Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. Mark_85

Mark_85 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    351
    Trofeepunten:
    63
    ZRH-AMS 199 euro, nee dank je.

2. WHM

WHM Blue Tier

Leuk Bevonden:
    361
    Trofeepunten:
    63
    Ja gevuld met KLM-ers die daar vakantie vieren en via een vliegcollega een bizz seat bemachtigd hebben....

Ruut vindt dit leuk.
  3. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.635
    Trofeepunten:
    253
    Het upgrade aanbod vooraf was al opgelopen naar 258.000 voor de heenreis en 254.000 voor de terugreis. Nu bij de OLCI is het aanbod 9.900 miles of € 179, met nog 6 van de 8 BC stoelen beschikbaar. We blijven mooi op rij 3.

4. Jeroen23

Jeroen23 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    238
    Trofeepunten:
    43
    AMS-HEL €109
    HEL-AMS €89

5. petercs

petercs Blue Tier

Leuk Bevonden:
    280
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb eergisteren een retourtje in Economy naar SFO met KLM geboekt voor september. Daarna de Platinum-lijn gebeld om te vragen wat het kost om de terugvlucht met Miles naar WBC te upgraden.

Dat blijkt 100k Miles te zijn.

Wat vinden jullie? Aan de ene kant vind ik het best prijzig. Begin dit jaar heb ik hetzelfde gedaan op AMS–SIN voor 67k Miles, en via Promo Rewards zie je JFK–AMS nu al voor 45k. Aan de andere kant kosten enkele awardtickets SFO–AMS na de zomer vaak rond de 180k Miles.

Thoughts?

6. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    525
    Trofeepunten:
    123
    Het zijn veel miles, maar dat is het nadeel van de dynamische prijzen. Over het algemeen zijn de Advance Upgrade met Miles opties via de telefoon het voordeligste, maar nooit 100% zekerheid.

petercs vindt dit leuk.
  7. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    596
    Trofeepunten:
    123
    Ik vind het aan de prijs. Afhankelijk van de originele ticketprijs zou je 100K kunnen goedpraten voor business, maar ik heb ook businesstickets voor 625K enkeltje gezien... Dat is wel érg zonde.

petercs vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina