Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.398
    Trofeepunten:
    508
    Gele en blauwe labels worden volgens mij ook niet bevestigd aan de hand van je status, maar de grootte. Ook als ik WBC reis krijg ik een label 'not guaranteed on board' aan m'n rolkoffertje, terwijl de toegestane handbagage in WBC twee rolkoffers is en er ook meer dan voldoende ruimte is.
    Geel of blauw label heeft bij mij niet zoveel invloed gehad, mijn ervaring is dat ze je met een Flying Blue status label gewoon aan boord laten. Ik board meestal 2-3 minuten voordat de gate sluit en dan staat intra-Europa vaak al een rijtje met rolkoffers in de slurf, maar ze laten me altijd door.

2. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Trofeepunten:
    223
    En dan vinden ze evengoed nog een plaats voor je rolkoffer? Ook nog in de buurt van de zitplaats zodat je niet hoeft te wachten tot het hele vliegtuig leeg is voordat je bij je koffer kan?

3. Timo_de_frys

Timo_de_frys Blue Tier

Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    FCO -> AMS, 89e ... Gedaan :rolleyes:... Om er net achter te komen dat er waarschijnlijk niets te happen is aan boord... :confused:

4. Wouterf84

Wouterf84 Newbie

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    18
    Laatst een gratis upgrade gekregen, bij de gate op Schiphol, naar EBC voor de vlucht naar Växjö. Incl. maaltijden ed. Al-met-al toch leuk, gebeurd mij niet vaak zo'n upgrade aan de gate bij KLM.

Daeni en Carel1 vinden dit leuk.
  5. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.453
    Trofeepunten:
    483
    AMS-OSL € 89,00. Ruimschoots boven mijn eigen bovengrens van € 39,00.

lloydje33 vindt dit leuk.
  6. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.085
    Trofeepunten:
    358
    Natuurlijk worden de labels uitgedeeld op basis van de grootte van de bagage.
    Maar het is natuurlijk nutteloos om een gele label om een rolkoffer te hangen aan de passagiers die boarden via de Sky Priority rij en ook daadwerkelijk als eerste aan boord stappen, want op dat moment is er natuurlijk altijd nog voldoende ruimte om ook de grootte bagage op te kunnen bergen.

7. Jack of all trades

Jack of all trades Blue Tier

Leuk Bevonden:
    686
    Trofeepunten:
    123
    AMS-NYC €549 of 68k miles. Niet gedaan.

8. appie

appie Blue Tier

Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Hier JFK-AMA: ook 68.000 miles of 549 euro
    Wel 2 personen beschikbaar, maar niet gedaan.

Overigens volstrekt niet onderhandelbaar aan de gate (ondanks dat er wel genoeg beschikbaarheid was). Gaven aan dat ze niets voor een lager bedrag of aantal miles kunnen doorvoeren. Ik had er mijn twijfels wat bij...

9. michiel1

michiel1 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    256
    Trofeepunten:
    63
    AMS-GOT: 40 euro. Ik had al 9 eur uitgegeven aan een exit row seat.
    Dus niet gedaan, hoewel geen slecht prijsje. Maar zoals zo vaak: Ik heb alle Gold voordelen al, dus ik zou alleen voor de maaltijd betalen.

10. Tristan88

Tristan88 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    124
    Trofeepunten:
    33
    Even niet actief geweest (verhuizen / trouwen en veel vliegen) maar heb eea aan upgrades in de app gekregen. Ik zal de Europese niet benoemen, die zijn allemaal vrij standaard.

AMS-YUL 399,-
    MIA-AMS 599,- of 68k
    PVG-AMS 899,- of 119k...

Daarnaast heb ik weer 2x mazzel gehad ri DXB. Begin juli een gratis upgrade naar WBC (AMS-DXB) en dezelfde route eind juli idem dito. Ik weet niet waarom, heb het ook maar niet gevraagd. Was wel beide keren pas aan boord dat ik gevraagd werd.

Verder nog 1x OPO-AMS (gratis) 1x BHD en 1x AMS-LHR idem gratis. Dit was wel allemaal bij de gate.

Dit was allemaal KLM. Ik begreep dat dit eigenlijk niet echt meer werd gedaan (gratis) of hebben jullie ervaring dat dit beleid aan het versoepelen is? Ik doel dan vooral op intercontinentaal. Op Europese vluchten zie ik het regelmatig gebeuren.

Laatst bewerkt: 14 okt 2019
    Ambtenaruh en MRB vinden dit leuk.
  11. Joost82

Joost82 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    290
    Trofeepunten:
    63
    SIN-CDG naar premium economy 229,- of 32700 miles
    En naar business 669,- of 95600 miles

Beide niet gedaan.

12. Bartholomeus

Bartholomeus Blue Tier

Leuk Bevonden:
    54
    Trofeepunten:
    28
    Morgen naar LCY voor €59 - nee dank je.
    Collega met ivory status ook zelfde prijs

13. Jack of all trades

Jack of all trades Blue Tier

Leuk Bevonden:
    686
    Trofeepunten:
    123
    JFK-AMS: €549 of 68k Miles. Cash + punten ook mogelijk, bv €278 en 34 Miles. Niet gedaan. Vlucht was 5.50 uur - wind mee :p

Heenweg was dezelfde aanbieding. Toen had ik een reward ticket. Terug weg een KLM wereld deal ticket in R klasse. Je zou verwachten dat type klasse de hoogte van upgrade bepaald. In dit geval niet dus.

lloydje33 en beuse242 vinden dit leuk.
  14. TimH

TimH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    383
    Trofeepunten:
    63
    BOD-AMS voor 143 euro naar business. Niet gedaan aangezien er toch geen catering is en ik van rij 2 naar 1 zou verhuizen.

Absurde prijs overigens. Normaal gesproken ligt de prijs altijd rond de 50 euro

15. loualex1399

loualex1399 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    43
    AMS-HGH €899 of 120k Miles. Er waren nog redelijk veel stoelen in business beschikbaar...

Mark88 en Matthijs1311 vinden dit leuk.
  16. Boudewijn

Boudewijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    287
    Trofeepunten:
    63
    69 euro AMS-WAW, gedaan voordat de staking bekend was. Na bekendmaking maar weer ongedaan gemaakt. Voor die 69 euro ik toch wel wat te eten krijgen.

17. SanderDekker

SanderDekker Newbie

Leuk Bevonden:
    86
    Trofeepunten:
    18
    Praag-Amsterdam voor 53 euro. Zat al op rij 3 en vanwege de staking kreeg iedereen hetzelfde: één stroopwafel. Ik kan 53 euro een stuk beter besteden :)

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  18. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Morgen AMS-WAW van Economy Comfort naar Business € 149, dacht het niet.

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  19. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Van een Minister van Rechtsbescherming verwacht ik ook niet anders :p

SanderDekker en Carel1 vinden dit leuk.
  20. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.398
    Trofeepunten:
    508
    Volgens mij kunnen ze ook niet zelf een prijsje maken.. dacht dat die door het systeem aangeboden wordt en niet wijzigbaar was.... iemand andere ervaringen hiermee?

Deel Deze Pagina