Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.714
    Trofeepunten:
    478
    Niet met KL, wel met QR.
    MEL - DOH - BRU.
    Upgrade vanuit de goedkoopste economy stoel; 11.495 euro. Twijfel.
    .
    .
    hehe

Vliegende_Keep en Ruut vinden dit leuk.
  2. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.987
    Trofeepunten:
    478
    Wordt tijd dat je eens met PH-UTL mag meevliegen ;)

3. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.327
    Trofeepunten:
    248
    Is die van Max?

4. Vliegende_Keep

Leuk Bevonden:
    2.987
    Trofeepunten:
    478
    Yes

5. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.327
    Trofeepunten:
    248
    Hij woont toch in Monaco? En dan heeft ie een vliegtuig dat is geregistreerd in NL? Is dat goedkoper of zo? Of gaan zijn inkomsten onbelast naar Monaco en de kosten allemaal naar NL?

6. Vliegende_Keep

Leuk Bevonden:
    2.987
    Trofeepunten:
    478
    Ja ik weet niet precies hoe dat werkt. Je zou idd denken dat je denk een vliegtuig ook niet in nederland registreerd qua kosten ..

7. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.714
    Trofeepunten:
    478
    hahaha, klopt!

8. William

William Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    26
    Trofeepunten:
    63
    Zat net te kijken op aankomende vlucht naar Bangkok continu melding upgrade je stoel AMS-BKK. +EUR 1.276 voor Premium Economy naar WBC.
    KLM dure Hollanders met aanbod voor upgrades. KLM slechte maatschappij met upgrade .
    EVA air, China Airlines en Lufthansa al meerdere keren gratis upgrades gekregen op vluchten Bangkok.

Laatst bewerkt: 14 feb 2026
  9. TimH

TimH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    465
    Trofeepunten:
    63
    SIN - CDG : BC naar LP voor 2.659 Euro
    (vanaf een reward Premium Economy ticket, geupgrade naar BC met een Ultimate voucher)

10. JosEnrafNonius

JosEnrafNonius Blue Tier

Leuk Bevonden:
    175
    Trofeepunten:
    43
    Over 4 weken (24-28 maart) naar Bangkok, KLM vraagt bijna 3000 euro voor Premium Economy ! Ik heb mijzelf een upgrade gegeven naar Business class met EVA Air voor een paar tientjes minder.....
    Hoewel ik platinum ben bij KLM heb ik toch wel steeds meer moeite met hun prijzen...

11. EF8

EF8 Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ik vlieg ook binnenkort naar Bangkok toe ( ergens midden april) en op de terugweg had ik een goede deal voor premium economy. Op de heenweg heb ik economy maar vragen ze 1656 euro om die ook naar premium economy te upgraden. Ik zie nergens een aanbod voor punten. Hebben meer mensen last van dat de website erg slecht werkt? Ik heb vaak dat de vluchten niet inladen als ik op zoek ben naar tickets, of dat de website de vluchtgegevens van mijn aankomende reis niet kan ophalen.

12. DuckDuck

DuckDuck Blue Tier

Leuk Bevonden:
    313
    Trofeepunten:
    63
    Uit eigen ervaring gezien dat die vluchten wel goed vol zitten dus KLM zou wel gek zijn als ze dan minder gaan vragen. Zelf vind ik zoveel geld voor premium economy het ook niet waard.

13. Karsten1993

Karsten1993 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    296
    Trofeepunten:
    63
    Ik vlieg ook de tweede helft van April terug vanaf Bangkok. Als ik een dag eerder of later dan mijn vertrekdatum zou vliegen was ik bijna 3 keer zoveel kwijt voor Premium comfort dan wat ik nu heb betaald. Toch een mooie deal voor wat extra XP

14. EF8

EF8 Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ja, het is hun goed recht uiteraard hoor! Maar vond het nogal veel aangezien ik voor de terugvlucht in totaal 600 euro kwijt was voor PE haha. Komen er weleens ook punten upgrades daar te staan? Ik ben nog vrij nieuw in het puntenwereldje haha

15. EF8

EF8 Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ja ik had het geboekt tijdens de real deal dagen. Heen voor 300 in economy en terug voor 600 in PE. Het ging toen ook erg snel want wou eerst op een vrijdag vliegen maar na 1,5 dag twijfelen/ nadenken over het boeken was die 300 euro alleen nog op die dinsdag ervoor. Dus heb nu mijn vakantie een paar dagen langer gemaakt haha.

16. Vliegende_Keep

Leuk Bevonden:
    2.987
    Trofeepunten:
    478
    Vorige week terug gekomen uit Bangkok. 1000 euro betaald in PE voor VIE-AMS-BKK vv. Over drie weken vlieg ik de laatste leg AMS-VIE. Beetje creatief zijn zou ik zeggen :)

17. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.303
    Trofeepunten:
    408
    Sommige vluchten zitten voller dan de andere vluchten natuurlijk, en zoveel stoelen zijn er uiteindelijk op dit moment ook niet in premium economy, dus dat drijft de prijs op, niet voor niets gaan ze de longhaul toestellen upgraden zodat er meer premium economy stoelen komen.

Ook veel werkgevers hanteren het beleid dat voor vluchten langer dan 8 uur je in premium economy mag vliegen maar niet in business en daardoor kan je dat als luchtvaartmaatschappij relatief hoog prijzen omdat het wel onder het business klasse tarief blijft.

18. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.550
    Trofeepunten:
    373
    Waarom wilt/gaat iedereen hier eigenlijk naar BKK?

Ik heb voor september een retourtje AMS-FRA-SGN + SGN-CDG-AMS geboekt, heen business en terug premium comfort bij VN voor 2189€ Dat lijkt me ook nog wel ok voor zo'n route. Ook aardig wat XP.

19. Mark_85

Mark_85 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    AMS-DOH en DOH-AMS, aanbieding van economy naar business (als het goed is Qsuite) 1100 en 1000 per leg voor 6 en 7 uur.

20. EF8

EF8 Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Dat is geen gekke prijs inderdaad!
    Ik ga eerlijk gezegd vooral gewoon voor vakantie naar BKK. Thailand is nu lekker weer als je naar de juiste plek gaat en ga mijn PADI advanced open water halen zodat ik in de zomervakantie in Indonesië overal kan duiken waar ik wil duiken haha. Ben daarnaast ook wel benieuwd naar Thailand, veel positieve verhalen gehoord. Maar mijn doel is dus paar dagen BKK om de stad te ontdekken en daarna lekker doorreizen in Thailand zelf.

Deel Deze Pagina