Centurion Membership

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door jesse01, 7 apr 2020.

  1. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    680
    Trofeepunten:
    123
    Dit gaat verder dan sneakers. Ongelukkige naam als je ook horloges en tassen kan aanvragen. Ik heb een request gedaan. Ben benieuwd waarmee ze komen.
     
  2. DoT

    DoT Newbie

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb test case gedaan: Rolex Daytona, steel. Zelfde dag nog reactie.
    - retail 15,7K
    - grey market unworn / Chrono24: 32-33K
    - sneakerboys: 36,5K

    Heb verder niet doorgevraagd of ze authenticiteit garanderen oid.

    mij gaat niet zozeer of type horloge, maar meer over hoe snel ze zijn en of ze betere connecties hebben dan Chrono24.
     
  3. Fluffy

    Fluffy Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hoi, Ik kom ook vaak in Hong Kong. Moet je voor de China club van tevoren reserveren?
     
  4. DoT

    DoT Newbie

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    Vraagje: hoe boek je China Club, gewoon Centurion team bellen/emailen? En los van de exclusiviteit, is het eten daar de moeite waard, Hong Kong stikt van goeie restaurants.
     
  5. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    680
    Trofeepunten:
    123
    Rechtstreeks bellen met China club. Ik ben er een paar keer geweest met zaken relaties. Die waren onder de indruk van de locatie en eten is goed. Echter er zijn betere eet tenten in HK.

    Bij de landmark heb je apart gedeelte voor centurion members en big spenders (1M+ HKD). De champagne was lekker. De snacks waren klein. Viel tegen.
     
    DoT vindt dit leuk.
  6. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    680
    Trofeepunten:
    123
    Als je dit nummer belt kom je een eind +852 2521 8888.

    Je kan ook op de dag zelf naar binnen wandelen.
     
    Ambtenaruh, Fluffy en DoT vinden dit leuk.
  7. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    449
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb, na een aantal uitnodigen te hebben gekregen mijn interesse kenbaar te maken, een uitnodiging gekregen om me in te schrijven voor een Centurion Card :eek:

    Nog meer mensen hier?
     
  8. Wogie

    Wogie Newbie

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    Goed om te weten, maar wel weer een trieste versobering van Centurion. Dit was juist een groot pluspunt om dat 2x per jaar te mogen doen met een intro. Er blijft echt bar weinig over zo.
     
  9. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    449
    Trofeepunten:
    63
    Je hebt die ITIN toch juist wel nodig? Lees nu wel op de website van Puntentrotter dat dat niet meer kan via de Amerikaanse online aangever, maar dat dit wel lukt door het opgeven van gokwinsten in de VS en dat jij succesvol die route hebt doorlopen?
     
  10. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.425
    Leuk Bevonden:
    3.381
    Trofeepunten:
    483
    Nee, dit is niet beslist noodzakelijk voor het aanvragen van een US bankrekening en een US Amex. Wel noodzakelijk voor eventuele vervolg kaarten zodat card issuers je creditscore kunnen opvragen.
     
    Dan1 vindt dit leuk.
  11. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    449
    Trofeepunten:
    63
    En dan kun je gewoon een bank in de VS binnenlopen, je dubbel identificeren en een rekening openen?

    Ik lees tegenstrijdige berichten over wel/niet een ITIN. Hier staat dat je het wel nodig hebt: https://www.forbes.com/advisor/banking/non-us-citizen-open-bank-account/
     
  12. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.425
    Leuk Bevonden:
    3.381
    Trofeepunten:
    483
    Geen idee. Ik heb een afspraak gemaakt vooraf.

    Volgens mij stond er ook zoiets bij Amex. Desondanks zijn er voldoende mensen waarbij het gewoon gelukt is om een bankrekening te openen in de VS en een US Amex aan te vragen. Overigens is het in allerlei opzichten handiger om wel een ITIN te hebben.
     
  13. Matjong

    Matjong Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb zelf ook de uitnodiging gekregen. De kosten van de kaart zijn in principe geen probleem, mits er daar interessante unieke ervaringen (events) voor aangeboden worden. Op basis van wat ik hier lees is dat echter enorm karig en eigenlijk eerder verkapte reclame. Klopt dat?
     
    coenvh vindt dit leuk.
  14. coenvh

    coenvh Blue Tier

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    172
    Trofeepunten:
    43
    Correct, tevens juist.
     
  15. Matjong

    Matjong Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Dank je! Jammer... Het zijn juist unieke ervaringen die het voor mij interessant hadden gemaakt. Stom voorbeeld misschien, maar reserveer een aantal VIP tickets voor een uitverkocht Taylor Swift concert en ik zou het bijv. alleen al voor mijn dochter doen. Gemiste kans op deze manier. Jammer dat zoiets er niet is in Nederland :)
     
  16. DoT

    DoT Newbie

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    Ik sprak een andere member waarbij zijn Centurion team Swift tickets had gevonden in 3 verschillende steden inclusief Amsterdam (maar de akoestiek is daar bagger, maar dat terzijde voor nu). Het is echt hit en mis zeg maar, dus nooit garanties maar het is ook niet geheel onmogelijk voor ze.

    Ik heb afgelopen jaar al wel handje vol keren gebruik gemaakt van tickets voor uitverkochte events bij een van de 4 venues in Amsterdam (Ziggo, AFAS, Carré, Concertgebouw) waar Amex een relatie mee heeft en waar je ‘vip’ kaartjes bijna altijd nog voor kan kopen.
     
    Jair vindt dit leuk.
  17. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    285
    Trofeepunten:
    63
    Er komt een nieuwe versie van de Experiences App. Naar mij verteld is komt er een aparte tab voor 'echte' aanbiedingen, los van het 'advertentie' kanaal.
     
    vlieg8877 en Jair vinden dit leuk.
  18. Jair

    Jair Newbie

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    98
    Trofeepunten:
    18
    Mooi! Dan moeten ze wat meer hun best doen om het 'echte' kanaal een beetje gevuld te houden :)
     
    FlyingBlob en Boudewijn vinden dit leuk.
  19. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    285
    Trofeepunten:
    63
    Hans Klok op 7 augustus, exclusief voor Centurion. Zo te zien hebben ze heel Carre afgehuurd.
     
    VinceG en vlieg8877 vinden dit leuk.
  20. FlyingHigh

    FlyingHigh Newbie

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    13
    Ben ook benaderd voor de Centurion card en ik ga het maar eens proberen. Helaas was de Hans Klok voorstelling al volgeboekt. En is de VIP lounge nu nog maar voor 1 persoon per keer en niet 2, al begreep ik van iemand hier dat je het eventueel kunt samenvoegen tot 1 keertje met z’n tweeën tegelijk. Beetje jammer dat dit is afgeschaald. Verder ben ik benieuwd naar de toegevoegde waarde van de reis service.
     

Deel Deze Pagina