Centurion Membership

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door jesse01, 7 apr 2020.

1. Boudewijn

Boudewijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    288
    Trofeepunten:
    63
    Gisteren een leuke Centurion avond gehad in het Van Gogh museum en kwam daar @Jack of all trades tegen. Was gezellig om bij te kletsen en zo kwamen op het idee om eens een borrel/hapje ofzo te organiseren voor de Centurion leden van dit forum.

Is daar bij de andere Centurion leden interesse voor?

Jack of all trades en Wogie vinden dit leuk.
  2. Wogie

Wogie Newbie

Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    18
    Ik was er ook, maar bedacht mij te laat om hier te polsen wie er gaan. Goed idee Boudewijn!

Jack of all trades vindt dit leuk.
  3. Wogie

Wogie Newbie

Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    18
    Gaan er nog Centurions naar dinner event 14 dec?

4. Boudewijn

Boudewijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    288
    Trofeepunten:
    63
    Was net te laat, sta wel op de wachtlijst

5. Jack of all trades

Jack of all trades Blue Tier

Leuk Bevonden:
    688
    Trofeepunten:
    123
    Event 14 December?? Ik zie het niet in de app.

6. Boudewijn

Boudewijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    288
    Trofeepunten:
    63
    Helemaal onderin omdat het volgeboekt is. Het heet 'Centurion Moments Restaurant M*' Ik was ook al te laat en sta nu op de wachtlijst, maar ga er bij een event als dit niet van uit dat dit nog goed gaat komen.

7. DoT

DoT Newbie

Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    Heb wel 2 tickets kunnen krijgen. Interessant concept. 4-gangen elk door ander sterren restaurant + wine pairing. Normaal kost het 500euro pp en als je dat dinner koopt, dan krijg je een toegangsticket voor die zaterdag t.w.v. 250euro erbij.

1000euro aan waarde voor de gelukkigen. Niet slecht maar jammer dat het niet voor alle kaarthouders is opengesteld; dat concept van wie eerste komt, eerste maalt voelt gewoon niet als een hele ‘premium’ ervaring wat je zou denken dat hoort bij een kaart die dit pretendeert te zijn.

Bijgevoegde bestanden:

Wogie vindt dit leuk.
  8. Wogie

Wogie Newbie

Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    18
    Zojuist een update gehad over de Centurion wijzigingen in 2025:
    * Travel service zal geleidelijk worden ondergebracht bij een internationale team
    * Dining credit wordt Dining for two
    * Nieuwe wijn ervaringen
    * Nieuwe events en ervaringen

Bijgevoegde bestanden:

vlieg8877 vindt dit leuk.
  9. Jair

Jair Blue Tier

Leuk Bevonden:
    100
    Trofeepunten:
    33
    Ja ik zag het, ben benieuwd naar de details. En wat dit betekent voor de lokale teams en de relatiemanagers. "We are dedicated to continuously elevate your privileges" klinkt als een uitstekende inleiding om een paar bezuinigingen aan te kondigen...

Laatst bewerkt: 19 nov 2024
    Wogie en FlyingBlob vinden dit leuk.
  10. DoT

DoT Newbie

Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    Ik gebruikte de conciërge toch al weinig, dus als ze de NL markt gaan integreren internationaal dan hoop ik dat ze de events ook internationaal gaan integreren in 2025 en we dus meer leuke dingen in het buitenland kunnen meepakken die andere markten al hebben.

nog even reflectie over 2024 nu jaar bijna voorbij is: begin van het jaar kwam met fanfare inclusief promo filmpje en de tekst (zie ook screenshot)
    By adding exclusive benefits, privileges and enhanced digital support, our commitment remains steadfast to consistently elevate our services.”. Laten we deze 3 even afpellen wat ze hebben “geadd”
    - adding benefits: voor zover ik weet hebben ze alleen de VIP center terug gebracht van 2 naar 1 per bezoek dus de waarde gehalveerd niet iets toegevoegd. Geen nieuwe benefits heb ik gezien.
    - de business gold card verdient inmiddels 1x points ipv 1,5points, lijkt me ook niet bepaald ‘adding’
    - privileges: voor zover ik weet geen nieuwe privileges toegevoegd. Had gehoopt dat ze Ahoy of andere internationale venues zouden toevoegen. We zien een paar events van Antwerpen sportpaleis, maar zo lang ze ons niet vrije ruzie geven is dit geen privilege maar wat mij betreft een eenmalig ‘moment’/event.
    - enhanced digital support: denk dat ze de app bedoelen waar al maandenlang een aankondiging van staat maar die nog steeds niet gekomen is.

Voor mij is de kaart puur een excuus om voor een extra prijs van 3000 euro t.o.v. de platinum kaart dingen te doen die ik zelf nooit had bedacht en daarmee de moeite waard (Florence weekend was super, evenals Lamborghini fabriek bezoek datzelfde weekend), maar pfff ze staan totaal buiten de werkelijkheid. Moet je je voorstellen dat je in je eigen werk dit soort beloftes doet en aan het einde van het jaar moet melden dan je niet alleen deze beloftes niet hebt waargemaakt, maar effectief minder hebt geleverd. Was verhaal snel over geweest.

NB: ik tel bewust de ‘moments’ niet mee, dat is niet nieuwe benefits of privileges. Dat zijn gewoon experiences en die zouden altijd van jaar op jaar dynamisch en soort van one-off moeten zijn. Benefits of privileges zijn wat mij betreft doorlopende zaken zoals hotel status, punten verdienen etc etc

Bijgevoegde bestanden:

Boudewijn en Wogie vinden dit leuk.
  11. Boudewijn

Boudewijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    288
    Trofeepunten:
    63
    Vervanging van het Dining Credit:

Launch 2025: Dining for 2

Three times a year, you and a guest of your choice will be invited to savour a complimentary two-course menu at carefully selected restaurants across the Benelux. In addition, we are excited to offer a special Centurion Only edition for an even more elevated dining experience. The first opportunity to book your table opens in March.

Heb nog niet echt een mening, hangt denk ik een beetje af van welke restaurants er mee gaan doen (en of je er gangen bij kan kopen ;-) ).

DirkOnTour vindt dit leuk.
  12. FlyingBlob

FlyingBlob Blue Tier

Leuk Bevonden:
    690
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb gehoord dat het gaat om McDonald’s, Burger King en KFC

Vliegende_Keep, Morris, lloydje33 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. alfa_x

alfa_x Blue Tier

Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    28
    Niet slecht toch? :D:D:D
    Al dat moeilijke gedoe in die Michelin tenten helemaal gehad :cool:

Morris en FlyingBlob vinden dit leuk.
  14. DoT

DoT Newbie

Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    De 2 complimentary flessen wijn ontvangen onder het nieuwe ‘2025’ programma genaamd “Sommelier Selection” waarin naar het schijnt eens in de zoveel tijd een andere sommelier flessen wijn kiest die aan kaarthouders worden aangeboden. Prima keuzes lijkt me

Leverancier is vinvinwines.nl

IMG_1957.jpeg IMG_1956.jpeg

Bijgevoegde bestanden:

B_in_T en FlyingNelus vinden dit leuk.
  15. Boudewijn

Boudewijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    288
    Trofeepunten:
    63
    Vandaag dezelfde doos mogen ontvangen, inderdaad prima keuze.

16. Boudewijn

Boudewijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    288
    Trofeepunten:
    63
    Inmiddels net gehoord dat ik de wachtlijst verslagen heb. Dus tot zaterdag

17. Jair

Jair Blue Tier

Leuk Bevonden:
    100
    Trofeepunten:
    33
    Inderdaad een leuke toevoeging en goede wijnkeuzes m.i. Wat mij niet helemaal duidelijk werd, is of alleen de nieuwsjaarseditie kostenloos wordt aangeboden of dat dat ook voor de volgende edities geldt...

Deel Deze Pagina