Vandaag mijn Membership Executive gesproken, leuk gesprek ze nemen echt de tijd hiervoor om zoveel mogelijk informatie te geven en te verkrijgen. Aantal wensen kenbaar gemaakt helaas voor mij geen Alicia Keys en ook lang weekend Schotland was al vol. Sta nu op een lijst voor als er iets vrij komt.
De design kaart inmiddels ook binnen. Ik vind de klassieke kaart mooier, maar mijn vrouw ziet dat anders . Overigens eerste vluchten geboekt via de travel service en het vip center voor 14 september. Ben benieuwd.
Ook de eerste vlucht, hotel en VIP center geboekt via Centurion. Ben ook erg benieuwd. De 2 VIP schiphol center arrangementen zijn per kalender jaar.
Gisteren de lifestyle service uitgeprobeerd. En met succes. Binnen 2 uur was een reservering gemaakt in een swanky restaurant (Astoria) in Stockholm. Normaal kan je nooit opdezelfde dag nog een tafel krijgen. Ondanks er niemand aanwezig was van het lifestyle team op zaterdag hebben ze de vraag bij een tussenpersoon uitgezet. Con-questa. Daar kost een 24/7 membership €450 pm.
Ik reserveer normaal vlieg tickets via PA klm. Die houden een ticket 3 dagen in optie. De travel service van centurion houdt een ticket 8 dagen in optie. Handig!!!
Hoe heb je dan gebeld, als het lifestyle nummer niet aanwezig is in het weekend? Wel goed om te horen dat tot nu toe de kaart doet wat ook wordt gepromoot!
Ooit is mij verteld dat indien je via het Centurion team je Hilton hotels laat boeken je wel altijd geniet van de Hilton Diamond voordelen. De reden dat ik het vraag is omdat je normaal in 9,5 van de 10 boekingen deze voordelen niet krijgt bij Hilton omdat je dan via een derde partij boekt (bijv. Amex platinum of Expedia etc.) Iemand van onze Centurion elite clubje () al ervaringen mee?
Dan moet je inderdaad wel diamond status hébben Maar dat klopt inderdaad (geldt bijvoorbeeld ook voor gold status met de amex Platinum).