Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. Thijs1978

Thijs1978 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    Ik denk wel dat ze meelezen, en als ze dat niet doen dan zijn ze echt oliedom.
    Niet alleen om error fares op te sporen maar juist om van je vaste en goede klanten te weten te komen wat er speelt en je product er op kunnen aanpassen.

ErwinLansing vindt dit leuk.
  2. ErwinLansing

ErwinLansing Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.120
    Trofeepunten:
    428
    We weten dat SAS mee leest op het Deense forum, ook al reageren ze er niet zelf. KLM zal vast een oogje in het zeil houden op die plekken waar de vaste klanten uithangen.
    En als ze dat doen, mogen ze toch echt iets doen met de priority bagage op CPH. Het ging de laatste paar maanden beter, maar gisteren weer als laatste op de band, zoals in de goede oude tijd :(

Thijs1978 vindt dit leuk.
  3. Thijs1978

Thijs1978 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb nog NOOIT meegemaakt dat mijn bagage als eerste van de band kwam, altijd middenmooit of als laatste. En ik ben platinum. Klopt gewoon niets van.

4. ErwinLansing

ErwinLansing Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.120
    Trofeepunten:
    428
    Ja hoor, ook dat meegemaakt, zelfs als de allereerste! Helaas wel de uitzondering die de regel bevestigt, het is vaker de allerlaatste, maar er is een groot verschil tussen luchthavens. CPH is in mijn ervaring een van de ergste.

5. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.228
    Trofeepunten:
    223
    Ik heb ook wel eens als allereerste mijn bagage gekregen, maar dat is dan idd een uitzondering. Mijn vermoeden is dat de overstap bagage al in het vliegtuig zit als de AMS instappers wordt geladen. Die bagage van de AMS instappers wordt dus als eerste uitgeladen, als eerste op de kar en dus als laatste op de band :(

6. Miya

Miya Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.977
    Trofeepunten:
    253
    Check in offer:

Morgen AMS - FRA met KLM €59 euro. Beste prijs die ik tot nu toe voor intra europa gezien heb, tempting.

Lionell vindt dit leuk.
  7. IJsklont

IJsklont Newbie Premium Member

Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Morgen KLM NRT-AMS, 267 voor een upgrade van Econemy Comfort naar Bussines. Laat ik nou net nog een voucher hebben van KLM, dus dat aanbod heb ik met alle plezier aangenomen voor een vlucht van 12 uur.

beuse242, Daan3, lloydje33 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.557
    Trofeepunten:
    478
    Goeie deal!

Lionell vindt dit leuk.
  9. Thijs1978

Thijs1978 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    Dat probeerde ik laatst ook maar volgende de service lijn kun je geen voucher gebruiken voor upgrades, mss even dubbelchecken om teleurstellingen te voorkomen.

10. IJsklont

IJsklont Newbie Premium Member

Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Het zou wel online moeten kunnen, maar heb gewoon de servicelijn in Nederland gebeld en die hebben het geregeld. Heb een nieuwe voucher gekregen voor het bedrag dat nog overbleef van de oude

Sandor vindt dit leuk.
  11. Freek

Freek Newbie

Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    18
    €89 voor GVA-AMS terwijl ik al op een comfort stoel zat (3A). Uiteindelijk bij het boarden van het vliegtuig een seating error en geupgrade naar business class (2F) voor noppes. Dat gebeurt niet vaak meer.

Bartholomeus en Carel1 vinden dit leuk.
  12. Bartholomeus

Bartholomeus Blue Tier

Leuk Bevonden:
    54
    Trofeepunten:
    28
    Afgelopen donderdag AMS-HAM €59 voor EBC. Niet gedaan voor die 45 minuten in de lucht.
    Voor retour idem dito. Vlucht zat beide keren helemaal vol.

13. Huib

Huib Newbie

Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    Grappig, Vind 99 voor AMS-OTP 2 uur 30 EBC net niet spannend omdat ik al lounge heb. Als ik er XP puntje(s) erbij krijg (wat niet gaat gebeuren) zou ik sneller last moment upgraden.

14. JeeDee

JeeDee Newbie

Leuk Bevonden:
    41
    Trofeepunten:
    18
    Voor een vlucht van Bali naar Sydney via Garuda meegedaan aan de BidUpgrade naar Business Class. Ik had laag ingezet omdat ik inschatte dat het niet druk zou zijn op een vlucht tijdens de jaarwisseling. Een bod uitgebracht van 250 euro, echter kreeg ik 24u voor vertrek keurig een bericht dat mijn bod niet geaccepteerd was.
    Je kon inzetten van circa 150,= tot 450,=.
    Tijdens het inchecken aan de balie vroeg ik of er toch nog een plekje vrij was in BC en voor 350,= kon ik voorin zitten.

Tot mijn grote verbazing waren er slecht 6(!!) plaatsen bezet van de circa 30....
    Ik voel me in de maling genomen en heb Garuda dan ook direct maar een email gestuurd met verzoek om uitleg en een eventuele oplossing.
    Niet alleen voor die 100 euro, maar zo heeft bieden weinig zin. Ik ben erg nieuwsgierig naar de reactie.

De vlucht en service was overigens prima.

Bijgevoegde bestanden:

Laatst bewerkt: 1 jan 2018
    Tim82, tjappie, JustinCase en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. MVA20

MVA20 Silver Member

Leuk Bevonden:
    974
    Trofeepunten:
    123
    Inderdaad. Zoals bij Delta met comfort+. Of desnoods aan de gate.

16. Godenzoon14

Godenzoon14 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.351
    Trofeepunten:
    508
    Vanochtend tijdens online checkin voor morgen naar CUR, €399 of 50.000 FB miles om van Economy naar BC te gaan, het is een dagvlucht dus sowieso niet gedaan (zit nooduitgang).

Wellicht voor de terugweg (nachtvlucht) wel interessant?

Bartholomeus vindt dit leuk.
  17. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ik hoop dat deze vraag ook hier mag of dat ik er een apart topic voor moet maken? Ik heb namelijk de volgende vraag:
    ik ben FB silver en heb voor februari AMS-PHX/SAN-AMS geboekt. Allemaal KL vluchten maar uitgevoerd door DL(KL nummers). Nu is maandag 1 vlucht gewijzigd en is van een KL vlucht naar een DL vlucht gegaan, maar nog steeds zelfde toestel en zelfde vlucht. Nu zie ik bij deze vlucht dat ik ben aangemeld voor upgrade naar EC+, maar de andere 3 segmenten niet (met KL nummers). Kom je alleen in aanmerking voor upgrade naar EC+ bij DL als het ook DL vluchten zijn? En dus niet met KL vluchten uitgevoerd door DL?

En dan heb ik nog een vraag. Is het beter om vroeg in te checken of zo laat mogelijk mbt kans op upgrade op basis van status?

18. danfl44

danfl44 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Niet slecht, had je de 747 of A330 vlucht? Met oude business zou ik het nooit doen, maar als er nog een mooie plaats op de 747 was tijdens de nachtvlucht.. :)

19. Godenzoon14

Godenzoon14 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.351
    Trofeepunten:
    508
    Dit is morgen op de 747-400, de terugvlucht is ook met een 747 maar die OLCI upgrade komt pas bij het inchecken voor die vlucht, als er dan nog een mooie plek op de 747 vrij is neem ik die denk ik wel idd

20. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.557
    Trofeepunten:
    478
    Ik vind de dagvlucht in business altijd waardevoller haha...beter eten...en slapen doe ik 's nachts altijd wel...maar ieder zijn eigen ding! Geen hele slechte deal als je goedkoopste economy ticket hebt als je t mij vraagt

Tim82 en Carel1 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina