

beuse242, lloydje33 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  17. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Ha Dave, zelf ga ik hem aanstaand weekend doen maar inderdaad, volgens mij is de 90xp niet 1,2,3 meer te boeken.

beuse242, Daeni en dave vinden dit leuk.
  18. dave

dave Newbie

Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    3
    veel plezier as weekend. dank voor het antwoord. irritant, ik had niet het idee dat het heel vaak geboekt werd. wij zaten er met zn 2 en waren de enige. het was een erg goede xp/euro verhouding. terug naar zoeken :)

lloydje33 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  19. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Vanmiddag ingecheckt, uur later melding dat mijn 1e segment gecancelled is. Nu omgeboekt naar de directe vlucht AMS - VNO. Eerder vertrekken, langer in VNO en toch m'n 90 XP voor de status . Nu hopen dat die niet ook problemen krijgt qua mogen vertrekken met de harde wind....

Roberto, beuse242, JustinCase en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. MVA20

MVA20 Silver Member

Leuk Bevonden:
    974
    Trofeepunten:
    123
    Dat had ik ook in januari, maar dan de andere kant op. Mijn vlucht CDG-AMS was geannuleerd ivm de 'harde' wind. Jammer dat de rechtstreekse vlucht VNO-AMS zo vroeg vertrok.

Roberto, lloydje33 en Ambtenaruh vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina