Etihad Guest

Discussie in 'Andere airline programma's' gestart door spinning_around, 3 jul 2014.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Op http://www.holidaycheck.com/ kan je jezelf registreren voor een account. Deze site is voornamelijk voor hotel reviews, het mooie hieraan is dat je een basis review kan posten van een hotel en aan het einde van de review vul je jouw Etihad Guest nummer in. Jouw hotel review wordt dan bekeken en 4 weken na de publicatie van jouw review, krijg je 200 miles in jouw Etihad account :)
     
  2. Kristof

    Kristof Newbie

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    8
    Klopt! Er zijn meerdere FFP waar ze mee samen werken en voor een review krijg je idd bij Ethiad 200 miles, bij Miles & More is dat 100 miles. Air Berlin is ook mogelijk maar weet ik niet het juiste aantal mijlen van. Heb zelf reeds meerdere keren een paar hotel reviews ingegeven en telkens mijn mijlen gekregen. Ze vragen soms wel een bewijs van je verblijf dus het is niet de bedoeling om er zomaar 20 reviews uit je duim te gaan zuigen!
     
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Bij Air Berlin krijg je 150 bonus miles. Mijn ervaring is dat je voor hotels binnen Europa geen bewijs hoeft te laten zien, een verblijf in Thailand daarentegen moest ik de boeking bevestiging kunnen voorleggen.
     
  4. Kristof

    Kristof Newbie

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    8
    Zag net dat je de info ivm holidaycheck.com reeds in andere topic had geschreven, oeps ;-)

    Ik heb tot nu toe enkel reviews gedaan van hotels in Zuid-Amerika, Noord-Amerika, Azië en Afrika en telkens kreeg ik een mail om enig bewijs op te sturen. Soms moet je maar 1 verblijf bewijzen ook al heb je er 4 ingegeven. Maar de mijlen heb ik telkens gekregen zonder problemen. Heb zelfs ooit 25% bonus miles gekregen (als Miles&More FT) maar denk dat dat een foutje van M&M was.
     
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Geen probleem ;-)
    Je kan voor Etihad zelfs met terugwerkende kracht nog air miles verzamelen, het volgende is te lezen op de site van Holidaycheck:
    Screen Shot 2014-07-11 at 14.48.47.png
     
  6. Kristof

    Kristof Newbie

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    8
    Die voorwaarden zijn inderdaad geldig voor zowel Ethiad, als Air Berlin als Miles&More
     
  7. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ik heb ook al gebruikt gemaakt van deze promo. Is niet veel werk, en die miles kun je leuk gebruiken. Guest heeft regelmatig raffles waar je ook je kleine hoeveelheden miles kunt besteden.
     
  8. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    haha ik ga in november 2 weken naar Boracay... kan ik tenminste iets nuttigs doen met die PAL vluchten :D
     
  9. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ben benieuwd hoe PAL EY Golds gaat behandelen!
     
  10. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Heeft iemand ervaring met EY gold op GA, aangezien het 'partner' airlines zijn?
     
  11. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Beperkt zich dat niet tot de codeshares?
     
  12. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Ik heb geen idee. Ik zag wel dat ik mijn EY nummer kon toevoegen aan de boeking.
     
  13. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Hangt af van wie de vlucht verkocht heeft (marketed). Zo kwam ik met mn FB Gold niet in de Crown Lounge op een EY marketed vlucht.
     
  14. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Dit zegt EY zelf:
     
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik kreeg net het volgende aan van Etihad betreffende nieuwe bestemmingen voor 2015:
    etihad.png
     
  16. Kristof

    Kristof Newbie

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    8
    same here. Het is duidelijk dat de 3 grote arabische maatschappijen elkaar proberen naar de kroon te steken door zoveel mogelijk nieuwe bestemmingen toe te voegen. Wat op zich enkel maar ten goede kan komen van de klant....
     
  17. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Mensen,

    Afgelopen voorjaar met Etihad naar SYD gevlogen. Met de kennis van toen de miles bij m'n Etihad account bij laten schrijven. Het resultaat is een schamele 10000 miles. Wat kan ik hier nu mee?

    Ik hoor graag wat jullie zouden doen. Verrek het om ze in de shop uit te geven :D
     
  18. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ik had laatst een nog schameler aantal van 2.5k Etihad miles staan. Daarvan heb ik mee gedaan aan zo'n raffle. Trekking is nog niet geweest. 't Zal mij benieuwen :rolleyes:
     
  19. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Knipsel.GIF

    Wat zijn 'Tier' miles of segments? :rolleyes:
     
  20. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    'Tier' zijn de miles/segmenten die worden gebruikt voor Elite kwalificatie, voor het volgende niveau, i.t.t. de 'award' miles (ofwel redeemable miles).
     

Deel Deze Pagina