American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

  1. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    1.068
    Trofeepunten:
    223
    Yep, vanmiddag ontvangen. Ze kunnen het dus wel, snel leveren.
     
    MoonJ vindt dit leuk.
  2. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    687
    Trofeepunten:
    123
    lekker :)
     
    MoonJ, Urbanjazz en Ruut vinden dit leuk.
  3. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    687
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb voor ontbijt gekozen. Mijn vrouw voor lunch terwijl het 9 uur sochtends was. We moesten beide onze kaart laten zien overigens
     
    Ruut vindt dit leuk.
  4. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.426
    Leuk Bevonden:
    1.229
    Trofeepunten:
    223
    Aan een prive persoon betalen via paypal en die persoon via overschrijving terug laten storten. Ik zou niet het hele bedrag doen trouwens.
     
    FlyingDuck en Ruut vinden dit leuk.
  5. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    1.977
    Trofeepunten:
    253
    La Première ticket (of elke andere KLM ticket) aanschaffen, dan paar laten maanden laten refunden. Nog beter - de ticket vliegen.

    Over de box gesproken, nu ook 2x gedaan. Personeel blijft er moeite bij hebben, de gast box snappen ze helemaal nog niet en kon elke sandwich pakken behalve die met kaas, want die stond niet op de lijst?? Blijft leuke actie en is ook gelding voor zakelijke gold kaart, maar toch moeten ze staff wat beter informeren.
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  6. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    687
    Trofeepunten:
    123
    Off topic: als je bij klm een ticket laat refunden krijg je volgens mij een voucher ipv geld terug.
     
  7. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.816
    Leuk Bevonden:
    2.641
    Trofeepunten:
    428
    Welke je uiteindelijk ook voor cash kan omruilen.
     
    MoonJ en Ruut vinden dit leuk.
  8. foxtwo

    foxtwo Newbie

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    8
    En dan alleen voor tickets geboekt voor 1 maart 2022 met een vertrek voor 1 juli 2022 krijg je (volgens de huidige regels) een restitueerbare voucher.
     
  9. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    510
    Trofeepunten:
    123
    Vraag: Volgend jaar ben ik 25 jaar lid/klant bij American Express. Heeft iemand enig idee of amex daar wat aan doet om trouwe klanten te bedanken?
     
  10. Persona5

    Persona5 Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    95
    Trofeepunten:
    18
    Huh vreemd genoeg heb ik vandaag dan toch ineens de platinum kaart binnengekregen. Dus nu is het een kwestie van een aankoop doen en dan krijg ik die 75.000 punten?

    Tijd om mn FB gold op te zeggen.
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  11. EuroFlash

    EuroFlash Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    3
    Dank voor de vele tips allen!
    Hoe lang duurde het voor jullie vanaf upgrade-aanvraag totdat de nieuwe Platinum card voor jullie zichtbaar was in je AMEX app/website?
     
  12. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    470
    Trofeepunten:
    63
    Je moet een nieuwe creditkaart zelf toevoegen aan je online account of was het een upgrade?
     
  13. EuroFlash

    EuroFlash Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    3
    In mijn geval ben ik voor de upgrade naar Platinum gegaan met 75K puntenbonus :)
     
  14. coenvh

    coenvh Blue Tier

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    172
    Trofeepunten:
    43
    Ja, ik ken iemand die na 25 jaar Centurion een taartje van 15 cm kreeg.
     
    arjen05 en Ruut vinden dit leuk.
  15. Persona5

    Persona5 Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    95
    Trofeepunten:
    18
    Weet iemand hoelang het duurt voordat de 75k punten zichtbaar worden?

    ik heb begin Jan een Blue Card aangevraagd, deze vervolgens gelijk geupgrade naar Plat. Ik dacht op basis van de reacties hier dat ze dit zouden afkeuren maar ik kreeg netjes een (hele sjieke) box toegestuurd. Hopelijk krijg ik de punten ook anders was dit wel een dure exercitie
     
    Ruut vindt dit leuk.
  16. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    1.068
    Trofeepunten:
    223
    Mazzelpik!

    Ik had hem half december aangevraagd op advies van Amex om direct hierna te upgraden naar Platinum.

    Na een kleine maand eindelijk iemand gevonden die wilde uitzoeken waar m'n kaart bleef. Afgekeurd omdat ik de Blue card nog geen 6 maanden had...
     
  17. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    815
    Leuk Bevonden:
    445
    Trofeepunten:
    63
    Zelfde verhaal hier voor mij... en dat terwijl ik al heel lang Amex klant ben, maar inderdaad de laatste paar jaar alleen van de FB Amex card.
     
  18. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    1.068
    Trofeepunten:
    223
    Werd me per telefoon nog verteld dat ik me over die 6 maanden geen zorgen hoefde te maken omdat ik al jaren lid ben.
    Maar goed, die FB gold had ik pas een maand of 3.

    Ze doen maar wat.
     
  19. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    687
    Trofeepunten:
    123
    Loungebox bij arrival werkt ook. Er werd niet om een boarding kaart gevraagd ;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    FlyingDuck en Ruut vinden dit leuk.
  20. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    510
    Trofeepunten:
    123
    Blijft vreemd. Vriend van mij heeft al paar jaar FB gold. Wilde klassieke platinum card aanvragen. Met 50% korting voor het eerste jaar.
    Dat kan dus niet. Alleen geldig voor nieuwe klanten.
    Ik heb hem dus geadviseerd per vandaag zijn FB gold op te zeggen en over 12 maanden alsnog aan te vragen. Want amex jaagt graag trouwe klanten weg. Terwijl ze zelf bij hoog en laag volhouden dat het twee compleet verschillende productlijnen zijn. Tuurlijk joh.
     

Deel Deze Pagina