Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

  1. Deman23

    Deman23 Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    Zometeen van AMS naar GDN 79 euro van eco naar business. Ik vind het nog steeds veel geld voor een glaasje champagne en een maaltijdbox..

    (als ik de XP van business class nou kreeg had ik
    Hem uiteraard wel gepakt)
     
    beuse242, Morris, FlyingBlob en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    459
    Trofeepunten:
    63
    Volgensmij kreeg mijn vader wel SkyPriority en loungetoegang erbij, dus mocht je daar nog geen gebruik van kunnen maken, kan dat het wel iets meer waard maken.
     
  3. FlyingBlob

    FlyingBlob Blue Tier

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    570
    Trofeepunten:
    123
    en een economy stoel natuurlijk. Vanwege het gebrek aan business XP’s upgrade ik nooit. Wel de financiële ‘lasten’, niet de flying blue lusten.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  4. Deman23

    Deman23 Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    Ik ben al platinum dus dat heb ik natuurlijk dan al standaard. Voor iemand zonder “status” is het denk ik geen hele verkeerde deal.
     
    Morris en ErwinLansing vinden dit leuk.
  5. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.848
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Trofeepunten:
    358
    Dat is ook hoe je het moet zien, je kan in het geval van de aangekochte upgrade dan ook gebruik maken van de lounge, wat tegenwoordig ook tussen de E30-E50 zit op een luchthaven, dan is dat zeker interssant voor de niet status houders.
     
    Morris en Enzo vinden dit leuk.
  6. RickFlyer

    RickFlyer Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    18
    Net bij check-in voor AMS-BUD morgenochtend EUR 199 of 16 k miles voor upgrade naar Business op een E-195 E2. De maaltijdbox mag dus in de trolley blijven wat mij betreft.
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  7. Deman23

    Deman23 Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    Op de terugweg GDN - AMS 69 euro van Eco naar Business. Wederom niet toegehapt maar deze keer alsnog gratis gehad. Ik moet zeggen dat die spicy Korean noodles met tonijn sashimi best Oké is. Maar 69 euro waard?….

    (zoals door sommige hier eerder vermeld, prima deal als je geen status hebt en dus ook lounge toegang krijgt)
     
    michiel1 en ErwinLansing vinden dit leuk.
  8. michiel1

    michiel1 Blue Tier

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    252
    Trofeepunten:
    63
    Mee eens, maar verheug je niet op de lounge in Gdansk, die is basic: een beetje "plastic" junkfood in de koeling en een berg zoete snack repen, dat is het wel qua aanbod F&B.
     
  9. Deman23

    Deman23 Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    Eens! Aanbod kwa eten was niet zo nee. Maar kwa drinken vond ik het prima, ook een divers aanbod biertjes ook. Wel pools lokaal maar beter te drinken dan een Heineken …
     
    michiel1 vindt dit leuk.
  10. JRRM

    JRRM Blue Tier

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    33
    RUN-CDG €549 van eco naar business. Is de business in de high density Caribbean and Indian Ocean indeling van de 777-300 van Air France de moeite waard?
     
  11. jvad

    jvad Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    AMS-ATH voor €249 van Economy naar Business met KLM. Ik ben FB Gold.

    Interessant genoeg is dezelfde upgrade op dezelfde vlucht voor mijn FB Explorer reisgenoot met een aparte boeking slechts €125.
     
  12. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    459
    Trofeepunten:
    63
    Heeft je explorer reisgenoot mogelijk al extra's gekocht? (bijv. een stoelupgrade naar eco comfort?). Is het milestarief wel hetzelfde voor jullie beiden?
     
  13. jvad

    jvad Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Nee, hij heeft geen extra's gekocht. Het milestarief is voor ons wel identiek (17.900 miles).
     
  14. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.926
    Leuk Bevonden:
    3.364
    Trofeepunten:
    508
    Heb jij toevallig al eens business gevlogen of een upgrade genomen afgelopen 12 maanden? Als er voldoende plaats is, krijgen passagiers die niet recent business gevlogen hebben wel eens een eenmalig introductieaanbod. Daar lijkt dit op.
     
  15. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.620
    Leuk Bevonden:
    2.455
    Trofeepunten:
    583
    DUB-AMS Voor zowel mijn silver reisgenoot als ikzelf (platinum) €199 of 9300 miles van eco naar bc. Bij de gate een op-up voor ons allebei
     
  16. Ties

    Ties Blue Tier

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    43
    GRU-CDG met AF van economy naar premium economy, voor 32k punten, vond het een goede deal dus gedaan. Nog niet eerder bij AF in die klasse gevolgen.
     
    theflyingrobman vindt dit leuk.
  17. Ties

    Ties Blue Tier

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    43
    Was overigens al de omgebouwde 77W van AF dus met de nieuwe C en PE. Maaltijd viel tegen maar de stoel beviel erg goed. Leek erg veel op de PE stoel van KLM.
     
    MoonJ vindt dit leuk.
  18. jvad

    jvad Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Aanbod ATH-AMS voor €249 of 14.100 miles. Niet gedaan, maar uiteindelijk aan de gate een operational upgrade gekregen in verband met een volle vlucht (FB Gold).
     
    ppt, Menno, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. cvr

    cvr Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Austin - Amsterdam

    259 Euro voor Economy Comfort naar Premium Economy

    Gedaan en moet zeggen dat we een hele prettige vlucht hebben gehad. Hard product is erg goed bevallen en de crew was werkelijk fantastisch. Ook vonden we het eten een hele verbetering tov standard economy.
     
    MoonJ, Pictor, Ruut en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. ppt

    ppt Blue Tier

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    63
    IAH-AMS geen aanbod, BC vol en geen PE want A330. Purser kwam zich voorstellen, en vertelde dat de rij voor ons geblocked was voor ons, zodat we wat meer ruimte hadden. Hij had eerst een stel weggestuurd wat er was gaan zitten, en nog voor het opstijgen dacht een ander stel er ook plaats te kunnen nemen 'want de deuren zijn al dicht dus dan kunnen we er gewoon gaan zitten'. Ook weggestuurd, en na takeoff door crew naar andere plek gezet.
     
    MoonJ, ErwinLansing en Ruut vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina