Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. JosEnrafNonius

JosEnrafNonius Blue Tier

Leuk Bevonden:
    175
    Trofeepunten:
    43
    werk misschien ? in mijn geval 3x per jaar

2. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.550
    Trofeepunten:
    373
    Ja tuurlijk zal ook wel toeval zijn dat er ineens een hoop mensen over Thailand beginnen. Het lijkt mij in ieder geval niet zakenbestemming nummer 1 (en ook niet 2 tot en met 25) vanaf Amsterdam.

3. rickbeerendonk

rickbeerendonk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    163
    Trofeepunten:
    43
    In januari op de route Amsterdam - Bogota - Cartagena waren de laatste PE stoelen naar Cartagena 1100 Euro en naar Bogota (een deel van dezelfde route) 2200 Euro en duurder dan business. Ze wilden de zakenreizigers (Bogota) dus naar business hebben en de toeristen (Cartagena) een mooi tarief in PE bieden.

4. JosEnrafNonius

JosEnrafNonius Blue Tier

Leuk Bevonden:
    175
    Trofeepunten:
    43
    Voor mij zakenbestemming nummer 1: Hier zit onze distributeur die in de top 3 landen zit. (van de >120). Wij verkopen medische fysiotherapie apparatuur.
    En onderschat niet hoeveel bedrijven zaken doen met Thailand. Alle grote (Nederlandse) bedrijven doen daar zaken. De ziekenhuizen (en zeker de private) in Thailand zijn van een hoog nivo. Ik word liever daar behandeld dan bv in een regionaal Zhs in bv Doetichem in NL. :). Maar we gaan we heel erg off-topic...sorry..

Tim82, Bijzonderetickets en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  5. Roderik

Roderik Newbie

Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    8
    Amsterdam - Athens - 119 euro

6. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.550
    Trofeepunten:
    373
    AMS-OTP, tijdens check in 79€ en in de lounge zag ik dat ik naar 1C was verplaatst. Overigens een rotstoel met al die tassen in je gezicht van langslopers. Toestel was helemaal vol en maar 2 rijtjes business.

Ozzietukker vindt dit leuk.
  7. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.303
    Trofeepunten:
    408
    1c of 1d heb ik ook liever niet, ook omdat je tas daar niet mag staan bij opstijgen of landen moet je ook nog eens vroeg boarden want, zeker bij een volle vlucht, kan je anders je handbagage iboven rij 5 plaatsen

8. rickbeerendonk

rickbeerendonk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    163
    Trofeepunten:
    43
    Gewoon op 1B gaan zitten. Als ik deze upgrade krijg vraag ik bij de purser en de persoon op 1A aan of ze bezwaar hebben en leg uit waarom. Ik zit daar anders steeds met mijn armen omhoog om tassen af te weren.

Deel Deze Pagina