Centurion Membership

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door jesse01, 7 apr 2020.

1. Boudewijn

Boudewijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    296
    Trofeepunten:
    63
    Voor de PA service hoef je het niet te doen: Die is er niet!

De Engelstalige ondersteuning is niet meer dan een bijzonder matig reisbureau. Alle reserveringen kan je ook zelf of via andere reisbureaus doen. Is over het algemeen een stuk goedkoper zelfs. Simpel voorbeeld: KLM WBC ticket is via Amex ca. €60 duurder dan op de site. Hier krijg je dan verder geen voordelen voor.

ThimoM vindt dit leuk.
  2. ThimoM

ThimoM Blue Tier

Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Oké bedankt voor je antwoord, om welke redenen zou je dan juist wel upgraden of is deze kaart net zo gedevalueerd als de platinum…

3. Boudewijn

Boudewijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    296
    Trofeepunten:
    63
    Als ik op dit moment de aanbieding zou krijgen om Centurion te worden, dan zou ik het niet doen. Zeker niet gezien de prijsstijgingen. Nu ik het toch al ben, wegen de kosten op tegen de voordelen. Dit laatste is echter heel erg afhankelijk van je eigen situatie en waar je allemaal wel en geen gebruik van maakt.
    Als ik naar mezelf kijk zijn voor mij de belangrijkste voordelen t.o.v. b.v. Platinum (in willekeurig volgorde):
    - Hilton Diamond status
    - Vip service
    - Verzekerde bedrag reisverzekering (is veel, veel hoger dan alle andere mogelijkheden in Nederland)
    - NL Moments (Hans Klok, Van Gogh museum, Dinner@LuxuryFair, etc.)

Succes met de beslissing.

ThimoM vindt dit leuk.
  4. ThimoM

ThimoM Blue Tier

Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Dank voor je reactie en input, het lijkt daarmee inderdaad gedevalueerd en op dit moment wellicht niet interessant.

5. Wogie

Wogie Newbie

Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    18
    Het lukt mij niet meer om in de Experiences app mij aan te melden voor events. Ik krijg een melding: verificatie vereist. Ik heb op registreren geklikt en het zou 2 werkdagen duren maar wacht al weken. Iemand anders hier last van?

6. Boudewijn

Boudewijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    296
    Trofeepunten:
    63
    Vreemd, misschien even bellen. Bij mij was het met een dag geregeld.

7. Wogie

Wogie Newbie

Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    18
    Het is sinds donderdag opgelost en lag aan de backoffice. Gelukkig kon ik via de site mij nog op tijd aanmelden voor de wijnproeverij 22 maart. Wie zal daar ook zijn?

8. Boudewijn

Boudewijn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    296
    Trofeepunten:
    63
    Wij zijn er dit keer niet bij. Ik moet rijden en mijn vrouw lust geen wijn, dus deze laten we aan ons voorbij gaan. Veel plezier in elk geval.

Wogie vindt dit leuk.
  9. Wogie

Wogie Newbie

Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    18
    Helaas, next event!

10. Jair

Jair Blue Tier

Leuk Bevonden:
    107
    Trofeepunten:
    33
    Nou, valt dat even mee, ook de tweede editie, die vandaag is aangekondigd, is zonder extra kosten te bestellen. Dat is best leuk!

Wogie vindt dit leuk.
  11. DoT

DoT Newbie

Leuk Bevonden:
    56
    Trofeepunten:
    18
    Als iemand hier nog 1 of 2 tickets voor Usher event heeft die ze niet meer willen gebruiken, dan hou ik me aanbevolen.

12. Jair

Jair Blue Tier

Leuk Bevonden:
    107
    Trofeepunten:
    33
    Zo, dat ging snel he!

Deel Deze Pagina