FB Mileage runs (segmenten dan vooral)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Hastamanana, 11 sep 2014.

1. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    449
    Trofeepunten:
    63
    Das is nog eens goedkoop je longen stofferen ;-)
    Blij dat het goed is gekomen!

thomassmit en MVA20 vinden dit leuk.
  2. Vakantieman

Vakantieman Newbie

Leuk Bevonden:
    42
    Trofeepunten:
    18
    Agreed. Ik vind op en neer vliegen echt zonde.

Dan maak ik er liever een paar dagen weg van. Hotels in Rome zijn gelukkig super cheap!

Denk dat ik wel ga toeslaan bij deze!

Carel1, MVA20, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Eunoi

Eunoi Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Airbnb maakt dit ook nog wel eens leuk :)

4. Snoepjes85

Snoepjes85 Newbie

Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Ik vind Airbnb duur geworden. En minder vriendelijk dan vergeleken met booking. Booking de prijs die je ziet is final. Bij Airbnb valt soms vies tegen: schoonmaakkosten en services, eenmalig 30-60 euro extra (niet weergeven op kaart als je zoekt).

5. r0gerthis

r0gerthis Newbie

Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    8
    Ben het met je eens qua prijs. Soms vind je er nog wel eens wat leuks, maar een boutique hotel doet niet onder voor airbnb, zeker niet qua prijs in de grote steden - en daar heb je vaak wel betere service met schone lakens, handdoeken, receptie, etc. Vaak zijn dat de dingen die een airbnb wat minder heeft.

Snoepjes85 vindt dit leuk.
  6. erlug

erlug Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik moet binnenkort voor werk naar Las Vegas. Ik zit er aan te denken om wat extra XP te pakken voor FB gold; GOT-AMS-LAX-LAS/LAS-MSP-CDG-GOT. Heenreis vertrekt de vlucht om 9:50 in GOT, heeft er iemand ervaring of als ik om 9:20 in GOT landt met hetzelfde toestel van 9:50 weer terug kan?

7. Ambtenaruh

Ambtenaruh Blue Tier

Leuk Bevonden:
    212
    Trofeepunten:
    43
    Ik riskeer dat meestal niet, zeker niet als het een ander ticket (het re positioneren) betreft.

Carel1 en erlug vinden dit leuk.
  8. arjen05

arjen05 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    189
    Trofeepunten:
    43
    Er is een interessante wiki op FT waar je veel ervaringen van anderen kunt lezen over turnarounds op luchthavens. Het kan natuurlijk per terminal of zone verschillen of je na het uitstappen meteen in de terminal terechtkomt of direct naar de uitgang geleid wordt. GOT staat niet erg uitgebreid beschreven, maar wellicht voor toekomstige zoektochten!

erlug vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina