Centurion Membership

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door jesse01, 7 apr 2020.

  1. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    even los van je level bij Hilton, indien je normaal bij een derde partij boekt dan honereren ze je status meestel niet. En telt je boeking ook niet mee om 'nachten te sparen'.

    Zorgt een boeking bij amex travel er dan altijd voor dat je nog 'nachten spaart' bijvoorbeeld?
     
  2. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Er zijn een paar opties.

    Ze boeken met je account via de website van de partij zelf. Altijd de voordelen. Of het gaat via amex travel en Dan krijg je de voordelen en nachten ook. Onlangs ervaring mee gehad. Design hotel in Sevilla via Amex travel geboekt. Marriott voordelen en nachten ontvangen.
     
    Urbanjazz en Daan3 vinden dit leuk.
  3. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    ze schrijven overal dat het niet zo is, althans op de reguliere amex travel site. Vandaar dat ik een beetje de 'eerst zien dan geloven' modus in schiet :)
     
  4. Jair

    Jair Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    94
    Trofeepunten:
    18
    Oh deze heb ik blijkbaar gemist. Zie 'm ook niet in de app. Vreemd...
     
  5. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Ja dat vind ik ook raar, misschien komt ie nog in de app te staan. Op Aladdin na, staat er niet veel soeps meer in ;)
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  6. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.228
    Trofeepunten:
    508
    Geen Centurion maar wel ervaring met Amex Travel icm Hilton = Altijd punten en nachten/stays.
     
    MoonJ vindt dit leuk.
  7. @Godenzoon14 Kijkt AMEX naar de koppeling met Hilton, die je dan al gemaakt moet hebben via loyalty sectie op site?

    Ik heb Plat niet gebruikt voor activeren Hilton Gold, want al Diamond tot 2023. Vraag me dus af of het voor mij dan wel werkt.
     
  8. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Dankjewel!
    In de Amex Travel lettertjes staat dat je dit enkel krijgt indien je een Fine Resort of Collections Hotel boeking maakt. Op dat moment kun je namelijk ook je HH nummer invullen (check out veranderd).
    Link jij je HH nummer nadat je de boeking hebt gemaakt? Boeking in app zetten of mail je HH / vraag je bij receptie het nummer toe te voegen?
     
  9. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Dit staat bij Amex standaard zo in de kleine lettertjes. Dat heeft er mee te maken dat alleen bij Hilton je ook alle andere benefits krijgt als je FHR boekt. Bij b.v. Marriott gaat die vlieger niet op en krijg je geen punten/loyalty-benefits. De huidige mensen van 'Life Style Service' weten dat meestal niet.

    Overigens vind ik inmiddels het nieuwe Centurion geen vooruitgang meer. De RM is ingewisseld voor 'Life Style Service' en ik krijg enorme deja-vu's met de ellende die er vroeger bij Platinum was. Jammer, want mijn RM was juist 1 van mijn specifieke Centurion voordelen.
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  10. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Merci voor deze insights.
    En spijtig te lezen dat de RM ervaring begint na te laten :(
     
  11. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben nu welgeteld twee dagen 'lid' van de club, dus ik heb mijn intake nog niet eens gehad, maar ik zie wel genoeg events en dergelijke voorbij komen die kennelijk voorheen niet werden georganiseerd. Dat is wel een voordeel toch?
     
    Bram7200 vindt dit leuk.
  12. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Er wordt inderdaad veel georganiseerd, maar vooral internationaal. Het pakket is goed, maar buiten ons interessegebied, dus ik heb daar niet zoveel aan. Ik zou liever een betere life style service hebben, vooral omdat ik daar (nog) wel gebruik van maak.
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  13. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Ik zie nu al twee (gala) premières, en zojuist is een exclusieve race clinic op Zandvoort online gegaan. Wel allemaal rondom de randstad. Ik vermaak me wel :D
     
    Urbanjazz en Bram7200 vinden dit leuk.
  14. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    De kosteloze race clinic is vet. Kost normaal rond de €500. Mooi voordeeltje.

    Gisteren een auto gehuurd bij hertz via centurion travel. Werd bij de deur afgeleverd. Fijne service.
     
    Mark020, ppt en Urbanjazz vinden dit leuk.
  15. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Dat is echt een top service! Doen ze dat enkel in NL of wereldwijd?
     
    Mark020 vindt dit leuk.
  16. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Ik begrijp dat het wereldwijd is, echter elk franchise filiaal z’n eigen regels hanteert. Geen garantie dus
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  17. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    De Experiences zijn lokaal als ik het goed begrijp (verschillen per land dus). De Living evenementen zijn wereldwijd. Je kunt als NL Centurion dus ook naar een event in LA, New York of waar dan ook.
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  18. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.228
    Trofeepunten:
    508
    Door wie/wat wordt die clinic uitgevoerd?
     
    JustinCase vindt dit leuk.
  19. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  20. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Tja, 'vroeger' zou mijn RM mij gebeld hebben met de vraag of ik interesse had. Nu ben ik dus te laat.
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina