Mits zo uitgevoerd opzich een reëel beleid. Ik snap best dat een site draaiende gehouden moet worden en partnerships zoekt,
zolang dit de onpartijdigheid en eerlijkheid maar niet in de weg komt te staan. Wat mij tegen de schenen stoot is dat de 'aanbiedingen' in de frontpagina-artikelen over AMEX
nooit de best beschikbare zijn.
Ik weet dat, maar een newbie die graag geholpen wil worden en op zoek is naar de beste aanbieding weet dit niet.
Ik som de laatste maanden even op:
- Plat kaart eerste jaar halve prijs (persoonlijke referral: halve prijs + 20k mijlen). Dit was een recent artikel, 28 juni.
- Gold kaart: 1e jaar halve prijs + 20k mijlen (referral: 1e gratis + 20k mijlen)
- Plat kaart: 1e 3 maanden gratis + 15k mijlen (referral toentertijd: 1e 3 maanden gratis + 20k mijlen)
Dit alles terwijl IF volgens mij een site is die unbiashed het beste nieuws, tips, tricks en aanbiedingen wil geven aan zijn lezers. Dan is het (willens en wetens?) promoten van suboptimale aanbiedingen wat mij betreft geheel en al niet wenselijk, en forumlinkjes (zeker van een gewaardeerd lid als
@jongesander) met betere aanbiedingen censureren gewoon not done.
Klik om te vergroten...