Ik heb hem regelmatig, maar kwam vorige week nog langs: 8/11: AMS-CPH (en vv) EBC upgrade voor EUR 79. Niet gedaan..
Via EY op alle 4 mijn legs DUS-AUH-BKK upgrademogelijkheden gehad. De eerste 3 in 330/777 waren voor 500 euro enkele reis, laatste op 787 voor 700 euro. Niet gedaan. Had saver/deal tickets
net een mailtje ontvangen van Aeromexico (Promoción exclusiva para Clase Premier) Mexico City en Cancun: MEX-CUN voor 928MXN (ca 40EUR). nee dank je wel (2 uurtjes, B737, en ik zit al bij de nooduitgang + sky priority )
Vandaag: KRK - AMS voor 42.80. Niet gedaan want ik zie de toegevoegde waarde niet voor BC binnen Europa en al helemaal niet als het geen 3 stoelen opzet heeft
Van JFK naar Amsterdam 530 euro of 135 dollar plus 50.000 miles. Niet gedaan. Vlucht had wel 2 uur vertraging. Had ticket in de K klasse. Dus volgens mij klopte het niet helemaal.
het word steeds gekker, na boarden op AMS-ARN (KLM) komt purser naar me toe en spreekt me aan, ze nodigt me uit om in EBC plaats te nemen... voor 35.000!!!! mijlen.. Volgens mij zijn ze het spoort toch behoorlijk bijster af en toe bij KLM...
Lange dag met de computerstoring in AMS, met "slechts" twee omboekingen en goed 5 uur vertraging. Als ik me goed herinner ongeveer €124 CPH-AMS en €117 AMS-DUB voor eco comfort naar een rij verder naar voren. Niet dus.
Vandaag van AMS naar PRG (met 1,5 uur vertraging vanwege EHAM ATC storing gisteren), upgrade voor EUR 69. Niet gedaan.
Pfft..1299EUR bovenop de prijs van je economy ticket. Da's zo te zien gewoon de prijs op deze leg van een normaal business ticket. Wat was de upgrade in mijlen?
Dit was ongeveer 36 uur voor vertrek. Rond 24 uur voor vertrek was er nog 1 stoel vrij. Het lijkt dat er veel stoelen vrij zijn omdat check in pas 24 uur voor vertrek opengaat, en mensen nog geen stoel gekozen hebben. Ik kwam vanuit Engeland op hetzelfde ticket en kon eerder inchecken. Vermoed dat ze 1 of 2 stoelen vrij hadden voor een upgrade, vandaar de prijs. AMS-LAX is een drukke route voor de KLM. Prijs met mijlen was rond de 125.000