American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

  1. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.209
    Leuk Bevonden:
    1.058
    Trofeepunten:
    223
    Heb net ingelogd met m'n NL-account en kwam op dezlfde pagina.
    Kennelijk is het dus wel mogelijk...
     
  2. FlyingBlob

    FlyingBlob Blue Tier

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    577
    Trofeepunten:
    123
    Wauw oké. Wie durft het aan te testen?
     
  3. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    2.458
    Trofeepunten:
    583
    Helaas pindakaas, hier loopt het in een loop en gebeurt er niets
     
    FlyingBlob vindt dit leuk.
  4. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    624
    Leuk Bevonden:
    341
    Trofeepunten:
    63
    Net weer geupgrade naar Platinum terwijl ik 6 maanden gedowngrade was en wilde mijn kaart aanmelden voor het Dining Credit, maar gaf aan dat de kaart al was aangemeld...
    In Januari mijn oude Platinum kaart 2x 150,- gebruikt.

    Had gehoopt met deze "nieuwe kaart" dit jaar ook in 2023 2x 150,- te kunnen besteden, maar dat werkt dan wellicht niet!?:(
     
  5. FlyingBlob

    FlyingBlob Blue Tier

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    577
    Trofeepunten:
    123
    Jammer. Bedankt voor het testen! :)
     
  6. JSME

    JSME Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Goedemiddag, wij hebben jaren lang centurion gehad maar wegens omstandigheden besloten om tijdelijk te downgraden naar een green card. Nooit een retentie gesprek gevoerd. Is het mogelijk om nu een retentie gesprek te voeren telefonisch voor een bonus aanbod (in het kader van behouden green card) en aanvullend volgende week zelfstandig via de website te upgraden naar platinum met het geldende bonus aanbod van 50k punten?

    Of ben ik dan straks in de aap gelogeerd en mag dit maar 1x (zie het al gebeuren dat we de 50k niet krijgen onder het mom van u heeft dit jaar al een aanbod gekregen, namelijk vorige week bij behoud green).
     
  7. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    435
    Leuk Bevonden:
    681
    Trofeepunten:
    123
    Een upgrade als je kaart houder bent, krijgt normaal geen bonus punten volgens mij. Ik ben van green naar centurion gegaan en niks ontvangen. Ooit van gold naar plat, toen ook niks
     
  8. JSME

    JSME Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Met bonus bedoelde ik RW punten, excuus. Bij een upgrade krijg je vaak RW punten, zo ook nu. Van green naar platinum geldt nu 50k als extraatje.

    Mijn vraag is dus; stel ik bel nu voor een retentie gesprek behoud green, en ze bieden bijv. 10k punten, en ik accepteer deze. Kan ik daarna aanvullend nog gebruik maken van de aanbieding via de website / email waarin staat upgrade naar platinum en ontvang 50k RW punten?

    Ik lees veel over 1x per 6 maanden upgraden/downgraden, maar bovenstaande constructie ben ik nog niet heel vaak tegengekomen vandaar de vraag. Ik kan mij zomaar voorstellen dat ze ook hier weer regels voor hebben.
     
  9. Optimel

    Optimel Newbie

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    8
    Ik zou het zelf niet riskeren. Als je gebruik wilt maken van upgrade bonus van 50K zou ik deze gewoon pakken als ik jou was.
     
  10. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Een beetje een long shot maar weten jullie of Van Mossel de Amex accepteert? Ik kan er met Google geen chocolade van maken omdat er ook een tennisser is die van Mossel heet en op tennistoernooien is Amex veel aanwezig :p
     
  11. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.209
    Leuk Bevonden:
    1.058
    Trofeepunten:
    223
    Net in de mail gekregen, ontvang tot € 400 terug op uw premium comfort ticket bij KLM.

    KLM biedt op steeds meer intercontinentale KLM-vluchten haar nieuwe Premium Comfort Class aan. In bijna alle Boeing 777- en 787-vliegtuigen die naar intercontinentale bestemmingen vliegen is deze klasse inmiddels beschikbaar. In deze reisklasse geniet u onder andere van meer ruimte, privacy, premium gerechten en extra bagage.

    Ervaar een nieuw niveau van comfort tegen een scherpe prijs. Tussen 21 november en 5 december 2023 ontvangt u 15% cashback op boekingen in Premium Comfort Class. Het te ontvangen bedrag kan oplopen tot wel € 400! Het bedrag wordt automatisch teruggestort op uw rekening, wanneer u uw (Flying Blue – ) American Express Card registreert voor deze aanbieding voorafgaand aan uw aankoop.
     
    hollandje vindt dit leuk.
  12. hollandje

    hollandje Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    161
    Trofeepunten:
    43
    Er is weer een 15% cashback op de premium comfort klasse boekingen bij klm. Email en aanmeldlink lijken weer persoonlijk te zijn dus kan deze registratielink helaas niet delen
    upload_2023-11-23_14-8-0.png
     
    Ruut vindt dit leuk.
  13. Mikkel93

    Mikkel93 Newbie

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Balen, 2 weken terug nog PC geboekt
     
  14. NisshinMaru

    NisshinMaru Blue Tier

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    143
    Trofeepunten:
    43
    Leuke actie, hebben jullie meer info? Welke kaart hebben jullie en/of fb status? Ik heb niks ontvangen helaas.
     
  15. hollandje

    hollandje Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    161
    Trofeepunten:
    43
    Reguliere amex platinum, geen status. Was vorige actie ook het geval bij mensen op dit forum dat ze niks ontvingen
     
  16. Durk

    Durk Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    118
    Trofeepunten:
    43
    Je bedoelt de autodealer? Ik zou ze bellen en vragen. Maar ik verwacht dat het enkel pin of iDeal / Tikkie is.
     
  17. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.209
    Leuk Bevonden:
    1.058
    Trofeepunten:
    223
    Reguliere platinum en FB gold...
     
  18. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43

    Als je Centurion had, weet Amex dat je toch wel bereid bent te betalen en kan betalen. Dus een bonus bij de downgrade lijkt me niet kansrijk. Trouwens.. je suggereert met 'jarenlang Centurion' dat je al vele jaren 3k of 4k per jaar aftikt. Elders op het forum zie ik in elk geval dat je in de zomer van 2020 nog Platinum had, ook al jarenlang ;-). Vermakelijk.
     
  19. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Jup. Zal het sowieso proberen dat is een leuke maand qua airmiles mocht het lukken.
     
  20. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    837
    Leuk Bevonden:
    2.571
    Trofeepunten:
    383
    Had hem ook gekregen, was net aan het zoeken voor een vlucht. Perfecte timing.
     
    Ruut en FlyingBlob vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina