Beste en slechtste Lounge

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TimoW, 16 dec 2014.

  1. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Kwam binnen via Priority Pass (via AMEX Platinum). Business Lounge zag er ook druk uit.
     
  2. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.941
    Leuk Bevonden:
    3.385
    Trofeepunten:
    508
    Aan het einde van de middag/begin van de avond is die apartment lounge afgeladen vol. AF en KL vertrekken ongeveer tegelijkertijd, rond 19.00u, en veel reizigers vertrekken rond 17u op kantoor en zijn rond 17.30u op de luchthaven. En CPH kennende ben je dan 17.33u in de lounge.
     
    LordH en Bjorn vinden dit leuk.
  3. Dr_Ernie

    Dr_Ernie Newbie

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    Dit zag ik recent op fb naast soortgelijke berichten in het verleden:
    Hello. I recall the topic of Air France/KLM lounge at Los Angeles (LAX) in the international terminal. I was directed by the kind lady at the SkyPriority checkin to the One World Lounge. She said not to go to the Korean Air lounge - her exact words were “it’s no good.” I showed my boarding card at the One World Lounge in the Bradley International Terminal of LAX and access was no problem. I had a guest, too. The lady who checked us in explained that they have partnered with Air France/KLM for over a year while Air France/KLM work out plans for their own lounge at LAX. Just thought I’d share.
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  4. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.659
    Leuk Bevonden:
    3.326
    Trofeepunten:
    508
    Dit is helemaal correct en AF/KL hebben net hun eigen lounge op LAX in de TBIT aangekondigd, tot die tijd kun je nog terecht in de OneWorld lounge. Die Korean lounge is zó slecht dat AF/KL liever betaalt om hun premium pax bij de concurrent te stallen.
     
    LordH, VinceG en Dr_Ernie vinden dit leuk.
  5. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    1.991
    Trofeepunten:
    273
    Dat is leuk, maar wordt nergens vertelt of uitgelegd. Ik werd bij inchecken gewoon naar die Korean/skyteam lounge verwezen.
    Bijzondere gang van zaken!
    Zijn uiteindelijk niet in die lounge geweest want bij de gate zat het prima met beter uitzicht.
     
  6. Mark12

    Mark12 Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    3
    Madrid Terminal 3 Lounge Puerta Del Sol.
    Ik kwam binnen met Priority Pass.

    Vond het een heerlijke lounge. Lekker ruim opgezet. Voldoende te eten en drinken. Super uitzicht op de start-landingsbanen. En als je vertrekt vanaf de E pier kun je heel goed in de gaten houden of je vliegtuig er al aan komt. Mijn gate was precies onder de lounge. Lekker stoelen ook en voldoende plek (op een vrijdag rond 13.00).

    Je kunt kennelijk niet kiezen welke lounge je wilt bezoeken op dit vliegveld. Ik was eerst bij lounge Puerta de Alcala in terminal 2 omdat de vertrekterminal nog niet bekend was. Daar werd ik weggestuurd door een dame met een briefje met vluchten/gates die wist te melden dat ik toch naar terminal 3 moest en daar maar naar de lounge moest. Wat achteraf niet erg was dus, want heerlijke lounge.
     
  7. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    255
    Trofeepunten:
    63
    Frankfurt Landside Luxx lounge. Eigenlijk hoefde ik er niet bijzonder nodig te zijn, maar had een lange overstap op het treinstation bij het vliegveld dus waarom niet even met de PP naar binnen.

    Klein, oud en een dramatisch aanbod aan eten. Mini broodjes, blokjes kaas, cherry tomaatjes. Eigenlijk niet de moeite waard om vanaf het treinstation de tien minuten naar de lounge te lopen maar dat wist ik pas toen ik er was, dus maar een paar biertjes en wat kaas gepakt voor ik weer afdroop.
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  8. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.463
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Trofeepunten:
    483
    Ben toch wel blij dat deze lounge er is. Al een paar keer uren gezeten na een vlucht, wachtend op de ICE.
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  9. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    255
    Trofeepunten:
    63
    Het is beter dan wachten op het perron uiteraard. De indeling was best raar, voelde alsof het een kantoor was dat was omgebouwd in de jaren 90 oid. Helaas hadden we met onze superspar tickets geen toegang tot de DB lounge want die ziet er wel beter uit.
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  10. ppt

    ppt Blue Tier

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    63
    Budapest Airport - SkyCourt Lounge. Kleine lounge, toegang voor een hele rits luchtvaartmaatschappijen (oa. Skyteam), en voor Prioritypass houders. Prima zitplaatsen, schone wc's en actieve staff. Aanbod softdrinks en wijnen prima, eten is niet erg uitgebreid maar voldoende. Gratis highspeed wifi. Prima om een uurtje door te brengen.
     
  11. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    444
    Trofeepunten:
    63
    KLM zit inmiddels weer op Terminal 4 op LHR, maar helaas is de oude Sky Team lounge er niet meer en gebruikt men nu de overvolle Plaza Premium lounge.
     
  12. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    1.289
    Trofeepunten:
    203
    KLM crown lounge op IAH is echt een aanfluiting, de slechts KLM kantine die ik heb meegemaakt. Geen WiFi van de lounge, alleen de gratis trage WiFi van de luchthaven. Qua eten wat nacho’s en salade. Was wel schoon, maar dat is het wel mee gezegd.
     
  13. RickFlyer

    RickFlyer Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    18
    Gister 5 uur doorgebracht in de Vienna Lounge op Wenen. Het is echt de moeite waard daarheen te gaan in plaats van naar de veel kleinere en drukkere SkyLounge. Wat een verademing. Veel keuze in zitopties, uitgebreid buffet, slaapplekken en een flink buitenterras. Zeker voor een contract lounge met PP etcetera een van de betere.
     
    VinceG, Sandor en Ruut vinden dit leuk.
  14. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    1.216
    Trofeepunten:
    428
    Kan het beamen. Zit er nu (na jouw aanbeveling). Ruim van opzet, niet heel druk, aanbod ook voldoende en leuk uitzicht op apron/vliegtuigen.
     
  15. Wogie

    Wogie Newbie

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    Vorige week op Malta mogen genieten van de lounge: La Valette club/VIP Lounge.

    Comfortabele zitplaatsen met uitkijk op de vliegtuigen, een dakterras ook aanwezig.
    Uitgebreide sapjes, blikjes drinken, Limencello, Prosecco koud en genoeg drankkeuze voor een cocktail.
    Het eten was ook prima, quiches, vers fruit, kipspiesjes, kebab en lekkere broodjes.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  16. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.628
    Leuk Bevonden:
    2.465
    Trofeepunten:
    583
    Op YYZ gebruikt AF-KLM nu de plaza premium lounge, best aardige lounge voor een contractlounge. Douches aanwezig en prima buffet. Baristakoffie is ook altijd een plus
     
  17. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1.539
    Trofeepunten:
    478
    HND JAL first class; eigenlijk wel helemaal prima. Top kaart eten en drinken, verder Japans; zakelijk dus.

    HKG CX first class; tweede keer dat ik er was, vond de kaart (eten) wel wat magertjes. De gerechten waren ruim voldoende, maar dan heb ik het wel over een chicken burger en sweet/sour chicken. Vond ik meer business lounge idee. De cabana's blijven natuurlijk echt top.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  18. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    846
    Trofeepunten:
    348
    Wat is op BKK de beste lounge om toegang te kopen voor een ~ 3,5 uur durend verblijf in de ochtend?
    Zie sommigen AF/KL lounge aanbevelen, maar die ken ik al wel. En is prima, maar er zal toch vast een minimaal gelijkwaardige lounge op BKK zijn?
     
  19. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.463
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Trofeepunten:
    483
    De Oman Air Lounge!

    Heb inmiddels bijna iedere lounge op BKK wel eens bezocht, maar voor een lounge waar je toegang kan kopen is dit mijn favoriet. Lekker rustig in de ochtend, mogelijkheid om een glaasje champagne te nuttigen en verder een vrij complete F&B.

    Het enige nadeel van de Oman Air Lounge is dat er weinig natuurlijk licht is. Bij de Turkish Airlines lounge is dit beter en ik vind dit ook een prettige lounge. Ook daar in de ochtend vaak rustig. Qua tarmac view moet je de AF/KL lounge hebben.
     
    SvnKngs vindt dit leuk.
  20. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    846
    Trofeepunten:
    348
    Ben voor de Oman Air lounge gegaan en is inderdaad prima, niks mis mee. Rustig, comfortabel zitten, heel behoorlijke internetverbinding. Niet de meeste uitgebreide selectie eten en drinken maar wel goed. Jammer van dat gordijn dat het zicht op het asfalt wat hindert. Het echte minpunt op dit moment is een stel en een gezin, met nogal Russische vibes, die de boel aardig plunderen. En op het moment dat je dit typt stopt de jongeman van het stel zijn tas vol met blikjes bier en tonic, terwijl de dame even een loungebediende afleidt met een onnozele vraag. Mijn god zeg.
     
    VinceG, Sandor en Ruut vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina