Etihad Guest

Discussie in 'Andere airline programma's' gestart door spinning_around, 3 jul 2014.

  1. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
     
  2. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    wie weet gaat aititlia erbij komen :) Zal er nog invloed zijn voor AF-KLM? Of blijven ze gewoon een strategische partner?
     
    Mike vindt dit leuk.
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.700
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    648
    Ik verwacht ook dat Alitalia hier uiteindelijk in integreert. KLM/AF hebben al genoeg partnerschappen en ik denk niet dat zij meer routes aan deze alliantie af willen staan.
     
  4. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Verdien dubbele Etihad Guest Miles als je Business of First vliegt.

    Boek voor 10 november en vlieg tussen 22 oktober en 20 november 2014.
    Registreren kun je hier doen.

    T&C
     
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.700
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    648
    Ik krijg geregeld uitnodigingen van Etihad Nederland voor verschillende events. Zo net bijvoorbeeld voor het Masters of LXRY event. Nou vroeg ik me af of dit speciaal voor Guest Gold (en hoger) leden is of ook voor normale leden.
    Dus, iemand nog meer uitnodigingen van Etihad ontvangen en zo ja, wat is je statusniveau?
     
  6. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Masters of Luxury. Base member.
     
  7. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Ik krijg ook regelmatig uitnodigingen voor van alles en nog wat. Meestal alleen via BusinessConnect-account, maar voor Masters of LXRY nu inderdaad ook via mijn Etihad Guest-account (gold).
     
  8. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    gold member,
     
  9. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Ik ben 'gewoon' member en heb de e-mail ook gehad. Wel raar dat je voor de aanmelding een e-mail terug moet sturen, in plaats van ergens een formulier invullen bijvoorbeeld.
     
  10. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Jan van Putten en Valentijn vinden dit leuk.
  11. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Heb de mail ook gehad en heb geen status..
     
  12. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Etihads twitter hulp is toch ook mega useless!

    Ik wil weten: Heb ik als AB Gold toegang tot Etihads lounges.. want de AB website zegt dat je op de outbound toegang hebt maar op de inbound geen toegang...

    Meest rare regel ooit....
     
  13. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Dat is een rare regel inderdaad! Ik zou zeggen dat je als AB Gold toegang hebt tot de lounges (let op dat dat in AUH niet de 'mooie lounges' zijn, maar je wordt in de Al Reem of Al Dhabi Lounge gedumpt). Maar zeker weet ik het niet: ik kreeg laatst als EY Gold géén loungetoegang op een AB-vlucht, dus misschien dat ze het andersom ook niet doen...
     
  14. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    welke carrier vlieg je?
     
  15. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Etihad
     
  16. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Ik ben AB Topbonus member, maar sinds ik me daar heb aangemeld gek genoeg nooit meer mee gevlogen, dus aantal punten is verwaarloosbaar. Ik zit al een tijdje te dubben om me aan te melden bij Etihad Guest en daar prioriteit aan te geven, omdat status behalen via segmenten me nooit gaat lukken bij AB, en ik EY hoger inschat qua voordelen op de longhaul vluchten (ik heb her en der gelezen dat de Topbonus voordelen niet allemaal van toepassing zijn op EY vluchten). Begrijp ik echter goed dat daar nu met Etihad Partners verandering in zou moeten komen (lees: voordelen gelijkgetrokken)? En dat je met een Topbonus status dus zowel Etihad's als Oneworld's voordelen zou moeten hebben?
     
  17. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Een email van Alitalia gehad over hun partnerschap met etihad.

    La partnership tra Alitalia ed Etihad Airways è diventata realtà.

    Insieme ad Etihad Airways, votata per sei anni consecutivi World’s Leading Airline, Alitalia è più forte e più internazionale, sempre profondamente italiana ma pronta a portarvi più lontano.

    Più lontano grazie a un network integrato, più ampio e più efficiente: 168 destinazioni nei 5 continenti, nuovi voli diretti da Roma e Milano per la Cina, nuovi collegamenti con l’Asia, l’Australia, l’Africa e il Medio Oriente attraverso l’hub di Abu Dhabi, più voli e nuove destinazioni nelle Americhe.

    Più lontano con una flotta congiunta di 227 aeromobili e con nuovi servizi a cinque stelle.

    Più lontano per tutti i Soci MilleMiglia che potranno guadagnare e spendere miglia con Etihad Airways e i suoi partner.

    Più lontano, con l’impegno di trasformare Alitalia da compagnia di bandiera a bandiera dello stile italiano nel mondo. Ed è solo l’inizio.

    Ti aspettiamo a bordo dei nostri voli!
     
  18. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    Het partnerschap tussen Alitalia en Etihad Airways is werkelijkheid geworden .

    Samen met Etihad Airways , stemden voor zes opeenvolgende jaren de World's Leading Airline , Alitalia is sterker en internationaler , dieper het Italiaans , maar klaar om u verder brengt .

    Verder dankzij een geïntegreerd netwerk , breder en efficiënter : 168 bestemmingen op 5 continenten , nieuwe directe vluchten vanuit Rome en Milaan naar China , nieuwe banden met Azië, Australië , Afrika en het Midden -Oosten door middel van het centrum van Abu Dhabi , meer vluchten en nieuwe bestemmingen in Amerika.

    Verder met een gecombineerde vloot van 227 vliegtuigen en nieuwe diensten tot vijf sterren .

    Verder naar alle MilleMiglia leden die kunnen mijlen verdienen en uitgeven met Etihad Airways en haar partners .

    Verder, met de toezegging om de nationale luchtvaartmaatschappij Alitalia te transformeren van een vlag van de Italiaanse stijl in de wereld . En het is nog maar het begin .

    We wachten op onze vlucht aan boord !
     
  19. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Bedankt voor de vertaling! :p
     
  20. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.700
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    648

Deel Deze Pagina