AMS-GOT en vice versa tot nu toe altijd €49 of 12.300 miles. Iedere keer dezelfde aanbieding, nog nooit gebruik van gemaakt.
YYZ-AMS 479 op de 777, dus oude BC. Niet gedaan voor een vlucht van 6,5 uur. AMS-YYZ was goedkoper 2 weken geleden in nieuwe WBC. Begrijp soms echt de prijzen niet. Was wel de laatste stoel zei de dame aan de telefoon, maar ze zal vast blauwe ogen hebben gehad, die vertrouw ik ook niet
Ja ik noem de 2-2-2 opstelling oud. En dat is het ook. wat een rot produkt zeg. Op de heen weg naar calgary in 777 1-2-1 opstelling met herringbone opstelling. Wat een heerlijk produkt! ruim, privacy en gewoon fijn om in te reizen. Vanaf Toronto toch maar besloten om BC te upgraden, want ik wilde gewoon wat slaap pakken aangezien ik vandaag nog genoeg werk moest verzetten. Maar heb er best spijt van. Heb alsnog geen oog dicht gedaan. Wat een harde stoel, geen ruimte voor je voeten. Daarnaast was het ook bloedheet in de cabine. Maar dat ligt niet aan het produkt.
Mee eens. Mijn voorkeur bij AF-KLM qua business class opties: 1 KL 747 (seat 1a / 4a) 2 AF A350 3 KL 787-9 4 KL 787-10 5 AF 777 / 787 De overige 2-2-2 seats zijn een stuk minder comfortabel en zou ik niet snel boeken.
Niet mee eens. De kwaliteit van het IFE in de 747 is te verouderd om bij mij op plaats 1 te staan. Dan heb ik liever de 777 met een stoel in de middelste rij (als ik alleen reis voor makkelijke toegang tot het gangpad). Toch maar een upgrade genomen voor mijn terugvlucht uit NYC vanavond. 60K miles betaald voor een stoel in de neus van de Combi. . Ticket was oorspronkelijk 310 euro retour (V-klasse).
De enorme hoeveelheid privacy en ruimte + de uitstraling en het gevoel van de 747 zijn toch niet te overtreffen met een moderne IFE.
Enorme hoeveelheid privacy en ruimte in 1A bij KLM's 747? Niet echt vind ik. Uitstraling en het gevoel van de 747 wel. Maar na twee keer 1A zou ik de volgende keer denk ik voor een modern toestel kiezen. De 777's van KLM sla ik als solo reiziger inderdaad over. Jammer dat ze nog steeds geen opfrisser gepland hebben voor die kisten.
YYZ-AMS aanbod in de lounge 68400 Miles of 1.382 cad (fb plat). Twijfel nog even, deal in miles lijkt redelijk?
€ 89 naar Barcelona. Klm zet ook ruim in met 20 beschikbare plaatsen waarvan er 2 bezet zijn... in economy zijn nog 56 plekken over dus ik heb maar gewisseld naar, zoals de klm app mijn stoel beschrijft economy comfort stoel 30F. (Is eigenlijk niks aan gelogen, 30D&E blijven vrij dus comfortabel is dat wel)
Toch maar besloten om de miles te bewaren voor een betere gelegenheid. BC was overigens nog niet eens voor de helft bezet.
Vlucht was in een 777, instappen door de voorste deur dus door de volledige BC lopen om bij mijn stoel te komen. Stapte als een van de laatsten in.