Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. FlyingBlueGold89

FlyingBlueGold89 Newbie

Leuk Bevonden:
    31
    Trofeepunten:
    13
    Er waren nog genoeg plekken over dus had ik via de app gereserveerd.

10K is prima, genoeg beenruimte. Maar ik zou graag een keer business op zo'n lange vlucht willen meemaken vandaar.

2. Ozzietukker

Ozzietukker Newbie

Leuk Bevonden:
    56
    Trofeepunten:
    18
    Ik kan de 10K in de 777-300 eigenlijk altijd wel direct selecteren na het boeken. Dat gezegd hebbende, op de vlucht van 5 april 2020 uit Singapore is zowaar een maand geleden iemand mij al voor geweest om deze vast te leggen. (En het is ook daadwerkelijk gereserveerd en betaald dus die komen echt niet meer vrij). Ik zou om die reden bijna de vlucht uit Kuala Lumpur nemen....

3. Brangeri

Brangeri Newbie Premium Member

Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    18
    Net bij de check-in AMS-CUR 30k miles en €250 voor upper deck. Ja graag, helemaal ik de meerkosten van economy comfort die ik al geboekt had kan terugvragen.

lloydje33, arjen05 en Frankb vinden dit leuk.
  4. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    948
    Trofeepunten:
    368
    Weet je zeker dat je dat terugkrijgt? Naar ik weet wordt bij een upgrade rekening gehouden met wat je al betaald hebt.

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  5. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Administrator Captains

Leuk Bevonden:
    1.369
    Trofeepunten:
    598
    Klopt.

6. Ambtenaruh

Ambtenaruh Blue Tier

Leuk Bevonden:
    444
    Trofeepunten:
    63
    Juist omdat je al een ticket voor economy comfort hebt geboekt krijg je deze aanbieding. Anders ligt die natuurlijk vele malen hoger.

7. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    948
    Trofeepunten:
    368
    Precies wat ik bedoel, alhoewel CUR wel vaker goede prijzen heeft

8. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    306
    Trofeepunten:
    288
    Wat betaal je gemiddeld voor een last minute upgrade tussen AMS en CUR?

9. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    532
    Trofeepunten:
    123
    We weten dat hoe hoger je status en hoe lager je ticketprijs, hoe meer je doorgaans betaalt. In mijn geval (platinum, gemiddelde all-in ticketprijs 500 euro retour), is een derde van de gevallen geen upgrademogelijkheid (business vol bij check-in), in de rest van de keren 600-900 euro bijbetalen.

KL789 of Airbus in z'n algemeen heeft meestal geen plaats, de 747 meestal nog wel minimaal één stoel.

10. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    306
    Trofeepunten:
    288
    Ok, ik betaal meestal 499,- van eco naar bc. Fare weet ik niet meer.

Tan262 vindt dit leuk.
  11. Brangeri

Brangeri Newbie Premium Member

Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    18
    Er waren nog een stoel of 5 over om uit te kiezen. Mijn werkgever heeft m'n eco ticket geboekt dus ik weet niet wat de originele fare was. Wellicht moesten ze de stoelen kwijt omdat het boarden al over een half uurtje begon, ik heb de upgrade bij de balie op Schiphol gekocht.

Het is mij ongevraagd aan de balie verteld dat ik het geld voor EC kon terugvragen.

Was trouwens voor mij de eerste keer in BC op een lange afstandsvlucht, nog nooit zo ontspannen aangekomen.

VinceG, Daan3, Bartholomeus en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    948
    Trofeepunten:
    368
    Laat je weten of dat gelukt is?

13. jasperR

jasperR Newbie

Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    Bijgaand de aanbieding van Aeromexico. Ga het niet doen omdat 290€ wat veel is voor de goede tequila...

Het upgrade systeem van aeromexico is wel top!

Hoop wel op iets redelijks van AF voor het stuk YYZ CDG, maar die zal wel vol zijn.

Bijgevoegde bestanden:

Urbanjazz en beuse242 vinden dit leuk.
  14. Frankb

Frankb Newbie Premium Member

Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    Dus om een best mogelijk upgrade offer € te krijgen is het beste om niet je fb account te koppelen tot aan de checkin? Ik ben nu gold na deze vlucht plat. Ik zie nu dat er 9/11 bc stoelen beschikbaar zijn op 7 okt 2019 ams-bkk.

Wat zouden jullie doen fb koppelen aan de boeking? of er mee wachten.

15. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    532
    Trofeepunten:
    123
    Het is lastig te voorspellen, maar op basis van input op dit en andere fora lijken updates zonder status gunstiger.
    Houd er wel rekening mee dat je als je nog korting een preferred seat / economy comfort stoel wil hebben, of überhaupt een standaardstoel gratis wil selecteren, je daarvoor je fb-nummer in je boeking moet hebben staan. Dus als je het upgrade-aanbod afwacht, kan dat pas na online check-in. Als je het aanbod accepteert, zijn die economy-stoelen en je status-voordelen niet meer belangrijk, maar als je toch in economy blijft heb je mogelijk geen of beperktere beschikbaarheid in eco-comfort / voorkeursstoelen.

beuse242 en Frankb vinden dit leuk.
  16. StinusPax

StinusPax Newbie

Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Vlieg in november met een vriend naar Tokyo vanaf AMS in B772. Wat zal de grootste kans zijn om met miles te upgraden? Ticketbalie op dag van vertrek?
    En wat zal het ongeveer in aantal miles kosten?

17. thomassmit

thomassmit Silver Tier

Leuk Bevonden:
    474
    Trofeepunten:
    288
    Voordeligst is vaak bij check-in, aantal Miles hangt van van je boekingsklasse. Over het algemeen: hoe goedkoper je ticket, hoe meer Miles.

18. Thijsk

Thijsk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    552
    Trofeepunten:
    123
    FRA-AMS, 17-09-2019, 149€, 5 stoelen nog vrij o_O

19. FlyTheMiles

FlyTheMiles Newbie

Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    3
    Ik dacht dat de upgrade bij Europese vluchten meestal tussen de 49 en 89 euro werden verkocht, is het nu zelfs 149 euro geworden?!

Dat is wel heel veel geld voor een upgrade met zo een korte afstand. Is dit ook in een Embraer? de stoel naast je wordt daar niet vrij gehouden. Dit is het echt niet waard.

Daeni vindt dit leuk.
  20. Ambtenaruh

Ambtenaruh Blue Tier

Leuk Bevonden:
    444
    Trofeepunten:
    63
    @Thijsk heeft de Platinumstatus en het is algemeen bekend dat FF's (Elite+) flink meer voor een upgrade moeten betalen dan non-Elite of Elite. Ja, dat geld ook voor een Embraer. Zelf ook al een prijs van 249 euro gehad voor een Europese upgrade (ARN-AMS). En nee, als je Elite+ status hebt is het die upgrade echt niet waard, eigenlijk geen enkele upgrade in Europa volgens mij want de perks, behalve een paar rijen naar voren, heb je al vanwege de status.

Deel Deze Pagina