Etihad Guest

Discussie in 'Andere airline programma's' gestart door spinning_around, 3 jul 2014.

  1. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    mijn mening is alleen gebaseerd op het contact rond de statusmatch campaign; dat was dramatisch.
    Gelukkig maar dat het verder wel goed is :)
     
  2. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Mijn ervaring: andere vlucht (oke na een uur pas, maar dat lag aan AB) gekregen bij 5 uur vertraging naar een geheel andere airport.
     
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Haha dit soort slijmzinnetjes gebruik ik ook wel eens. Heeft zeker wel wat moois opgeleverd.
     
  4. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Wat het ook oplevert, ik zal het laten weten.
    Duurt trouwens wel verrekte lang altijd bij Etihad.
     
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Heb al twee maandjes geleden ofzo een verzoek bij ze neergelegd en still no response. Pfffff
     
  6. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Vandaag een reactie gehad: in het mailtje stond precies hetzelfde als het vorige mailtje, jammer.. :confused:

    Etihad Guest No: xx

    Dear Mrs. xx,

    Thank you for writing to us with your request for missing Etihad Guest Miles to be credited to your account.

    We take this opportunity to remind you that you can claim miles for your flights taken up to 3 months prior to your enrolment date.

    In this instance, the flight was taken more than 3 months prior to your enrolment date and therefore does not qualify for Etihad Guest Miles.

    Ticket details:xx/ xx

    Our website www.etihadguest.com allows you the flexibility to claim missing miles on Etihad Airways online as well as explore the many benefits you can enjoy as an Etihad Guest.

    We look forward to welcoming you again as our guest in the future.

    Yours sincerely,

    Khawla AlShebli

    Etihad Guest Service Centre

    Zojuist een belletje gedaan naar Abu Dhabi. Nu heeft deze meneer een verzoek binnen de organisatie neergelegd om alsnog de miles toe te laten kennen aan het account.
    Wordt vervolgd..
     
  7. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448

    Krijg van Etihad een upgrade offer voor mijn legs AMS-AUH AUH-HKT voor 500$ per leg (pearl business) , is dit een redelijk offer?
     
  8. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Ongeveer €380 per leg. Nee, ik vind het veel geld voor een 7 uur durende vlucht.
     
  9. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Eens
     
  10. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Weer een super vriendelijke KLM grondstewardess bij het inchecken op Etihad. Er kon nog net een goedenavond vanaf. Ze kreeg een of andere vage melding op het scherm, waarvan ze niet wist wat het inhield... laten we maar hopen dat het een melding in mijn voordeel was ;)
     
  11. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Ondanks dat mijn backpack pas na 3 dagen werd nageleverd toch een goede vlucht gehad met etihad.. de amenity kit (vooral de oordoppen kwamen van pas in phuket). 2e leg met airberlin minder over te spreken.. ging op zijn duits : heel zakelijk en maar 1 maaltijd op 6 uur.. dat vond ik wat karig...
     
  12. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    AB naar AUH? Emirates biedt op de vlucht vanaf Amsterdam (vergelijkbare vluchtduur) ook maar één maaltijd en niet eens een kleine snack voor aankomst.
     
  13. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    AUH-HKT met air berlin ... al was het inderdaad maar een broodje kaas of een zakje pindas voor aankomst geweest
     
  14. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Earn double Etihad Guest Miles & Tier Miles

    Als je tussen 22 september en 6 oktober een vlucht boekt bij Etihad ontvang je dubbele miles in Y, J en F en dubbele status miles als je J en F vliegt. Je moet wel reizen tussen 23 september en 15 december.

    Volledige email:

    Dear WorldTraveller13,
    Etihad Guest is excited to launch its most generous offer ever!

    Book an Etihad Airways flight between 22 September and 6 October to any destination on the Etihad global network and:

    [​IMG] Earn double Etihad Guest Miles on First, Business and Economy Class
    [​IMG] Earn double tier miles on First and Business Class
    [​IMG] All bookings enter a draw to win 100,000 miles (10 lucky winners)
    This is a fantastic way for you to rise within the Etihad Guest programme faster. For instance, one flight in Business Class from Abu Dhabi to Los Angeles can earn you enough miles to become an Etihad Guest Gold member!

    To participate in this promotion, all you need to do is:

    [​IMG] Book your ticket online, through our Global Contact Centre or your nearest travel agent.
    [​IMG] Register your Etihad Guest membership number.

    This offer is only valid for flights booked before 6 October for travel between 23 September and 15 December 2014. So, start planning your travel now and watch your miles increase.
    Terms & Conditions:
     
    Basjep vindt dit leuk.
  15. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Ik kreeg vannacht een e-mail van Etihad over een schemawijziging waardoor ik nog maar 1,5 uur had om over te stappen in Mumbai (domestic-international). Dat is natuurlijk een onhaalbare overstap (vooral omdat het bijna twee verschillende vliegvelden zijn, zo ver als ze uit elkaar liggen...), dus ik belde Etihad om een nieuwe vlucht te vragen. Bleek dat ik toevallig deze vlucht geboekt had bij een online reisbureau (stom, ik probeer altijd bij de maatschappij direct te boeken voor dit soort situaties), dus Etihad kon mij niet helpen. Wel kreeg ik naam en e-mailadres van de ontzettend vriendelijke medewerkster die ik sprak ('je kunt altijd direct contact met mij opnemen als je iets wilt boeken!').

    Vervolgens reisbureau gebeld waar ze bij hoog en bij laag beweerden dat 1,5 uur 'makkelijk haalbaar' is - wat totaal niet het geval is. Etihad gaf een minimumoverstap van 2,5 aan ('en zelfs dat is krap' - werd mij verzekerd). Mijn contactpersoon bij Etihad weer gebeld, die mij aanraadde om haar gegevens aan het reisbureau te geven. Weer gebeld met het reisbureau (begonnen weer met 'maakt u zich niet druk, dat haalt u makkelijk!'), contactgegevens van Etihad gegeven en binnen 3 minuten had ik een nieuw ticket in mijn mailbox - dankzij Etihad!

    Vaak is het juist door tegenstribbelende luchtvaartmaatschappijen een ramp om tickets om te boeken, maar in dit geval was Etihad juist ontzettend behulpzaam. Die positieve ervaring wilde ik hier even delen :)!
     
    TheoS vindt dit leuk.
  16. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Was het een Nederlands sprekende dame? Heb ook goede ervaring mee. Had gesproken met Lisa.
     
  17. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Ja, ik heb gesproken met Rafia. Zij spreekt Nederlands, maar volgens haar e-mailondertekening zit ze in Manchester.
     
  18. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Ja dan hadden we dezelfde afdeling aan de lijn. Je belt een NL nr maar ze opereren vanuit Manchester. Aardige medewerkers die met je meedenken. Ik had haar al eerder gesproken dit jaar. Gaf dit ook aan in het gesprek. Vervolgens heeft ze ook alles op alles gezet om mij te helpen haha!
     
    Valentijn vindt dit leuk.
  19. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    gaat het dan toch gebeuren...en komen ze met hun eigen alliantie? (klik)


    Frequent flyers will benefit from the formation of Etihad Airways Partners as it will remove the complexity and confusion that exists within the global alliances."

    "We’re aiming to deliver a consistent experience for frequent flyers when they travel, as well as a consistent framework for earning and using their miles.”

    This will include standardised mileage and tier benefits across all partners, no blackout periods and priority services.
     
  20. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Een eigen alliantie lijkt me niet, aangezien air berlin een partner is en al lid van Oneworld. En daar zullen ze, denk ik, niet zomaar uitstappen.

    Verdere partners zijn:
    • air Serbia
    • Air Seychelles
    • Jet Airways
    • Etihad Regional
    Wel een mooie samenwerking, vooral op het gebied van loyalty.
     

Deel Deze Pagina