D'r zijn soms offers van te voren of tijdens het boeken van rond de 600EUR. Of dat het een goede deal is voor 8h15 vliegen....
Eenmaal in de SkyClub is officieel een GUC de enigste mogelijkheid.
Ze hebben het laatst ook moeilijker gemaakt om vanuit AMS een DoD upgrade uit te voeren.
Delta houdt er schijnbaar van om haar premium cabine te 'beschermen' & om haar eigen personeel tevreden te houden.. Ze plaats liever NRSA's in Delta One dan dat ze stoelen verkopen met korting. De upgrade/standby lijsten zeggen genoeg. Zie regelmatig bekenden gezichten die werken bij Delta tijdens m'n TATL legs. 4-6 NRSA's van/naar AMS is geen uitzondering, DUS-ATL zelfs een keer 10-12 midweeks gezien.
KLM agenten @AMS die de fout ingaan. Heb het ook meegemaakt: DL platinum en gold medallions & FB members op-upped. DL Diamond in Y omdat 'platinum' het hoogste level was. Was mij toendertijd verteld dat het niet de bedoeling was en een behoorlijk veel gehoorde klacht was een aantal jaren geleden (voordat er Delta personeel rondliep in AMS)
Laatst bewerkt: 28 jul 2017