Ik zal even reageren op de laatste berichten, voor de gene die interesse hebben:
- Ik heb een een FB Gold aangevraagd medio 2020 via een referral linkje van
@lloydje33. Volgens mij heeft
@lloydje33 de 20.000 FB punten aanmeld bonus ontvangen. Ik heb binnen 3 maanden (zelfs na 2 weken) 1500 EUR gespendeerd. Helaas voor mij geen 20.000 FB punten, wel 1e jaar gratis (ga ik van uit aangezien er nu al maanden geen lidmaatschapskosten zijn geint). Ik heb er een belletje aan gewaagd en mij werd verteld dat ze sinds kort de reguliere en FB kaarten als 1 zijn gaan zien. Mijn verweer is dat ik de kaart een half jaar geleden heb aangevraagd, en deze wijziging toen nog niet was in gegaan (regulier en fb werd eerst als 2 aparte productlijnen gezien). Had medewerker niet van terug en wist niet precies wanneer de wijziging in was gegaan (ook niet na onderzoek). Toch gezegd dat ik de exacte datum wil weten en als mijn aanvraag voor deze datum was, ik de 20.000 fb punten wil.
- Ik heb al een aantal jaar ook een Centurion card. Aangezien ik veel vragen terug zie komen op het forum en er veel interesse in en naar is, vraag maar raak! Ik zal ze proberen te beantwoorden.
- De terug gave actie van centurion was de eerste keer 450 EUR, de 2e keer ook 450 EUR en nu 500 EUR (even uit het hoofd). Samen 1400 EUR tegen 3000 lidmaatschapskosten per jaar. Voor de platinum kaart maar 2 acties afgelopen tijd, beiden 200 EUR. Samen 400 EUR tegen 700 EUR lidmaatschapskosten per jaar. In verhouding brengen de platinum members het er beter van af of kijken jullie meer naar absolute getallen?
- Dan nog een persoonlijke vraag: Mijn XP teller is 31 december 2020 gereset (ik had maar 55 XP waarvan 30XP de welkomst bonus van mijn Amex FB Gold card). Zouden de XP's niet verlengd worden? En zou ik niet meteen op 1 januari 2021 30 XP bonus van mijn AMEX FB Gold card opnieuw moeten krijgen?
Ik hoor het graag!
Klik om te vergroten...