Tijdje niet op het forum geweest i.v.m vakantie maar hier twee offers:
AMS - MXP op 24 Mei: €69,-. Niet slecht en als ik geen lounge toegang had bij Privium via mijn AE Platinum, zeker gedaan. Boeing 737-700.
CDG - AMS op 05 Juni op AF metal: €79,-. Niet gedaan ondanks geen lounge toegang op CDG met AE. Blij ook. Karige service in lijn van 'Covid' - geen snack of iets dergelijks. A.k.a. kostenbesparing. De purser had nog lef om via het omroepsysteem te vragen of iedereen alsjeblieft maar 1 drankje wilde bestellen zodat de tijd dat het mondkapje af is zo kort mogelijk wordt. Dit klonk wel echt heel zielig moet ik toegeven.
Bij het boarden trouwens nog een 'leuke' discussie gehad met de gate agents die mij eerst 3 keer weigerden omdat ik geen sneltest uitslag had, terwijl dat sinds 1 Juni al niet meer nodig was. Ze wilden mij niet geloven totdat ik na 3 keer vriendelijk te blijven, iets geïrriteerder mijn telefoon met TravelDoc in hun gezicht duwde. Hierna gingen ze het toch maar opzoeken in hun eigen TravelDoc (precies hetzelfde natuurlijk) en mocht ik toch aan boord, zonder excuus of iets dergelijks.
Paar fransen die ook werden geweigerd waren mij erg dankbaar dat ik ze vertelde even te wachten omdat ik zeker wist dat zij, net als ik, zonder sneltest uitslag gewoon aan boord zouden mogen gaan.
Altijd leuk, die Fransen. Ik snap dat de regels snel veranderen, maar na 4/5 dagen hoor je echt wel op de hoogte te zijn van nieuwe regels. Zeker als je er 10+ vluchten per dag naar hebt staan in je schema.
Klik om te vergroten...