er is er wel een maar met je KLM business of skypriority wordt je met pek en veren weggestuurd. (je kan wel toegang kopen via site)
AMS - AUH (met kl) van Economy naar Economy comfort exit row: 100 euro. Niet slecht, maar ik ken het product niet, dus niet gedaan
Neem niet aan te vergelijken met bijvoorbeeld de PE van CX...dat zou me de 100 euro wel waard zijn denk ik!
Morgen inchecken naar Quito, zal wel weer niks worden....4 personen (incl. 2 kinderen). Heb wel apart ticket t.o.v. de rest maar ik ga niet alleen wbc zitten. Vorig jaar uio-ams bij bagage afgifte wel upgrade voor 4 na vragen. Totaal € 1240.
100 piek voor een beetje extra beenruimte op een vlucht van 6 uur. Je hebt de juiste beslissing genomen door het niet te doen. Is te overegen op 10+ uur vlucht, hoewel 100 meestal alweer een kwart bovenop je originele ticketprijs is.
49€ LPI-AMS, vond het overwegen waard om de beentjes te strekken na een lange dag maar bij het boeken op de app een error. Dan maar niet en uiteindelijk BC leeg.
€595 ams-uio niet gedaan. Bij boarding bleek upgrade als enige , vrouw en 2 kinderen niet! Wel voldoende vrije stoelen....
Dat is de Standaard "aanbieding". Had hem vrijdag ook tijdens check-in, bij boarding kwam er dr gratis upgrade achterin zat vol.
medereizigers, Ik heb mijn volgende trip naar alc met awards geboekt. Nu weet dat ik dan niet kan upgraden met awards, Maar is het nu zo dat je ook helemaal niet kan upgraden als je met awards reist? dus geen veiling en ook geen upgrade bij inchecken?
Kwam dit door een separate boeking? Of is het zelfs zo dat het voorkomt dat er één persoon uit een groepsbooking een upgrade krijgt?
Geen probleem om afgelopen zondag de lounge in ALC binnen te komen (FB Gold) - veel mis je er niet aan als je niet binnen komt ;-)