Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Of dat je in een normale, middenstoeltje beland en dat is ook geen pretje. :D

2. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    AMS - PRG €141,-. Alle 4 de J stoelen beschikbaar (E190). Nee dankje.

Zat al op Rij 2, alleen heeft iemand net de stoel naast mij gekozen terwijl er nog 8 andere Comfort stoelen aan het gangpad vrij zijn met een (nog) vrije raamstoel. Sommige mensen snap ik echt niet.... Nu zelf maar een rij naar achter verplaatst.

Ruut vindt dit leuk.
  3. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Dat kan natuurlijk ook het doel zijn van die persoon, jou wegjagen voor wat meer eigen ruimte op rij 2.

stefan_vdb, MichaelNight en DirkOnTour vinden dit leuk.
  4. rickbeerendonk

rickbeerendonk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    150
    Trofeepunten:
    43
    Maar deze passagiers lopen ook het risico dat echt alles vol is en ze op de reserve lijst komen.

MoonJ vindt dit leuk.
  5. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.398
    Trofeepunten:
    508
    AMS-LIS 299 euro
    AMS-CUR 899 euro

6. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik wil nog wel eens zo'n mid-chair hunter (die dus hoopt 3 stoelen voor zichzelf te hebben) voorin wegjagen door er express naast te gaan zitten. Floep weg is ie dan.

7. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Nou dan is het diegene goed gelukt. Ik zit nu een hele rij achter diegene die vrij was. Zal extra vies gaan kijken straks na het boarden!:D

Dit is een Embraer en maar 2 stoelen per rij though, en 7 rijen EC achter me waren nog compleet vrij...

8. Brunoweilo

Brunoweilo Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    95
    Trofeepunten:
    28
    Deze week:
    AMS-GVA EUR89
    GVA-AMS EUR99

9. Mark_85

Mark_85 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Morgen, Ams strasbourg in een Embraer 190. 239 naar business….

10. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    PRG - AMS 149,- in een 737. Niet gedaan.

Voor mijn 2 collega's die samen op een andere boeking zaten, was dit maar €69,-. Heel gek. De één is Platinum 4 Life, de ander Delta Lifetime Diamond. Vlucht zat vol op de laatste rij Business na, had verwacht dat zij wel naar voren mochten komen. Maar niks was minder waar, status werd niet eens erkend.

11. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Als Platinum of P4L word je in de basis niet meer expliciet erkend. En bij KL/AF word je alleen geupgrade als er operationele noodzaak is ( uitzonderingen zijn re altijd).

12. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.398
    Trofeepunten:
    508
    Gratis bagage geweigerd, geen skypriority, geen stoel in economy comfort gekregen? Lounge toegang geweigerd? Dan is status niet erkend. Daarover kun je een klacht indienen..

Geen upgrade gekregen.. tja dat is KLM. Dat zal vooral je bevriende Delta Lifetime Diamond wel rauw op z’n dak vallen, want die was bij Delta sowieso incl reisgenoten naar voren gezet..

DirkOnTour vindt dit leuk.
  13. petercs

petercs Blue Tier

Leuk Bevonden:
    233
    Trofeepunten:
    43
    paar jaar geleden met een stewardess gechat tijdens een intra eu vlucht en ze zei dat binne Europa P4Ls zijn bijna altijd uitgenodigd om voorin plaats te nemen (indien plaats beschikbaar). Ik weet niet of het een officiële policy is of iets is veranderd sinds dan. Of er (unwritten) guidelines zijn over dit. Hebben we P4Ls hier met ervaring?

14. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Hoor van redelijk wat andere Platinum members dat geregeld de purser op een korte vlucht hen even komt groeten, of er een kaartje op de stoel klaar ligt met 'wat fijn dat u weer bij ons aan boord bent'.

Bij mijn artiest gebeurt het sporadisch, en dan blijkt inderdaad het toestel bomvol te zitten en dus operationeel te zijn. Ooit een keer mocht hij naar voren maar vroeg de purser of hij even wilde doen alsof hij op de iPad iets ondertekende, want een meneer had net betaald voor een upgrade en de purser was bang dat deze meneer zou gaan zeuren dat hij gratis naar voren werd gehaald. Redelijk schaamteloos.

15. rickbeerendonk

rickbeerendonk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    150
    Trofeepunten:
    43
    Ik vlieg vaak vanuit Denemarken of Noorwegen, maar dan zijn er eigenlijk altijd diverse Platinum of Gold leden. Dus deze behandeling nooit gehad.

Wel een half jaartje geleden intercontinentaal de opmerking gekregen dat de iPad aangaf dat ik een zeer gewaardeerde klant was. Het was in ieder geval fijn om te horen (upgrade was al niet meer mogelijk).

16. jphorn

jphorn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    AMS-IST €99 (737-900)

Niet gedaan, want zit net achter gordijntje en de enige beschikbare Business plekken zijn precies voor dat gordijntje ;-)

lloydje33, Urbanjazz en Carel1 vinden dit leuk.
  17. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Dit zijn trouwens wel prijzen als de vlucht relatief vol zit en operationele upgrades wellicht noodzakelijk zijn.
    Sowieso zitten de Istanbul vluchten vol, enerzijds omdat het eerdere advies natuurlijk niet de echte situatie aangaf en men gewoon gaat, anderzijds omdat de Air France vlucht naar Istanbul vaak alsnog wordt geannuleerd en de passagiers worden omgeboekt.

jphorn vindt dit leuk.
  18. WHM

WHM Blue Tier

Leuk Bevonden:
    342
    Trofeepunten:
    63
    AMS-TRN voor € 69

Urbanjazz vindt dit leuk.
  19. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    AMS - ATH €129
    Blijf wel op rij 3 zitten.

20. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Oww dit is wel een interessante..bedoel je dat je een aanbieding kreeg om te upgraden en blijven zitten waar je zit? Dus als je niet wil betalen dat je van die stoel wordt verwijderd?

Deel Deze Pagina