Centurion Membership

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door jesse01, 7 apr 2020.

  1. Jair

    Jair Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    94
    Trofeepunten:
    18
    Wij hebben er ook twee besteld, omdat achteraf bestellen financieel heel onaantrekkelijk is gemaakt door amex. Dus die van mij kan ook mooi als reserve dienen. Hou er wel rekening mee dat de armband gekoppeld is aan je kaart. Dus als je vrouw jouw armband draagt dan zijn haar transacties in je rekeningoverzicht niet meer te onderscheiden van die van jou. Lijkt me niet heel spannend in jouw geval, maar ik dacht ik meld het toch even :)
     
    Boudewijn vindt dit leuk.
  2. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Dus als ik het goed begrijp heb ik dan geen controle meer op de uitgaven van mijn vrouw ;););)
     
    Wogie, VinceG, Jair en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Jair

    Jair Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    94
    Trofeepunten:
    18
    Dat worden vijf zware jaren Boudewijn ;)
     
    Boudewijn vindt dit leuk.
  4. citydweller

    citydweller Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    13
    Niet erg chique om jezelf te quoten maar goed: Concert Alicia Keys is voor mij bevestigd. Mooie muziek van een mooie dame. In München. Gezien het behoorlijke aantal Centurions in Duitsland en Zwitserland wel verassend.
     
    Boudewijn vindt dit leuk.
  5. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Gefeliciteerd, veel plezier daar
     
    citydweller vindt dit leuk.
  6. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    De centurion kaart verschijnt in de upgrade mogelijkheden pagina van Amex. De link verwijst naar een pagina waar je gegevens kan achterlaten. Het is geen goedkeuring dat de kaart ook werkelijk krijgt.

    Na interesse, nam een relatie manager contact op. Ze gaf aan als ik de kaart wil, er een wachtlijst is. En dat ik tot November nog gebruik kan maken van €3.000 membership €3000 + aanmeld fee. Ze bood ook 1,5 MRP per euro.

    Weet iemand of de centurion ook via de business aangevraagd kan worden?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Beetje OT, maar wat bedoel je met VIP centrum?
     
  8. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Het VIP centrum.
     
  9. jesse01

    jesse01 Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    198
    Trofeepunten:
    43
    Die exclusieve reizen waar ze het over hebben gaan overigens via Abercrombie & Kent en "tafels in exclusieve toprestaurants" hebben ze voor mij nog nooit kunnen regelen.
     
  10. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Er zijn een beperkt aantal restaurants waar er een 'Centurion' tafel vrijgehouden wordt in het reserveringssysteem tot een bepaalde tijd vooraf (b.v. 2 dagen). Heb er in Las Vegas wel eens gebruik van gemaakt, maar je moet ze inderdaad zoeken.
     
  11. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Dacht dat je daar maar 1 keer per jaar 'gratis' inmocht via Centurion? :eek:
     
  12. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Twee keer per jaar mag gratis van Centurion, met 2 personen. Daarna is de 2e persoon altijd gratis.
    Voorwaarde is wel dat je (een deel van) de reis door Centurion laat boeken. Maar dat kan een ook een hotel zijn of een huurauto.
     
    Urbanjazz en MoonJ vinden dit leuk.
  13. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Net centurion team gesproken en mijn membership aanvraag is bevestigd. De goedkeuring hangt enkel af van identiteit bevestiging. Het duurt ongeveer 2-3 weken voordat ik de kaart ontvang. Ben benieuwd :cool:
     
    Wogie en Urbanjazz vinden dit leuk.
  14. Jair

    Jair Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    94
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb wel eens langere wachtlijsten gezien :)
     
  15. Jair

    Jair Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    94
    Trofeepunten:
    18
    Er is een Business Centurion kaart in de US (en een Corporate), maar voor zover ik weet biedt Amex die niet in NL aan.
     
  16. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben wel benieuwd wat je nu heeft overtuigd om de kaart toch te nemen. Ik heb ook een invite gehad, maar ik twijfel nog. Ik laat me graag overtuigen :)
     
    Wogie, MoonJ en Bram7200 vinden dit leuk.
  17. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb je een bericht gestuurd.

    Inmiddels heb ik de centurion kaart al in mijn Apple Pay zitten. Ben benieuwd naar het welkoms pakket.
     
    Wogie, Mark020 en Bram7200 vinden dit leuk.
  18. Bram7200

    Bram7200 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    59
    Trofeepunten:
    18
    ook benieuwd ik volg
     
    Mark020 vindt dit leuk.
  19. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    De kaart is inmiddels binnen. Ziet er strak uit. Die portemonnee zat er niet standard bij ;). De kaart voelt zwaarder als platinum.

    De RM gaf aan dat mijn platinum kaart vervallen is na activatie van de centurion.

    Echt super was de online overdracht niet. Mijn MRP overzicht geeft 0 aan en sommige links om je aan te melden voor living werken niet. Inmiddels ook aangemeld voor events. Sommige zijn al bevestigd. Fingers crossed voor Alice keys in Parijs :p

    De intake daarin was geweldig. Ze nemen echt de tijd om je voorkeuren te begrijpen. :D Ik vind ook fijn dat ze je overal aanmelden of upgraden voor bijhorende travel programma’s. Scheelt bakken met tijd.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Urbanjazz, lloydje33, coenvh en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Mark020

    Mark020 Blue Tier

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    409
    Trofeepunten:
    63
    Oh wat gek, ik heb vandaag de Invitation Manager gesproken en die gaf juist aan dat je Platinum card actief blijft, tot de vervaldatum.

    Ziet er in ieder geval strak uit!
     
    Bram7200 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina