A350. Daar vliegen zal altijd mee naar AMS. Top kist maar je hebt waarschijnlijk de “oude” business class met de soort stoel die AF ook heeft. De nieuwste lijkt op die van SQ.
20 AUG NCE-AMS €199 niet gedaan 20 AUG BER-AMS kreeg mijn vader een op-up, de beste man is ooit door een foutje platinum geworden (platinum for 2 door mijn partnerkaart en is sindsdien door covid steeds verlengd) maar het bevalt hem prima zo vliegen dat hij niet in de "tent of terror" hoeft te staan maar zo door de security is en in de lounge kan zitten.
€99 naar Parijs, er zat uiteindelijk niemand maar economy was op 2 plaatsen na vol. Dit zijn de momenten dat de crew meer kan doem, maar ze waren al te beroerd om de power aan te zetten…
CDG-BKK upgrade mogelijk bij check in AF: Van premium economy naar business voor 289 euro. In een 777-300 Maar het is een oude business class. Niet de haring bone. 2-3-2 configuratie. Ik twijfel erg.
zie ook de review op de frontpage, die premium economy stoelen zijn echt niet comfortabel. Nu is de 2-3-2 bc configuratie dat ook niet, maar 289 lijkt me een hele nette prijs voor een dergelijke lange vlucht.
Ik kan niet in je portemonnaie kijken, maar ik zou het doen... (vooral gezien de recensie van PE op deze route!)
Gedaan. Vlieg vanmiddag. Nu in de TGV naar CDG. Ik ben benieuwd. Moet mezelf soms maar verwennen. Zo vaak is er niet de kans business te vliegen voor die prijs. Ook al is het een verouderde opstelling. Thanx voor de reacties. Uitstekende service trouwens bij de AF check-in op Brussels-zuid station. Alleen de Thalys “lounge” is wel een lachertje .
Thanx! Ik vertrouw jullie direct! hier op dit forum heb ik geleerd wat een “status” is en een lounge en sky priority. De laatste 5 jaar is vliegen zoveel fijner en dat platinum bij een hotel is ook heeeeeel fijn. Ik reageer niet vaak maar wel een trouwe volger.
Laat je nog weten hoe het bevallen is? Ik heb 1 keer PE bij AF gevlogen, maar wat een …stoelen . Oude business is mij niet bekend verder.
Dit gaat over de 777 van AF in de oude business class. 2-3-2 configuratie. De “oude” business class is echt heel prima hoor. Kon echt wel languit slapen en ben niet de kleinste. Lekker eten, ook niet heel speciaal. Je mist beetje dat intieme van je “eigen” cabine, Maar echt een prima product wanneer je een goede nachtrust wil. Heb genoeg wijntjes op om toch 6 vd 11 uur geslapen te hebben. Lukt me nooit in economy. Kwam uitgerust aan.
AMS-DUB en DUB-AMS: zelfde aanbod - EUR 170 om een rijtje naar voren voor het gordijntje met een Wanders box en extra flesje water te zitten in een 2-2 Embraer. Leek erop dat de rest vh toestel er hetzelfde over dacht. Zowel heen als terug dezelfde persoon voor het gordijn.