Ik ga net m'n lijstje van accounts na in Awardwallet en zie dat ik ineens 5000 Etihad Guest Miles in m'n account heb Blijkbaar voor registratie van een of andere promotie?
Ik heb gevonden waar ie vandaan kwam, binnen 24 uur geregistreerd voor een promotie die ik zelf had geschreven op de front page
Owww komen die 5.000 bonus miles daar vandaan die heb ik dus al wel gekregen alleen de 3x extra bonus miles voor de gevlogen vluchten nog niet
Ik had mij zelf binnen 24 uur geregistreerd, geen miles ontvangen. Vrees dat mijn registratie is fout gegaan. Is er een manier om te checken of ik daadwerkelijk ben enrolled voor deze promotie?
Niet gedaan. Als ik dit soort dingen ook nog moet gaan opslaan, dan kan wel een extra harde schijf kopen...
Je zou er toch vanuit mogen gaan dat het gewoon automatisch goed gaat, helaas lijkt dat bij Etihad slechts zelden het geval te zijn
ik heb het idee dat je de reference id alleen moet weten als Etihad zelf moeilijk wil doen over het uitkeren van de bonus-miles. "U heeft de reference ID niet? Pech gehad..." Ik belde laatst met Etihad en die wisten precies waarvoor ik me had opgegeven, inclusief de promo's waar ik niet met ze over gesproken of gemaild had... Sneaky buggers. Die nieuwe 4x Promo is wel sweet though... http://ikvliegveel.com/etihad-guest-4x-miles-promo/
Schrijf me voor alles in. Kan geen kwaad. Heb ook de reference id's. Maar goed weet niet meer welke id bij wat hoort
Ik neem meestal ff screenshot en zet in de 'search box' van m'n browser welke promo het is (en welke Etihad Guest ID, want ik schrijf m'n vriendin ook voor alles in )
ja, maar denk wel dat ze op hun eigen ticket moeten vliegen (niet een INF tarief ofzo). Regel dan ook even een family-account!
Net een 96 h Early Bird sale aankondiging gehad ... kan niet echt substantieel lagere fares vinden dan vorige week Iemand anders meer geluk?
ik heb voor een paar data vluchten op m'n 'benchmark route' gezocht, maar de prijzen zijn eerder hoger dan lager...
toen ik op de link klikte in de mail stond AMS ook niet tussen de steden waarvandaan de aanbieding geldig was
ah, dat was me nog niet eens opgevallen. Wel apart dan dat ze de mail wel naar Nederlandse Guest-leden sturen.