Etihad Guest

Discussie in 'Andere airline programma's' gestart door spinning_around, 3 jul 2014.

1. Goffe de Boer

Goffe de Boer Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.029
    Trofeepunten:
    428
    Ok, sinds wanneer kun je partner award space zoeken op de site van Etihad zelf? Ik dacht dat daar alleen maar vluchten van Etihad te boeken waren. Heb mijn award met WY telefonisch laten boeken (Augustus 2017).

2. jongesander

jongesander Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.476
    Trofeepunten:
    633
    Nee, dit is de site van Oman Air. Volgens mij moet je voor het boeken inderdaad bellen.

3. Goffe de Boer

Goffe de Boer Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.029
    Trofeepunten:
    428
    ok, lijkt verdacht veel op die van Etihad Guest. Dan heeft Oman Air dit nog niet zo heel lang geleden laten invoeren.

4. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.476
    Trofeepunten:
    633
    Ja, het is ook wel een beetje verstopt hoor. Je moet eigenlijk net doen alsof je een gewone vlucht wilt boeken. Vervolgens moet je aanklikken dat je met miles wilt betalen. Vervolgens krijg je gewoon de revenue vluchten te zien en moet je nogmaals op "miles" klikken.

Goffe de Boer vindt dit leuk.
  5. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.476
    Trofeepunten:
    633
    Nou gaat weer lekker. Had mail gestuurd met transfer request. Reactie bleef uit. Twitter berichtje gestuurd. Je kunt beter bellen zeiden ze. Gedaan, 30/K punten overgeschreven.

Twee uur later. Mailtje van IHG. Die transfer is geregeld hoor! Hoppa, weer 30/K weg. .. .

Heb gevraagd om dat maar even ongedaan te maken, maar dat zullen ze wel niet doen. Nou ja, dan maar business boeken. 30/K is niet het einde van de wereld gelukkig.

lloydje33 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina